گوناگون

اسرار شیک پوشی مردان در سراسر جهان

اگر تا به حال با افرادی مواجه شده اید که همیشه و در هر زمان خوش پوش هستند،باید بدانید شیک پوشی مردان تنها به صرف هزینه و زمان زیاد مربوط نمیشود



شاید تا به حال با افرادی مواجه شده باشید که همیشه و در هر زمان خوش پوش و خوش تیپ هستند و پیش خود فکر کرده باشید اسرار شیک پوشی اینها این است که زمان زیادی صرف حضور در مراکز خرید می کنند، اما باید بگوییم که شیک پوشی مردان به هیچ وجه تنها به صرف زمان و هزینه زیاد مربوط نمیشود. با ما همراه باشید تا پرده از این اسرار برداریم :

هشت نکته طلایی در شیک پوشی مردان :

همانطور که اشاره کردیم شیک پوشی مردان تنها و تنها وابسطه به خرج هزینه و زمان زیادی نیست. تنها کافی است کمی سلیقه به خرج دهید تا با هر آنچه که دارید خوش پوش و جذاب محسوب شوید. نکاتی مانند تمیز بودن همیشگی کفش ها، مرتب و تمیز بودن لباسها، هماهنگ بودن رنگ لباسها و اصلاح همیشگی سر و صورت از اصولی مهم و کم خرج در خوش تیپ بودن مردان به حساب می آید.

اسراری از شیک پوشی مردان

نکاتی مهم در شیک پوشی مردان

۱- بستن ساعت مچی :

شما می توانید ساعت را از طریق گوشی موبایلتان نیز ببینید اما این باعث نمی شود که از بستن یک ساعت شیک مچی به دستتان غفلت کنید. البته لازم نیست حتماً یک ساعت گران قیمت بخرید. کافی است یک ساعت کلاسیک یا اسپورت مناسب با لباستان و به قیمت مناسب تهیه کنید.

ساعت مچی مردانه

۲- مراقبت از کفش ها :

این امر بسیار مهم است و همواره باید به آن توجه کافی نشان دهید. اولین چیزی که افراد و به ویژه خانم ها به آن توجه می کنند، کفش های شماست. پس همیشه سعی کنید کفش های تمیز و براقی داشته باشید. به خصوص کفش های چرمی تان را همیشه واکس زده و براق کنید.

کفش مردانه

کفش های اسپرت و ورزشی هم باید به روش صحیح و درست تمیز شوند.

۳- درست بستن کراوات :

یکی از بدترین کارها این است که گره کراواتتان را درست و صحیح نبسته باشید! حتی در مواقعی که عجله دارید باید وقت مناسبی را به این کار اختصاص دهید.

سعی کنید اندازه کراوات و گره آن دقیق و درست باشد و از اندازۀ صحیح آن برای گردنتان مطمئن شوید.

قواعدی برای مردان شیک پوش

۴- جوراب های مناسب :

خرید جوراب کار بسیار آسانی است اما باید دقت کنید جورابی را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با لباس هایتان همخوانی داشته باشد.

هماهنگی لباس از اصول شیک پوشی

۵- عینک آفتابی :

اگر مایل به استفاده از عینک آفتابی هستید، در مورد انتخاب و خرید عینک های جدید هم فکر کنید.عینک های جدید با فریم ها و رنگ های مختلف می توانند شما را شیک تر نشان دهند.

مردان شیک پوش

۶- اهمیت دادن به نظافت و نظم :

اگر می خواهید شیوۀ زندگی خود را بهبود ببخشید، ساده ترین نکات بهداشتی مانند استحمام، مسواک زدن، آرایش موها و اصلاح صورتتان را فراموش نکنید و به شکل منظم انجام دهید. این باعث خواهد شد با اعتماد به نفس بیشتری در خیابان راه بروید.

اصلاح صورت

۷- مراجعه به خیاط :

شاید لباس هایی که شما می خرید به طور کامل قالب تنتان نباشد. برای همین بهتر است به خیاط مراجعه کنید تا با اصلاح لباس، آن را برایتان مناسب سازد؛ اما این کار اجباری نیست.

۸- سپردن لباس به خشکشویی :

ممکن است این کار کمی برایتان هزینه داشته باشد اما بهتر است لباس های شیک و به خصوص لباس های کلاسیکتان مثل کت و شلوار را برای نظافت به خشکشویی بفرستید.به این شکل نتیجۀ بهتری برایتان حاصل خواهد شد که آن را با ماشین لباسشویی نمی توانید به دست آورید؛ به ویژه اگر رنگ لباس ها برایتان مهم است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا