استایل و مد بانوان

زیباترین ملکه های زیبایی در تاریخ به روایت تصویر

با این که هرساله زیباترین زن به عنوان « ملکه زیبایی » برگزیده می شود، اما برخی از ملکه های زیبایی حتی پس از کسب این عنوان، هنوز هم جزو زیباترین ها هستند.
هرساله جهان منتظر مسابقه ای است که در آن زیباترین زنان برای کسب عنوان زیباترین زن جهان رقابت می کنند. آغاز این مسابقات از سال ۱۹۵۱ بود و از آن سال تا دهۀ ۱۹۷۰ تعداد بینندگان این مسابقات بین المللی در سراسر جهان به بیش از دو میلیارد نفر بالغ می شد. اما این میزان به دلایل بسیاری از جمله کاهش سطح زیبایی و فرهنگ شرکت کنندگان به میزان قابل توجهی کاهش یافت که منجر به کم شدن استانداردهای کمیتۀ داوری نیز شد.
تاریخ این مسابقات، پر است از زنان زیبا که نفس ها را در سینه حبس می کنند و تبدیل به اسطوره های زیبایی می شوند. این ملکه ها با وجود سن و سالشان، هنوز هم از زیبایی و جذابیت خود لذت می برند و باید گفت آنان جزو زیباترین زنان جهانند.

حتما بخوانید : هنرپیشه ایرانی در میان زیباترین زنان خاورمیانه

جنیفر هاوکینز ملکه زیبایی استرالیایی

این زیبای استرالیایی زمانی که در سال ۲۰۰۴ به عنوان ملکه زیبایی دست یافت، مطرح شد. او یک بار در طول مسابقه کاملاً اتفاقی به زمین خورد که منجر به ظاهر شدن لباس های زیرش در مقابل چشم میلیون ها بیننده گردید و از این جهت وضعیت بد و شرم آوری را در طول مسابقه تحمل کرد. با وجود این که سن هاوکینز کمی بالا رفته اما هنوز هم جذابیت و زیبایی خود را با ویژگی های ایده آلش حفظ کرده است.

جنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی

دختر شایسته Jennifer Hawkins

ناتالی گلبووا زیباترین زن جهان با چشمانی خاص و جذاب

او اصالتاً روس و اهل کاناداست و در سال ۲۰۰۵ به عنوان ملکه زیبایی جهان معرفی شد. گلبووا را به داشتن جذابیتی خاص و چشمانی که می تواند با مغناطیسش مخاطب را هیپنوتیزم کند، توصیف می کنند. وی پس از کسب این عنوان وارد برنامه های تلویزیونی، رقص و نویسندگی شده است.

ناتالی گلبووا زیباترین زن جهان

دختر شایسته Natalie Glebova

آگبانی دارگو نخستین ملکه زیبایی سیاهپوست

وی اهل نیجریه است و نخستین زن سیاهپوستی است که توانسته عنوان ملکه زیبایی جهان را به دست آورد. دارگو برای رهایی از رنج فقر وارد دنیای مد و زیبایی شد. پیروزی او در مسابقات سال ۲۰۰۱ که در ویتانم برگزار شد، متمایز از پیروزی سایرین بود. میزان مشارکت بییندگان در انتخاب دارگو برای این عنوان حدود %۵۰ بوده است.

آگبانی دارگو نخستین ملکه زیبایی سیاهپوست

دختر شایسته Aggbani Dargo

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان

بی تردید، او یکی از زیباترین ملکه های زیبایی جهان به شمار می رود. وقتی آیشواریا در سال ۱۹۹۴ برنده شد، زیبایی اش دنیا را خیره کرد و امروز پس از گذشت ۲۱ سال، او زیباتر و جذاب تر از گذشته است. آیشواریا هم اکنون یکی از ستارگان بالیوود و یکی از زیباترین زنان جهان است.

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان Aishwarya Rai

دختر شایسته Aishwarya Rai

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان
مونا گرود ملکه زیبایی جهنم و زیباترین چهرۀ تلویزیونی نروژ

این زیبای نروژی در دهۀ چهارم زندگی خود قرار دارد و هنوز هم از زیبایی اش که به سبب آن در سال ۱۹۹۰ مقام نخست مسابقات را کسب کرد بهره مند است. در آن دوره از مسابقات، لقب «ملکه زیبایی جهنم » را به گرودت داده بودند و وی حتی پیش بینی نمی کرد که در مقام دهم جای گیرد. وی اکنون زیباترین چهرۀ تلویزیونی در نروژ است.

مونا گرود ملکه زیبایی جهنم

دختر شایسته Mona grudt

لارا دوتا ملکه هندی رکورددار

این ملکه هندی بالاترین رکورد امتیاز کسب شده از سوی هیئت داوران را به خود اختصاص داده است. وی در سال ۲۰۰۰ عنوان ملکه زیبایی را کسب کرد و تا امروز مشارکت فعالی در زمینۀ زیبایی و امور فرهنگی دارد.

 لارا دوتا ملکه هندی رکورددار Lara Dutta

دختر شایسته Lara Dutta

الیسا مکادو زیبارویی از نژاد لاتین

این ملکه زیبایی ونزوئلایی در سال ۱۹۹۶ موفق به کسب این عنوان شد. زیبایی خاص او که ریشه در نژاد لاتینی اش دارد، بسیار جذاب است. وی اخیراً اعلام کرده قصد دارد داستانش را در قالب یک کتاب منتشر سازد؛ اما این داستان شیرینی نخواهد بود! زیرا مکادو تصمیم دارد پشت صحنه های رقابت های مسابقات زیبایی را که بر پایۀ سوء استفاده از قدرت و نژادپرستی است را افشا کند.

ملکه زیبایی ونزوئلایی در سال 1996

دختر شایسته Alicia Machado

دیانا مندوزا زیباروی دیگری از ونزوئلا

زیباروی دیگری از ونزوئلا که در سال ۲۰۰۸ ویتنام ملکه زیبایی جهان شد. برنده شدن در آن رقابت با وجود بیش از ۸۰ دختر زیبا کار ساده ای نبود. اما بهرحال مندوزا موفق شد امتیاز کافی به دست آورد و پس از گذشت ۱۲ سال، این عنوان را به کشورش بازگرداند.

در سال 2008 ویتنام ملکه زیبایی جهان

دختر شایسته Diana Mendoza

سیلویا هیچکاک ملکه زیبایی در بین ۵۶ دختر زیبا

وی در سال ۱۹۶۷ پس از آن که ملکه زیبایی امریکا شد، عنوان ملکه زیبایی جهان را نیز کسب نمود. آن دوره از مسابقات در برزیل برگزار شد و بیش از ۵۶ ددختر زیبا از سراسر جهان در آن شرکت داشتند و برنده شدن در مسابقات بسیار دشوار بود. اما در نهایت هیچکاک حائز این مقام شد.

سیلویا هیچکاک ملکه زیبایی

دختر شایسته Sylvia Hitchcock

اوکسانا ویورووا ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۰۲

این زیباروی روس ، تا امروز دارای بالاترین رکورد امتیازات در بخش لباس های شنای مسابقات زیبایی است. وی با امتیاز بالایی که کسب کرد، عنوان ملکه زیبایی جهان را در سال ۲۰۰۲ برای کشورش به دست آورد و نخستین برندۀ روسی شد.

ملکه زیبایی جهان در سال 2002

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا