سبک زندگی لوکس

فرصت های تحصیلی مدرسه مد و کسب و کار لاکچری پاریس

کسب و کار مد و فشن

تحصیل در حوزه های مد و کسب و کارهای لوکس در پاریس

صنعت مد و لباس و حتی کسب و کارهای لاکچری، همچون هر صنعتی، ملزومات خاص خود را دارد که برای درک و فهم دقیق و اثربخش آن، می بایست تحصیلات آکادمیک در ان انجام داد. در دنیای میان رشته ای امروز، برای یادگیری علوم و فنون، بایستی در دوره های آکادمیک شرکت کرده و پاس درس اساتید آن فن نشست.

فرقی نمیکند مهندسی مکانیک سیلات باشد یا فلسفه  و یا حتی هنرهای مفهومی و امثالهم. صنعت مد و لباس هم از این قاعده مستثنی نیست. موسسات،‌ دانشکده ها و دانشگاه های بسیاری در سراسر دنیا، به دنبال  افزایش قابل ملاحظه علاقمندی مشتاقان مد و لباس و طراحی فشن به تحصیلات آکادمیک، دوره های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را تدارک دیده اند تا بر اساس تقاضای بازار، به ارائه کورس هایی کاربردی اقدام کنند.

برخی از مراکز آموزشی، مجموعه کورس ها را در قالب دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا عرضه می کنند که نشان دهنده تخصص گرایی و حرفه ای گری در دنیای مد و لباس امروز دنیا دارد. بر خلاف تصور عموم که فکر میکنند مد و لباس موضوع عادی و معمولی است و چیزی برای عرضه در سطوح بالای علمی ندارد، باید تاکید کرد که مقولات مدیریت (FASHION MANAGEMENT)، بازاریابی(FASHION MARKETING) ، تبلیغات (FASHION  ADVERTISEMENT) و روزنامه نگاری مد(FASHION JOURNALISM) و حتی مد پایدار (SUSTAINABLE FASHION)، امروزه یکی از پیچیده ترین موضوعات در دنیای میان رشته ای فشن بوده که متخصصانی از رشته های گوناگون در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و درخواست برای تحصیل در این حوزه های مربتط  با فشن روند صعودی را تجربه می کند.

مدرسه های مد و لاکچری

اگر شما هم علاقمند به تحصیل در رشته های مرتبط با مد و لباس و لاکچری و کسب و کارهای مربوطه در خارج از کشور هستید، ضمن تبریک به حسن انتخاب شما نسبت به گزینش رشته ای متفاوت در دنیای متفاوت قرن بیست و یکم، به اطلاع می رسانیم که طبق اعلام سایت business of fashion، بیش از ۲۰ مرکز آموزشی برتر در دنیا در این حوزه وجود دارد که در این لینک ارائه شده است.

یکی از این مراکز آموزشی، مدرسه دوخت و مد و کسب و کارهای لاکچری پاریس در کشور فرانسه است که توانسته ظرف ۲۰ سال اخیر، بیش از ۳ هزار عاشق مد و لباس و طراحی و فعالیت در این زمینه را در قالب فعالیت های آکادمیک حرفه ای، تربیت و روانه خانه های مد و بیزینس این عرصه نماید.

مدرسه دوخت و مد و کسب و کارهای لاکچری پاریس

در مدرسه مد و لاکچری پاریس، دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه طراحی مد و لباس و اکسسوری ارائه می شود و شعبی در شانگهای، استانبول هم دارد. دانشجویانی از ۵۰ کشور دنیا سالانه به مدرسه مد و لاکچری پاریس می آیند تا با اصول، مفاهیم، مبانی و شاخص های توسعه کسب و کارهای فشن و لاکچری گردی در هزاره سوم آشنا شوند.

دز این گفتار، شما را این مدرسه کمتر شناخته شده دنیای فشن آشنا میکنیم.

با ما همراه باشید.

درباره IFA مدرسه فشن پاریس

مدرسه فشن پاریس (International Fashion Academy) که IFA‌ نامیده می شود یکی از مقصدهای تحصیلی مهم در حوزه مد و لباس در پایتخت مد اروپا است. او مدرسه خود را مفتخر به فعالیت در میراث قوی هنر فرانسه می داند و به همین خاطر، نگاه تلفیقی سنتی و مدرن به عرصه فشن دارد. این مدرسه علاوه بر آنکه در پاریس، دوره های مد و لباس و لاکچری را در اختیار دانشجویان از سراسر جهان قرار می دهد، در دو مرکز فعال در حوزه مد و لباس و تولید پوشاک در قاره آسیا نیز فعالیت دارد.

شانگهای و استانبول، شهرهای بین المللی چین و ترکیه که یکی از برترین مراکز تولید پوشاک در دنیا هستند، مکان هایی است که IFA برای رااه اندازی شعب بین المللی خود در نظر گرفته و این محل یابی بهینه سبب شده تا ارتباطات خوبی بین دانشجویان و مراکز طراحی و تولید پوشاک برای انجام فرصت های کارآموزی و آشنایی با روندهای طراحی و تولید و عرضه این صنعت فراهم شود.

مدرسه فشن پاریس

کورس ها و دوره هایی که در مدرسه دوخت و مد پاریس ارائه می شود، بر مبنای نیازهای واقعی صنایع مرتباط با دنیای مد بنا شده تا دانشجویان را برای حضور فعال در دنیای فشن که روز به روز در حال تغییر است ، آماده کند. دوره های کارشناسی سنتی این مدرسه همچون Bachelor Fashion Design (کارشناسی طراحی مد) و Technology (فناوری در مد)، به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان در طول دوره، با نیازها و الزامات و اهمیت ارزش آفرینی در عرصه مد و لباس امروز دنیا آشنا شوند.

کورس های تحصیلات تکمیلی عرصه فشن با نگاه به مقولات بالا دستی دنیای فشن در اختیار علاقمندان به فعالیت در این عرصه جذاب است و تلاش میکند تا برای دنیای لاکچری گردها نیز، ایده ها و محصولات و خدماتی شایسته ارائه کند و به همین خاطر، دانشجویان مقطع postgraduate، مهارت های ارزشمند لازم را برای مدیریت بهینه دنیای لاکچری و لوکس گرایی فشن در اختیار خواهند داشت. در واقع در مقاطع عالی مد و لباس در IFA، تلاش بر آن است که مدیران آینده دنیای مد و لباس تربیت شوند.

کورس های تحصیلات تکمیلی عرصه فشن

هدف اصلی موسسه مد و لباس پاریس، تنها تدریس مقولات مد و لباس به دانشجویان از سراسر جهان نیست. بلکه تربیت متخصصانی قابل برای مدیریت و هدایت عرصه فشن در فضای رقابتی امروزیست . امروزه این موسسه به عنوان یک موسسه پیشرو در آموزش مد و همچنین کسب و کارهای لاکچری شناخته می شود. برخی از مدیران این موسسه از نامداران مد فرانسه هستند که به عنوان مثال می توان از خانم Saurat نام برد که یکی از مدیران معروف ترین مراکز آموزشی مد و لباس جهان (La Chambre Syndicale de la Couture Parisienne) است وی در این حوزه، مفتخر به دریافت نشان لژیون دونور نیز شده و به عنوان رییس افتخاری موسسه مد و لباس پاریس فعالیت دارد.

 خانم Saurat

بنابراین در صورت تحصیل در این موسسه آموزش عالی مد و لاکچری فرانسه، متخصصانی با چنین ظرفیت علمی و تجربی در اختیار دانشجویان قرار می گیرند.

پرسش و پاسخ

  • آیا مدرسه مد بین المللی پاریس ، ثبت شده است؟

این موسسه در وزارت جوانان، آموزش و تحقیقات فرانسه تحت نام Academie de Paris ثبت رسمی شده است و مرکز آموزش عالی خصوصی محسوب می شود.

  • آیا دانش اموختگان این مدرسه در صنعت مد و لباس اروپا مشغول به کار هستند؟

برخی از دانش اموختگان توانمند و خلاق این مدرسه در خانه های مد معروف فرانسه و قاره سبز مشغول به فعالیت هستند که مشخصات ان ها را میتوانید با ارتباط با IFA بدست آورید.

  • کدام برندها و موسسات مد و لاکچری دنیا با IFA‌همکاری دارند؟

فهرست مزبور را در این لینک مشاهده فرمایید.

  • چه مواردی سبب متفاوت شدن آموزش مد و لاکچری در IFA شده است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ماموریت ها و ارزش ها مراجعه کنید.

  • چرا تحصیل در شعبه پاریس IFA در حوزه مد و لاکچری توصیه می شود؟

به دلیل آنکه پاریس، یکی از پایتخت های مد و اروپا بوده و فرهنگ و سنت فرانسوی ها با مد و لباس عجین شده است. برترین طراحان و خانه های مد و برخی از برندهای دنیای لاکچری در پاریس مستقر هستند. فشن ویک هایی که دو بار در سال در پاریس برگزار می شود، بهترین فرصت برای مشاهده ایده های خلاقانه در عرصه مد و لاکچری برای دانشجویان این فیلد است. آژانس های لاکچری گردی فرانسه همچون: LVMH, PPR, BOUCHERON و برندهای لاکچری مثل کارتیه و باکارات همه در پاریس فعال هستند.

  • آیا تحصیل در شعبه شانگهای مدرسه مد و لاکچری IFA ارزشمند است؟

بله. به دلیل اتکه شهر شانگهای، بازار قوی و در حال توسعه سریع در عرصه مد و لباس آسیا بوده و در تولید محصولات لاکچری در دنیا، یکی از نامداران محسوب می شود. بسیاری از برندهای مطرح مورد علاقه فشن بلاگرها و لاکچری گردها، در شانگهای چین طراحی  و تولید می شود و به همین خاطر، مقصد تحصیلی خوبی به شمار می رود.

  • مدت زمان بررسی درخواست ها برای ادمیشن در موسسه IFA‌چقدر است؟

معمولا از زمان درخواست های مکتوب دانشجویان برای تحصیل در دوره های مد و لباس، ظرف ۱۰ روز کاری به درخواست ها پس از بررسی های مقدماتی پاسخ داده می شود و مدارک مورد نیاز برای اپلای به انها اعلام می شود.

  • آیا برای تحصیل در دوره های مد و لاکچری موسسه IFA می توان بورس تحصیلی دریافت کرد؟

بله. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش SCHOLARSHIP رجوع کنید.

  • اگر موفق به ارائه همه مدارک مورد نیاز برای پذیرش در این موسسه نشوم چه باید کرد؟

اگر داوطلبی موفق به ارايه کلیه مدارک مورد نیاز برای پذیرش قطعی در این موسسه نشود، به وی، پذیرش مشروط اعطا می شود. اگر شما همه نیازهای ادمیشن را دارا باشید و به عنوان مثال، مدارکی مانند: IELTS یا گواهی مالی در اختیار نداشته باشید، به شما UNCODITIONAL ADMISSION داده می شود. اگر به شما نامه پذیرش داده شود، ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام هستید. ثبت نام قطعی شما وقتی خواهد بود که کلیه مدارک مورد نیاز موسسه را ارسال کنید.

اگر قادر به فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نهایی در این موسسه نباشید، کلیه مبالغ پرداختی به شما عودت می شود.

تحصیل در موسسه مد و لاکچری پاریس

  • چه مدارک زبانی برای تحصیل در این موسسه نیاز است؟

برای تحصیل در موسسه مد و لاکچری پاریس، می بایست مدارک زبانی دال بر تسلط شما به زبان انگلیسی ارائه شود. اطلاعات بیشتر برای نمراتی که در آزمون آیلتس و تافل باید داشته باشید را دراین قسمت مشاهده کنید. اگر مقطع یا دوره ای را قبلا به زبان انگلیسی گذرانده اید، میتوانید نامه ای از آن موسسه/مرکز/دانشگاه دال بر آموزش شما به زبان انگلیسی تهیه کرده و ضمیمه مدارک خود کنید.

اگر نه مدرک زبان آیلتس و تافل دارید و نه در موسسه ای یا دانشگاه، دوره یا کورسی را به زبان انگلیسی گذرانده اید و همچنان فکر میکنید که سطح زبان شما برای یادگیری کفایت می کند، می بایست در آزمون مصاحبه موسسه نمره قبولی  را کسب کنید.

  • فرآیند ادمیشن در IFA‌ چگونه است؟

در مقطع کارشناسی، انچه برای ایفا اهمیت دارد، ارزشیابی میزان علاقمندی داوطلب برای فعالیت در عرصه مد و لباس و آینده شغلی در این حوزه و اشتیاق وی به یادگیری مهارت ها و دانش مورد نیاز برای رسیدن به اهداف عالیه است. در مقطع کارشناسی ارشد، ارزشیابی ایفا بر مبنای پیش زمینه آموزشی و مهارت های کسب شده داوطلبان و انگیزه و تجربه آنان استوار شده است. اگر شما در مقطع کارشناسی، ۷۵ درصد نمرات را کسب کنید، قبولی قطعی در مقطع کارشناسی ارشد مد و لباس ایفا خواهید داشت.

  • آیا دارا بودن مدرک GRE-GMAT شانس قبولی در دوره های کارشناسی ارشد را افزایش می دهد؟

بله.

  • مصاحبه ایفا چگونه است؟

از طریق اسکایپ یا تماس تلفنی با شما تماس گرفته می شود تا تجربیات و پیش نیازهای اموزشی شما بررسی شود.

  • تعداد واحدهای رشته MBA در ایفا چقدر است؟

برای اخذ مدرک MBA از آکادمی بین المللی مد و پاریس می بایست ۱۲۰ واحد ECTS را به طور موفق بگذرانید.

  • زبان تدریس در ایفا چیست؟

کلیه دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شود و حداقل مدرک آیلتس ۶ برای ورود مورد نیاز است.

  • چگونه ایفا برای معرفی دانش اموختگان خود به مراکز مد اروپا اقدام می کند؟

از طریق مرکز کاریابی (Career Center)، دانشجویان و دانش اموختگان قادر خواهند بود تا با فرصت های کارآموزی و استخدام در شرکت های مختلف فعال در صنعت مد اروپا آشنا شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این قسمت رجوع کنید.

  • اگر درخواست روادید دانشجویان از سفارت فرانسه در تهران برای تحصیل در IFA رد شود، آیا شهریه پرداختی عودت می شود؟

بله

  • شرایط زندگی در پاریس چگونه است؟

برای اگاهی از شرایط زندگی در پاریس و ۲۱ ساعت کار هفتگی دانشجویان بین المللی در این شهر، به این بخش مراجعه کنید.

دوره ها و کورس های مدرسه مد و لاکچری پاریس

دوره ها به شرح زیر است که با کلیک بر روی هر گزینه، اطلاعات تکمیلی را بدست خواهید آورد:

حوزه طراحی مد و تصویر – خلاقیت تجربی

(FASHION DESIGN & IMAGE-EXPEREINCE CREATIVITY)

  • رشته کارشناسی طراحی مد و فناوری (BS FASHION DESIGN)
  • رشته کارشناسی ارشد طراحی مد و لباس معاصر (MS ARTS CONTEMPORARY FASHION DESIGN)
  • کارشناسی ارشد مدیریت رسانه های مد جهانی (MBA GLOBAL FASHION MEDIA)
  • دوره کوتاه مدت فشن استودیو
  • دوره کوتاه مدت مدیریت خلاق فشن
  • دوره کوتاه مدت تخصصی دوخت
  • دوره تابستانی طراحی مد و لباس
  • دوره تابستانی تخصصی دوخت

حوزه مد و کسب و کارهای لاکچری – تجارب کسب و کارهای بزرگ

(FASHION & LUXURY BUSINESS)

  • رشته کارشناسی بازاریابی مد و لباس (BS FASHION MARKETING)
  • رشته کارشناسی مرچندایز بصری (BS VISUAL MERCHANDISING)
  • رشته کارشناسی ارشد کسب و کار مد (MBA FASHION DESIGN)
  • رشته کارشناسی ارشد مدیریت برند لاکچری (MBA LUXURY BRAND MANAGEMENT)
  • رشته کارشناسی ارشد مدیریت لوازم آرایشی و بهداشتی (MBA PERFUME & COSMETIC MANAGEMENT)
  • دوره کوتاه مدت کسب و کارهای مد و لباس (FASHION BUSINESS)
  • دوره تابستانی کسب و کارهای لاکچری (SUMMER SHORT COURSE FASHION LUXURY BUSINESS)

رشته FASHION STUDION در IFA تحصیل

(از تجربه های دانش اموختگان این مدرسه در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت استفاده کنید. این خانم در رشته FASHION STUDION در IFA تحصیل کرده و موفق به کسب مدرک شده است)

شهریه رشته ها و دوره ها

شهریه رشته ها و دوره ها در IFA به عنوان یک مرکز اموزشی خصوصی در فرانسه، به نسبت دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی دولتی در عرصه مد و لباس، بالاتر است. فهرست شهریه ها به این شرح است:

  • شهریه طراحی طراحی مد و فناوری: ۸۴۰۰ یورو در پاریس (دوره ۳ ساله)
  • شهریه دوره بازاریابی مد و لباس: ۸۴۰۰ یورو (دوره ۳ ساله)
  • شهریه دوره مرچندیاز بصری مد و لباس: ۹۴۰۰ یورو (دوره ۳ ساله)
  • شهریه دوره مدیریت برندهای لاکچری : ۱۵۸۰۰ یورو (دوره ۱۵ ماهه)
  • شهریه دوره کسب وکارهای فشن: ۱۴۸۰۰ یورو (دوره ۱۵ ماهه)
  • شهریه دوره مدیریت رسانه های جهانی فشن: ۱۴۸۰۰ یورو (۱۵ ماهه)
  • شهریه دوره مدیریت لوازم آرایشی و بهداشتی : ۱۵۸۰۰ یورو (۱۵ ماهه)
  • شهریه دوره طراحی مد معاصر : ۱۲۸۰۰ یورو (۱۵ ماهه)
  • شهریه دوره کوتاه مدت کسب و کار فشن: ۴۰۰۰ یورو (۸ هفته)
  • شهریه دوره فشن استودیو : ۴۰۰۰ یورو (۸ هفته)
  • شهریه دوره مدیریت خلاق فشن: ۳۵۰۰ یورو (۲ هفته)
  • شهریه دوره تابستانی طراحی مد و لباس: ۱۰۰۰ یورو (۱۰ روز از جولای ۲۰۱۸)
  • شهریه دوره تابستانی کسب و کارهای لاکچری مد: ۱۰۰۰ یورو (از جولای ۲۰۱۸)
  • شهریه دوره تابستانی دوخت در حد: ۱۵۰۰ یورو ( ۱۰ روز) از جولای ۲۰۱۸

شهریه دوره های کارشناسی مد و لباس IFA به صورت سالانه است.

بررسی رشته طراحی مد و فناوری در IFA

رشته طراحی مد و لباس در مقطع کارشناسی این موسسه بااستقبال زیادی روبرو شده است. این دوره ۳ ساله بود و هر سال ۸۴۰۰ یورو شهریه دارد. هزینه APPLICATION FEE آن نیز ۱۵۰ یورو است که کلیه داوطلبان تحصیل در این دوره باید پرداخت کنند.

رشته طراحی مد و لباس در مقطع کارشناسی

این رشته در ۳ سطح (ATELIERS)  برگزار می شود که هر کدام ۶۰ ECTS دارد که در مجموع، دانشجویان می بایست ۱۸۰ واحد را با موفقیت بر اساس حد نصاب های مربوطه بگذرانند. شرایط تدریس به گونه ای است که دانشجویان احساسا فعالیت در محیط های واقعی خانه های طراحی مد و لباس را داشته باشند.

در آتلیه اول، مبانی طراحی مد و لباس آموزش داده می شود. مثلا زیبایی شناسی، اهمیت رنگ ها، نقش اندام های بدن در طراحی مد و لباس، روش ها و تکنیک های توسعه مد و لباس. تحقیقات کیفی و کمی در طراحی مد و طراحی الگوها.

حتما بخوانید : معرفی انواع رنگ مو

مدرسه بین الملی مد پاریس

(تصویر یکی از طراحی های صورت گرفته توسط دانشجویان مدرسه بین الملی مد پاریس که از هشتگ های مختلفی برای افزایش برد تبلیغاتی طرح استفاده شده است)

در کارگاه های مد و لباس، به دانشجویان شیوه های استفاده از نرم افزارها آموزش داده می شود. طراحی فنی اسکچ ها و مبانی فوتوشاپ و ایلاسریتور را فرا خواهند گرفت.

کورس طراحی الگو (PATTERN MAKING & DRAPING) از جمله مواردی است که کارشناس طراحی مد و لباس باید فرا بگیرد. شیوه های تولید لباس در کورس PRODUCTION آموزش داده می شود. در این قسمت، شیوه تولید دامن و تی شرت مردانه و زنانه تدریس می شود و متدهای دوخت را فرا خواهند گرفت.

تاریچه مد و لباس اروپا طراحی لباس

برای آشنایی دانشجویان در سطح ۱، تاریچه مد و لباس اروپا نیز تدریس می شود تا با تئوری و نظریه ها و تکنیک های طراحی مد و لباس در چند قرن اخیر و روش های توسعه آن آشنا شوند.

در سطح ۲ که سطح تجربی (EXPERIMENTATION)‌ هست و سال دوم مقطع کارشناسی طراحی مد و فناوری را تشکیل می دهد، از دانشجویان خواسته می شود تا خلاقیت خود را از طریق تجربه های کسب شده در سال اول، با طراحی و دوخت لباس کودکان به معرض نمایش بگذارند. برگزاری کارگاه های دوخت و بحث و تبادل نظر میان دانشجویان، فرصتی برای آشنایی با این حوزه است.

طراحی مد دیجیتال (DIGITAL FASHION DESIGN)

درس هایی مانند طراحی مد پیشرفته، کارگاه های مد و لباس پیشرفته ، طراحی مد دیجیتال (DIGITAL FASHION DESIGN) و الگو سازی (PATTERN MAKING AND DRAPING) ، تولید پیشرفته، محصول مد دیجیتالی (DIGITAL FASHION PRODUCT) و فناوری پارچه (TEXTILE TECHNOLOGY) از جمله مواردی است که در سطح ۲ در سال دوم به دانشجویان رشته کارشناسی طراحی مد و لباس و فناوری تدریس می شود.

مبانی بازاریابی مد و لباس (FASHION MARKETING) از جمله موضوعاتی است که به عنوان آخرین کورس در اتلیه ۲ این رشته آموزش داده می شود و دانشجو با تکنیک های بازاریابی، استراتژی های برند ، توسعه برند، بخش بندی بازار، تحلیل رفتار مصرف کننده و ابزارهای بازاریابی خلاق آشنا می شود. همه این موضوعات، فاکتورهای کلیدی برای موفقیت برندهای مد و لباس را تبیین می کند.

مبانی بازاریابی مد و لباس (FASHION MARKETING)

سطح ۳ (Imprint) در واقع سومین سال تحصیل در رشته مد و لباس است. در اخرین مرحله فرآیند یادگیری، دانشجویان به عنوان طراحان مد تلاش می کنند تا کلکسیون های کوچکی از لباس های مورد نظر خود را ارائه کنند و برای فروش و معرفی و عرضه انها، پلن هایی را در نظر بگیرند. این مرحله، فرصت خوبی برای دانشجویان است تا با برندها و خانه های مد در تعامل بوده و کار خود را معرفی کنند.

تحصیل در مدرسه طراحی مد و پاریس اینستاگرام

(متقاضیان تحصیل در مدرسه طراحی مد و پاریس از فرصت های بورسیه استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر باادمین صفحه اینستاگرام تعامل کنید)

در این سال، اصول طراحی مد پیشرفته برای طراحی کلکسیون های متنوع لباس مردانه و زنانه تدریس می شود. طراحی کانسپت های مختلف برای مد آقایان و بانوان از جمله موضوعات کورس است. در هر مرحله از تدریس، دانشجو موظف است کار خود را در ژوژمان هایی در معرض نظر طراحان مد تخصصی موسسه IFA قرار دهد.

طراحی مد دیجیتالی پیشرفته در سال سوم تدریس می شود که استفاده تخصصی از نرم افزارها برای دوخت و طراحی الگو و ایده یابی و پرورش ایده ها در عرصه مد و لباس است.

دوره کارشناسی طراحی مد و لباس و فناوری IFA

(تصویر کلکسیون طراحی های یکی از دانش آموختگان دوره کارشناسی طراحی مد و لباس و فناوری IFA است که در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد و در نخستین روزهای هفته مد پاریس روی استیج رفت. این کار توسط این دانشجو طراحی شده است)

مجموع فعالیت های دانشجویان در رشته کارشناسی طراحی مد و لباس و فناوری در موسسه IFA شامل موارد زیر است:

  • گذراندن ۱۸۰ واحد درسی مقدماتی و پیشرفته در حوزه مد و لباس
  • معرفی کلکسیون های طراحی شده لباس آقایان و بانوان به داوران فوق تخصصی مد فرانسه
  • آشنایی با تکنیک های مقدماتی تا پیشرفته بازاریابی و مدیریت صنعت طراحی مد و لباس
  • بیش از ۲ هزار ساعت آموزش چهره به چهره توسط اساتید و مهمانان تخصصی حوزه مد و لباس فرانسه
  • بیش از ۲۵۰۰ ساعت فرصت خودآموزی با ابزارهای فناوری
  • بیش از ۱۸۰ ساعت ارتباط مستقیم با طراحان برند و صنایع مد و لباس فعال پاریس

توصیه هایی برای تحصیل در آکادمی مد و لاکچری پاریس

یکی از کارهای طراحی شده توسط دانشجویان اکادمی مد پاریس

(تصویر یکی از کارهای طراحی شده توسط دانشجویان اکادمی مد پاریس که در واقع مد مفهومی سبز یعنی لباس هایی با متریال قابل بازیافت را نشان می دهد و توسط کپسول های NESPRESSO دیزاین شده است. این کار توسط خانم ALMA_MI طراحی شده است که دانشجوی لاتویایی رشته کارشناسی طراحی مد و لباس IFA است)

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره در حوزه کسب و کار های مرتبط با مد و فشن

  • زبان تحصیل در این موسسه معتبر مد و لباس و کسب و کار لاکچری، منحصرا زبان انگلیسی است. ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل الزامی است. اما اگر این مدارک را نداید ولی در هر حال، سطح زبان انگلیسی شما برای آموزش به این زبان کفایت می کند، در آزمون عملی باید نمره قبولی بدست آورید.
  • سطح زبان آیلتس ۵.۵ یعنی با زبان متوسط هم میتوان در دوره های این موسسه مد اروپا ثبت نام کرد.
  • اگر میخواهید با دوره های این موسسه آشنا شوید ، در دوره های کوتاه مدت تابستانی این موسسه که در جولای ۲۰۱۸ میلادی (خرداد و تیر ۹۷) برگزار می شود شرکت کنید تا با حال و هوا و شیوه تدریس آشنا شوید.
  • در اختیار داشتن مدرک موسسه مد فرانسه برای علاقمندان به تحصیل در رشته های مد و لباس و مدیریت و بازاریابی فشن در مقطع ارشد و دکترا در دانشگاه های مختلف دنیا، فرصت آفرین و توانمندساز است و شانس دریافت قبولی شما با بورس تحصیلی را افزایش می دهد.
  • به این نکته توجه کنید که در صورت دریافت ادمیشن در دوره های کوتاه مدت مد پاریس، امکان دریافت روادید تحصیلی از سفارت فرانسه برای شما به صورت تضمین شده نیست. ادمیشن در دوره های بلند مدت و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدو لباس میتوان روادید شنگن رااز سفارت فرانسه در تهران قطعی کند.
  • اگر قصد دارید پس از دانش اموختگی از مدرسه مد فرانسه در رشته های مد و لاکچری به خصوص مدیریت و بازاریابی این حوزه در فرانسه فعالیت کنید، توصیه می شود که حتما زبان فرانسوی را در حد متوسط بدانید چرا که بر خلاف مردم اسکاندیناوی، سطح زبان انگلیسی فرانسوی ها خوب نیست.
  • یکی از راه های مفید برای آشنایی با دوره ا و کلاس ها و سطح برگزاری دوره ها در این مدرسه، توصیه میکنیم که از کاربران عضو کانال این مدرسه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و لینکدین استفاده کنید.
  • اینستاگرام IFANV در این نشانی در دسترس است. بیش از ۶۰۰ پست در این صفحه به اشتراک گذاشته شده است که مشاهده ان را برای علاقمندان به تحصیل در این مرکز توصیه میکنیم. حدود ۱۱ هزار نفر فالور این صفحه هستند.

اگر برای تحصیل در رشته مد و لباس و فناوری نیاز به اطلاعاتی هستید، درخواست های خود را کامنت کنید. در سرویس اموزش لوکس تهران، در جریان فرصت های تحصیلی و بورس در حوزه مد و لاکچری در سراسر جهان قرار بگیرید.

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا