سبک زندگی لوکس

اینستاگردی با پر بیننده ترین پست های لاکچری

لاکچری گردی در اینستاگرام

سرویس اینستاگردی پرتال اطلاع رسانی لوکس تهران از این پس به طور روزانه نگاهی دارد به پر بیننده ترین پست های لاکچری به اشتراک گذاشته شده در ۲۴ ساعت اخیر تا با ترندها و پست های پر مخاطب در حوزه لاکچری گردی بیشتر آشنا شویم.

در گزارش امروز، ۲۰ تصویر پر بیننده روی هشتگ های معروف لاکچری گردی در اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده ایم که مطالب جالبی را بازگو می کند.

با لاکچری گردی امروز ما همراه باشید.

لاکچری گردی با بوگاتی

تصویری که صفحه معروف لاکچری در  اینستاگرام به اشتراک گذاشت، ظرف چند ساعت ده ها هزار بار  مورد بازدید کاربران لاکچری گرد اینستاگرام قرار گرفت. در این تصویر، بوگاتی سفید رنگی  که به نظر میرسد طرح ۲۰۱۷ باشد به نمایش گذاشته شد. این تصویر که لاکچری سواری خودرو بازها را به تصویر می کشد توسط گروه همیشایر عکسبرداری شده است. صفحه لاکچری اینستاگرام که بیش از ۳ هزار پست به اشتراک گذاشته است، بیش از ۱ میلیون فالور دارد. این صفحه را که دنیای لاکچری بازها را در عرصه های مختلف فشن و سبک زندگی معرفی می کند در این آدرس دنبال کنید.

گفتنی است، بیش از ۵۴ میلیون عکس بر روی هشتگ luxury اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

لاکچری گردی با هشتگ فشن

هشتگ های لاکچری گردها در اینستاگرام

هشتگ fashion، یکی از پر بیننده ترین هشتگ های لاکچری گردها در اینستاگرام است. بسیاری از برندهای مد و لباس دنیا و همچون فشن بلاگر ها، از این هشتگ برای معرفی بیشر و بهتر پست های خود در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام استفاده می کنند. بیش از ۴۳۵ میلیون عکس بر روی این هشتگ در چند سال اخیر منتشر شده و هر دقیقه حداقل ۲۰ عکس بر روی این هشتگ به اشتراک گذاشته می شود.

البته برخی از تصاویر منتشر شده بر روی این هشتگ، بی ربط است. اما به هر حال، عاشقان مد و لباس و اکسسوری و کسانی که به دنبال لاکچری گردی و آشنایی با عاشقان صنعت لاکچری هستند، می توانند از لابلای تصاویر منتشر شده روی این هشتگ، با مد نویس ها و برندها و فعالان لاکچری در سراسر جهان اشنا شوند.

طرح های جدید برند Diesel

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، پستی که  Josh Cuthber (خواننده و مدل آقایان)در آخرین روزهای اکتبر۲۰۱۷ میلادی منتشر کرد، وی را با یکی از طرح های جدید برند Diesel نشان می دهد . صفحه اینستاگرام وی بیش از ۴۹۰ هزار فالور داشته و تیک آبی دارد.

لاکچری گردی Josh Cuthber (خواننده و مدل آقایان) اینستاگردی

مدل های جدیدی از لباس های پاییزه این فعال مد آقایان را در ۶ تصویر بالا مشاهده می کنید که ده هزار لایک به همراه داشته است.

تصویر که ایوانی کولینا، مد نویس و مدل در صفحه خود منتشر کرد نیز از جمله پر بیننده های حوزه فشن اینستاگرام در چند روز اخیر بود. در تصویر زیر، ایوانی، لباس پاییزه خود را با طرحی مشکی و بلند در مونیخ آلمان رونمایی کرده است.

 ایوانی کولینا، مد نویس و مدل

صفحه اینستاگرام وی با انتشار ۸۹۰ پست،  بیش از ۸۰۰ هزار فالور دارد. صفحه ایشان را در این نشانی مشاهده کنید. این عکس نیز روی هشتگ فشن در اینستاگرام با استقبال مخاطبان لاکچری گردی همراه شد.

هشتگ فشن در اینستاگرام

تصویری که در بالا مشاهده می ککنید، مربوط به ماندانا انصاری است که در  زمینه بازاریابی دیجیتالی و سبک زندگی  و مد نویسی در خارج از کشور فعالیت دارد و برای ساعاتی، در فهرست ۶ پست پر بیننده روی هشتگ فشن در اینستاگرام شد. در این تصویر، ماندانا با دامنی آبی  رنگ و تاپی مشکی و کفشی صورتی ، ست جالبی را ایجاد کرده که با استقبال ۹۸ هزار فالورش در اینستاگرام قرار گرفت. او را در این نشانی دنبال کنید. بخشی از فعالیت های مد نویسی وی را میتوان در girlandthebay.com دنبال کرد.

 لاکچری گردی با fashionista

یکی از معروف ترین هشتگ های دنیای مد و لباس در اینستاگرام، هشتگ فشنیستا است که بسیاری از فشن بلاگرها و فعالان مد و لباس و زیبایی در این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور، برای دیده شدن بهتر مطالب خود، از این هشتگ استفاده می کنند. فشنیستا در واقع هشتگی برای معرفی جدید ترین فوتوشوت های مانکن ها، مدل های غیر رسمی عرصه مد و لباس و همچنین فرصتی برای طرح استایل ها و برندهای متنوع دنیای رنگارنگ مد در اینستاگرام است.

ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۵۴ میلیون پست بر روی این هشتگ بارگذاری شده است و در واقع هر ساعت،‌ده ها پست در حوزه فشن و سبک زندگی روی این هشتگ توسط کاربران اینستاگرام منتشر می شود. البته همچون دیگر هشتگ های اینستاگرام،‌کارکرد این هشتگ نیز ۱۰۰ درصد به مقوله فشن مرتبط نیست و بسیار مشاهده می شود که کاربران برای دیده شدن بیشتر پست های خود و کسب فالو و لایک افزون،‌از این هشتگ زیر پست های غیر مرتبط با فشن استفاده می کنند.

اما به هر حال اگر به دنبال آشنایی با طرح های جذاب و متنوع از فشن بلاگرها، برندها،‌لاکچری گردها در سراسر جهان هستید،‌هر از گاهی به این هشتگ سربزنید که در این نشانی قرار دارد. یکی از تصاویر پر بیننده در روزهای اخیر در این هشتگ، تصاویری هست که مد نویس جوان مفیم لس آنجلس،‌خانم ساشا سیمون در صفحه خود به اشتراک می گذارد.

طرح های جذاب و متنوع از فشن بلاگرها

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، این مد نویس که فشن بلاگر مطرحی هست و هنوز تیک آبی اینستاگرام را بخاطر لاکچری گردی هایش دریافت نکرده، بیش از ۵۸۰ پست در حوزه مد و لباس به اشتراک گذاشته و قریب به ۷۳۵ هزار فالوور دارد. صفحه وی را در این آدرس دنبال کنید تا با استایل های پاییزی و برندهایی که معرفی میکند بیشتر آشنا شوید.

از دیگر پست های پر بیننده که ده ها هزار لایک دریافت کرد روی هشتگ فشنیستا، پست هایی است که توسط خانم Yvonne،‌مد نویس جوان و فعال مد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و نمونه اش را در عکس زیر مشاهده می کنید.

 هشتگ فشنیستا خانم Yvonne،‌مد نویس جوان و فعال مد در شبکه های اجتماعی

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، این فشن بلاگر جذاب و خوش استایل، از ده ها هشتگ مرتبط با دنیای فشن برای دیده شدن بهتر و بیشتری لاکچری گردی هایش بهره می برد که در زیر به آن اشاره کردیم:

 

#outfit#ootd#outfitpost#outfitoftheday#outfitoftoday#outfitinspiration#outfitideas#outfitinspo

#fashionaddict#fashionista #outfitshare#whatiworetoday#whatiwore#wiw#

fashionblogger#fashionpost#fashiondiaries#fashionstyle#fashionblog#dutchblogger#

todaysoutfit#todayimwearing#todayslook#instafashion#lookoftheday

در واقع این ۳۰ هشتگ حوزه مدو لباس که در دیده شدن لاکچری گردی های این مد نویس جوان کمک میکند، فرصتی برای طرح استایل ها و برندهایی است که مد نویس ها هر روز به اشتراک گذاشته تا هم فعالان مد و هم حرفه ای های این عرصه با نظرها و دیدگاه هایشان با فوتوشوت های پی در پی آشنا شوند. مثل : فشن پست، فشن ادیکت و امثالهم .

فشن پست لاکچری گردی اینستاگردی

این مد نویس جوان با اینکه کلا ۲۴۰ پست به اشتراک گذاشته و ۱۲۱ هزار فالوور دارد، اما توانسته تیک آبی اینستاگرام را بخاطر اثربخش در عرصه لاکچری گردی کسب کند. صفحه او را در این نشانی دنبال کنید که طرح های پاییزی جذابی برای عاشقان مدگردی در این فصل رویایی دارد.

لاکچری گردی فشن بلاگر

همانطور که قبلا در سلسله گفتارهای معرفی فشن بلاگرهای دنیا در لوکس تهران گفتیم، فشن بلاگرها از معرفی برندهای مطرح دنیای مد و لباس و زیبایی، برای درامد زایی دیجیتالی هم بهره می برند. نمونه اش در پست اخیر خانم Yvonne است که به معرفی محصولات آرایشی Simple Skin care پرداخته است.

مد نویس جوان، روبی اتریز، دیگر فشن بلاگری است که طرح های متفاوتش در فصل پاییز، با استقبال گسترده عاشقان مد و لباس در اینستاگرام در روزهای اخیر مواجه شده است. او با  اینکه ۱۹۹ پست از طرح ها و استایل هایش به اشتراک گذاشته، اما به دلیل فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی و مد نویسی، بیش از ۱ میلیون فالوور دارد. این مد نویس لس آنجلسی، تلاش دارد تا با فوتوشوت های ساده،‌ اصول سادگی در شیک پوشی را به مخاطبان جوانش منتقل کند.

مد نویس لاکچری

نمونه ای از جدید ترین فوتوشوت های این مد نویس لاکچری را میتوان در عکس بالا مشاهده کرد. صفحه ایشان را در این آدرس فالو کنید.

کازاندرا د لاوگا که مد نویس مکزیکی لاکچری گردی اینستاگردی

در دنیای هشتگ فشنیستا، کارهای کازاندرا د لاوگا که مد نویس مکزیکی هست، استقبال خوبی را کسب کرده است. او بیش از ۲ هزار پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۱۲۲ هزار فالور دارد با این حال، تیک آبی اینستاگرام را به دلیل لاکچری گردی های جذابش کرده است.

هشتگ فشنیستا لاکچری گردی

آدرس او را در این نشانی دنبال کنید.

لاکچری گردی با فشن بلاگر

از معروف ترین هشتگ های دنیای مد و لباس در اینستاگرام را میتوان هشتگ fashionblogger دانست که بسیاری از مد نویس ها و فعالان این عرصه، برای بهتر دیده شدن کارهای خود از این هشتگ برای اطلاع رسانی استفاده می کنند. البته روی این هشتگ، پست های بی ربط بسیاری هم منتشر می شود، اما به هر حال، قرارگاه عاشقان لاکچری گردی روزانه در اینستاگرام را میتوان این هشتگ دانست که بیش از ۵۳ میلیون پست تا کنون روی آن بارگذاری شده است.

ده ها هزار مد نویس از سراسر جهان، فوتوشوت های خود را که به معرفی استایل ها و برندهای گوناگون در لوکیشن های مختلف می پردازد، روی این هشتگ به اشتراک می گذارند و با انبوهی از کامنت ها و نظرات عاشقان فشن در این شبکه اجتماعی عکس محور مواجه می شوند.

این هشتگ را در این نشانی دنبال کنید.

 آنجلو کارلچوی، مدل و مد نویس و بازیگر ایتالیایی

از جدید ترین کارهایی که روی این هشتگ پر بیننده در اینستاگرام در عرصه لاکچری گردی به اشتراک گذاشته شده است، کارهای آنجلو کارلچوی، مدل و مد نویس و بازیگر ایتالیایی است که با ۴۰۰ پست، توانسته علاوه بر کسب ۴۰۷ هزار فالوور، تیک آبی اینستاگرام را هم دریافت کند. او در برلین و والنسیا نیز برای برندهای مطرح فعالیت دارد و جدید ترین استایل خیابانی ایشان را در پاییز ایتالیا در بالا مشاهده می کنید.

اینستاگردی فشن بلاگر لاکچری گردی

او همچون دیگر فشن بلاگرها، سبک زندگی خود را در فضای مجازی نیز به اشتراک میگذارد. صفحه وی را در این آدرس دنبال کنید.

علاوه بر کارهای آقای آنجلو، کارهای خانم جسیکا ریکز هم که مد نویس جوانی در عالم لاکچری گردی محسوب می شود، استقبال خوبی عاشقان مد گردی در هشتگ فشن بلاگرها را به دنبال داشت. او در جدید ترین پست خود که ده ها هزار لایک دریافت کرد، از برند LULUS در یک صبح پاییزی رنگارنگ رونمایی کرد.

مد گردی

صفحه وی با انتشار بیش از ۲ هزار عکس، قریب به ۷۵۰ هزار فالوور دارد و در این نشانی در دسترس است. مشاوره هایی که در زمینه مد گردی ارائه میدهد را میتوان در سایت ایشان به نشانی اینترنتی: HAPATIME.COM مشاهده کرد. وی از مد نویس های جوان مطرح کالیفرنیا است.

جسیکا، عرصه لاکچری گردی را با لوکیشن های مختلف و جذابی همراه کرده

همانطور که در ۶ تصویر بالا مشاهده می کنید، جسیکا، عرصه لاکچری گردی را با لوکیشن های مختلف و جذابی همراه کرده که با استقبال مخاطبانش در سراسر جهان مواجه می شود. استایل های خیابانی در پاییز رنگارنگ جنوب ایالات متحده، مصداق حاشیه پر رنگ تر از متن است!

از معروف ترین پست هایی که هر از گاهی در این هشتگ بارگذاری می شود، فوتوشوت های دیوید گاندی، مدل و نویسنده و مد نویس و طراح فشن بریتانیایی هست که در فهرست ۵ مدل گران قیمت آقایان نیز قرار دارد. وی با انتشار بیش از ۸۳۰ پست در اینستاگرامش، یکی از صفحات پر بیننده آقایان برای لاکچری گردی در اینستاگرام بوده و بیش از ۸۰۰ هزار فالوور دارد. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید.

دیوید در کمپین تبلیغاتی ساعت امگا

در تصویر بالا، دیوید در کمپین تبلیغاتی ساعت امگا شرکت کرده و از برند SEMASTERAQUATERRA در شهر رویایی ونیز ایتالیا رونمایی می کند. موفقیت های گاندی در دنیای مد آقایان، بسیار زیاد است. او در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط مجله معروف Glmour عنوان خوش چهره ترین مدل جهانی را بدست آورد. در سال ۲۰۰۹ میلادی، با انتخاب فوربس، سومین مدل موفق جهان شد. در سال ۲۰۱۰ میلادی، نخستین مدل مردی بود که عنوان مدل سال را کسب کرد و از مدل های زن پیشی گرفت.

اکنون که درباره دیوید گفتیم، بد نیست جزییاتی از زندگی جالبش بدانید. یوید، تنها مدل گران دنیای مد آقایان است که به صورت حرفه ای در زمینه خودرو می نویسند و در رقابت های اتومبیل سواری شرکت می کند. او تنها مدل مرد جهان است که در رقابت های اتومبیلرانی ماگیلا ایتالیا شرکت کرد.

دیوید گاندی

حضور در برنامه های تلویزیونی نمایش ماشین های کلاسیک و بلاگر نویسی خودرو، بخشی از فعالیت های کسب و کار و تبلیغاتی دیوید را تشکیل می دهد. دیوید گندی را یکی از نیکوکار ترین مدل های مرد جهان و ثروتمند ترین مدل جوان به شمار می آورند. گاندی تنها مدل دنیای مردانه است که در زمینه فیتنس، اپلیکیشن های پر مخاطبی را راهبری کرده است. وی تنها رقیب خود در مدلینگ را دیوید بکهام، کاپیتان اسطوره ای شیاطین سرخ منچستر یونایتد می داند.

لاکچری گردی : طرح کت شلوار جدید دولچه و گابانا نیز با ادکلن Blue

در تصویر بالا، دیوید گاندی، در شهر میلان ایتالیا (پایتخت مد اروپا)* با مصاحبه با مجله DG BEAUTY، از طرح کت شلوار جدید دولچه و گابانا نیز با ادکلن Blue رونمایی می کند.

توصیه هایی برای لاکچری گردی با هشتگ ها

اگر به عنوان کارآفرین دیجیتال، دانشجوی هنر، علاقمند به عرصه سبک زندگی دیجیتالی و حق محقق در عرصه جامعه اطلاعاتی و سایبر سایکولوژی این گفتار را در لوکس تهران مطالعه کردید و قصد دارید تا وارد دنیای جذاب لاکچر گردی های مد نویس ها بشوید، توصیه های زیر میتواند کارگشا باشد:

  • برای دیده شدن بهتر و بیشتر پست های خود در شبکه های اجتماعی، از هشتگ های پر بیننده استفاده کنید.
  • تلاش کنید که هشتگ های مرتبط با موضوع و لوکیشن پستی که به اشتراک می گذارید را زیر عکس قرار دهید تا اعتماد کاربران از شما سلب نشود. مثلا طرحی از H&M اگر بر روی هشتگ امگا یا مرسدس بنز تگ شود، نظر خوبی را در میان کاربران فالوور شما ایجاد نمی کند.
  • در هشتگ نویسی، از تجارب فعالان مد شرق و غرب استفاده کنید.
  • در پست های مد نویسی، حتما توضیحاتی درباره عکس ارائه شود و سپس با مقداری فاصله،‌هشتگ های مد و لباس یا کلا هشتگ های مرتبط و مورد علاقه را ارائه کنید.
  • هشتگ های مطرح مد و لباس دنیا، بیش از ۱۰۰ مورد است و امکان استفاده از انها در یک پست میسر نیست. بنابراین سعی کنید در پست های مرتبط با مد و لباس، از هشتگ های متنوع استفاده کنید تا فوتوشوت های شما در هشتگ های مختلف حضور داشته باشد.
  • توجه داشته باشید که دقیقه به دقیقه، روی هشتگ های معروف میلیونی اینستاگرام، از سراسر دنیا، پست منتشر می شود و احتمال اینکه پست شما بالاترین پست باشد، حتی برای ۱ دقیقه هم معمولا وجود ندارد.
  • برای دیده شدن بیشتر پست های شما با مدت زمانی افزون تر در هشتگ های معروف اینستاگرام، باید لایک بسیاری در یکساعت اول انتشار بدست آورد تا در میان ۶ عکس اول قرار بگیرد. برای کسب این فرصت، از صفحاتی که فالورهای بالا دارند برای اشتراک گذاری پست خود روی این هشتگ استفاده کنید. البته این کار معمولا سخت و هزینه بر است.
  • بسیاری از مد نویس ها در عرصه لاکچری گردی، وبلاگ یا سایت اینترنتی دارند که هم از نظر SEO و هم از نظر جذب مخاطب برای شبکه های اجتماعی آنان، تاثیر زیادی دارد. از این فرصت استفاده کنید و چند جانبه در عرصه تولید محتوای دیجیتالی در عرصه فشن استفاده کنید تا درامد زایی دیجیتالی برای شما به ارمغان آورد.
  • عرصه مدو لباس در اینترنت و به طور کل مد نویسی روی هشتگ های معروف لاکچری گردها، همچون فعالیت در بازار بورس، نیاز به صبر و بردباری و اطلاعات است. این سه فاکتور را با هم کسب کنید.

در روزهای آینده، شما را با دنیای لاکچری گردهای فشن در شبکه های اجتماعی آشنا میکنیم.

دنیای مد و لباس لاکچری گردها را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا