پوستپوست و زیبایی کرج

ماسک های لایه برداری طبیعی برای پوست

ماسک صورت : داشتن پوستی شفاف ، سالم و زیبا آرزوی هر کسی است . زندگی در محیط شهری به خصوص اگر در شهرهای بزرگ زندگی میکنید به دلیل هوای الوده سبب میشود پوست الوده و کدر شود برای رفع آلودگی و تیرگی پوست و برطرف کردن سلول های مرده گاهی به لایه بردارهای بسیار گران هم متوسل شده ایم .

هوای آلوده ، استرس ، تغذیه نادرست همه باعث میشوند که پوست کلاژن خود را از دست داده و کاهش کلاژن در پوست باعث چروک و تیرگی پوست می گردد . لایه برداری پوست در فواصل زمانی معین باعث از بین رفتن سلول های مرده و هوا رسانی به پوست و کلاژن سازی در نتیجه طراوت و شادابی آن می گردد .

برای لایه برداری پوست به جای متوسل شدن به لایه بردارهای گران قیمت می توانید از موادی که در خانه دارید استفاده کنید و نتیجه مطلوب هم بگیرید .

ماسک صورت شکر ؛ لایه بردار ارزان و موثر

شکر را با روغن زیتون مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید . این ترکیب باعث از بین رفتن سلول های مرده و شادابی پوست میشود .

ماسک صورت ماست و گردو ؛ لایه برداری سرشار از آنتی اکسیدان

ماست به علت داشتن مقدار زیادی اسید لاکتیک باعث شادابی و جوانی پوست میشود . گردو هم پوست و مرطوب و جوان کرده و چین و چروک ها را از بین میبرد . ترکیب این دو برای جوانی و شادابی و تازگی سلول های پوست به عنوان یک لایه بردار بسیار مناسب است .

ماسک صورت آرد برنج ، عسل و لیمو لایه بردار و سفید کننده

آرد برنج یک ماده ضد چروک است ولکه های پوستی را از بین می برد . لیمو با انتی اکسیدان های فراوانی که دارد باعث شفافیت و سفیدی پوست می گردد . ترکیب این سه ماده با هم یک لایه بردار و شاداب کننده بسیار خوب برای پوست است .

ماسک صورت نمک دریایی ، بادام زمینی و گردو ترکیب لایه بردار موثر

مقداری نمک دریایی و گردو و بادام را با هم آسیاب کرده و با مقداری آب لیمو طبیعی یک خمیر درست کنید و ان را به ارامی روی پوست ماساژ دهید بعد از مدتی خواهید دید که پوست شما چگونه ابریشمی و نرم لطیف خواهد شد .

ماسک صورت سفیده تخم مرغ سفید کننده و نرم کننده پوست

سفیده تخم مرغ پوست را شفاف می کند و به آن لطافت می دهد . فقط کافی است سفیده یک تخم مرغ را جدا کرده و انقدر بهم بزنید تا کف کند بعد آن را روی پوست بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید . بعد از چند هفته تاثیر بسیار خوب آن را بر روی پوست خود خواهید دید .

ماسک صورت نشاسه و شیر ترمیم کننده جوش ها و لکه ها

مقداری ماست و نشاسه و شیر را با هم ترکیب کرده و روی پوست خود بمالید و دو بار در هفته این کار را تکرار کنید .

ماسک صورت بلغور جو و عسل لایه بردار ضد التهاب

مقداری بلغور جو و عسل را با هم ترکیب کرده و روی پوست خود بمالید . بلغور جو التهاب پوست را از بین برده و به پوست ارامش میدهد و لایه بردار بسیار خوبی برای پوستهای حساس است . بلغور جو برای پوستهای چرب بسیار مناسب است و چربی زیادی روی پوست را ازبین می برد .

ماسک صورت ترکیب پرتقال ، عسل و شکر برای رفع افتاب سوختگی

این ترکیب را روی پوست بمالید این ماسک افتاب سوختگی پوست را ترمیم می کند و حساسیت پوستی را تسکین می دهد .

ماسک صورت توت فرنگی ، جو دوسر و آبلیمو

این مواد حاوی آنتی اکسیدان فراوان هستند . انتی اکسیدان ها در طراوت و نشاط و شفافیت پوست بسیار موثر هستند و نرمی و لطافت خاصی به پوست می دهند .

ماسک صورت جو دوسر ، ماست و خیار تسکین دهنده و خنک کننده پوست

این ماسک برای خنک کردن و ارامش پوست بسیار مفید است . خیار به پوست آبرسانی کرده و آن را مرطوب نگه میدارد ماست هم باعث لطافت و جوانی پوست می گردد . ماست سرشار از ویتامین و پروتیین است و مواد غذایی پروبیوتیک موجود در ان برای نشاط و جوانی پوست بسیار مفید است .

ماسک صورت آب پرتقال ، لیمو و سایر مرکبات لایه برداری که تا عمق پوست نفوذ می کند

آب مرکبات را با هم ترکیب کرده و هفته ای دو بار روی پوست خود بمالید . این ترکیب در عمق پوست نفوذ کرده و الودگی ها و سلول های مرده را از بین میبرد .

ماسک صورت کیوی لایه بردار خوب برای پوست های چرب

اگر پوست چربی دارید کیوی را له کرده و با مقداری روغن زیتون یا افتاب گردان مخلوط کرده و روی پوست بمالید این ترکیب چربی های اضافه روی پوست را از بین میبرد و پوست را مرطوب نگه میدارد .

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن