داماد

انتخاب ادکلن داماد بر اساس مکان و زمان جشن عروسی

به هنگام خرید ادکلن مردانه باید به این نکته توجه داشته باشید که قصد دارید از این ادکلن در چه فصلی استفاده کنید. خرید ادکلن داماد هم جدا از این قاعده نیست.



همیشه به هنگام خرید ادکلن مردانه باید به این نکته توجه داشته باشید که قصد دارید از این ادکلن در چه فصلی استفاده کنید. حرید ادکلن داماد هم جدا از این قاعده نیست علاوه بر توجه به فصل برگزاری جشن عروسی باید مکان عروسی را نیز در نظر بگیرید، ادکلنی که برای جشن عروسی در باغ استفاده می کنید با ادکلن مناسب تالار متفاوت است.

 

قواعد خرید ادکلن مردانه

انتخاب ادکلن مردانه ، مناسب برای به یادماندنی ترین شب زندگی

بدون هیچ بزرگنمایی و اغراق شب عروسی بهتری و رویایی ترین شب زندگی عروس و داماد است. در این شب عروس و داماد هر دو سعی دارند که زیباترین و منحصربه فرد ترین افراد در جشن عروسی باشند. درست است که خواه ناخواه عروس و داماد در مرکز توجهات همه قرار دارند اما نکاتی است که باعث تمایز و درخشش بیشتر آنها می شود. یکی از جزئیاتی که شاید خود شما کمتر به آن فکر کرده باشید و یا برایتان از درجه اهمیت کمتری برخوردار است، انتخاب عطر و ادکلن مناسب برای عروس و داماد است. در ادامه سعی بر این شده که راهکارهایی برای انتخاب درست ادکلن مردانه به شما ارائه شود :

ادکلن مردانه لالیک انکر نویر

شاید تا به حال متوجه این موضوع نشده باشید که خانمها معمولا عاشق مردانی می شوند که از عطر و ادکلن دارای رایحه تلخ، استفاده می کنند. پس اگر داماد هستید و میخواهید خیلی خاص و جذاب جلوه دهید، ادکلنی را از میان ادکلنهای دارای بوی تلخ انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما لالیک مشکی است که رایحه آن ترکیبی از بوی چوب و درخت سرو است، همچنین گرم و دارای ماندگاری بالایی است. شما چه کلاسیک پسند و چه مدرنیته باشید عاشق بوی این ادکلن می شوید.

این ادکلن پیشنهاد ما به دامادی است که جشن عروسیشان در باغ برگزار می شود.

ادکلن مردانه لالیک مشکی یک ادکلن تلخ است که بوی آن را خانم ها خیلی می پسندند

برند جهانی بلو چنل

به خوبی برای همه روشن است که عطرهای فرانسوی جزو عطرهای پرطرفدار جهان هستند. چنل هم یکی از این برندهای جهانی است. اگر شما عاشق یک رایحه خنک و در عین حال با ماندگاری بالایی هستید پیشنهاد ما به شما بلو چنل است. درست است که این عطر دارای رایحه خنک است اما تنها مناسب فصول گرم سال نیست بلکه شما در فصول مختلف سال میتوانید از این عطر استفاده کنید و خاص باشید. پس بدون آنکه به فصل برگزاری جشن عروسیتان فکر کنید میتوانید بی تردید به سراغ این ادکلن که “ترکیبی از رایحه های لادن، جوز، زنجبیل، صندل، نعناع هندی، یاس، گریپ فروت، لیمو، سدر و فلفل قرمز میباشد” ؛ بروید.

و فراموش نکنید که بلو چنل هم از جمله عطرهایی است که بیشتر برای استفاده در مراسم باغ پیشنهاد می شود.

ادکلن بلو چنل یک برند جهانی است و رایحه ای خنک و ماندگاری خیلی خوبی دارد.

ادکلن بولگاری ” اکوا پور هوم “

اگر مراسم عروسی شما در فصل تابستان و در گرما است، بهتر است ادکلنهایی با رایحه خنک انتخاب کنید. این انتخاب باعث می شود که شما بسیار جذاب و خاص جلوه کنید. پیشنهاد ما به شما انتخاب ادکلنی از برند شناخته شده و جهانی بولگاری است. ادکلن اکوا پور هوم ادکلنی با رایحه خنک و در عین حال ماندگاری بالا است که ترکیبی از رایحه مرکبات، میوه های تازه ، نعناع، فلفل و لیمو میباشد.

اگر جشن عروسی شما در تابستان و در تالار برگزار می شود این ادکلن را پیشنهاد میکنیم که ماندگاری هشت ساعته دارد و به شما و اطرافیانتان حسی از خنکی و تازگی می دهد.

 

بولگاری یک برند معروف و بسیار پرفروش در سراسر دنیا است

ادکلن مردانه دیور هوم ایتنس

و باز هم یک برند معروف فرانسوی که طرفداران زیادی دارد و کمتر کسی یافت می شود که نامش را نشنیده باشد. اگر جشن عروسی شما در تالار و در فصول سرد سال است پیشنهاد ما به شما به عنوان دامادی خاص و منحصربه فرد، انتخاب ادکلن دیور ” هوم ایتنس ” میباشد. این عطر ترکیبی از رایحه گرم و شیرین به همراه رایحه تلخ می باشد و همین باعث شده که با عطری بسیار خاص روبرو باشید. پس اگر داماد فصل زمستان و سرد هستید این دیور را که ترکیبی از رایحه ” استوخودوس، گلابی، گل درختی، زنبق، سدر و … ” است را از یاد نبرید.

شما مطمئن باشید که ترکیب بوی تلخ و گرم این ادکلن باعث می شود که همه را در آن شب شیفته خودتان کنید.

دیور هوم اینتنس برند معروف فرانسوی بوده و دارای رایحه گرم و شیرین است البته این عطر مخلوطی از رایحه تلخ و شیرین است

در کلام آخر باز هم به شما تاکید می کنیم که در خرید عطر و ادکلن فصل و ماندگاری را مد نظر قرار دهید، این خرید را هم به مانند دیگر خریدهای عروسی جدی بگیرید.

 

 

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا