طلا و جواهر

توپاز ، کامل کننده حلقه عروسی لوکس و سلطنتی

حلقه عروسی لوکس و انگشترهای زیبا با سنگ های گرانبهای آبی رنگ به ویژه الماس ها تکمیل می شود. رنگ آبی را از گذشته های دور «رنگ سلطنتی» می نامیدند



حلقه عروسی لوکس و انگشترهای زیبا با سنگ های گرانبهای آبی رنگ به ویژه الماس ها تکمیل می شود. رنگ آبی را از گذشته های دور «رنگ سلطنتی» می نامیدند و آن را حامل جذابیت می دانستند.

مدلهایی برای حلقه عروسی لوکس با سنگ توپاز

حلقه عروسی لوکس

توصیه هایی برای انتخاب حلقۀ عروسی لوکس

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، میزان بودجه است. در انتخاب گزینه ای که در اختیار شما قرار می گیرد، باید مقدار بودجه خود را بسنجید؛ آیا می خواهید انگشترتان نگینی از الماس داشته باشد؟ آیا می خواهید الماس انگشترتان درشت باشد یا نه؟ این بودجۀ شماست که عامل مهم و مؤثر بر هر کدام از این گزینه هاست.

می توانید برای انتخاب انگشتری تان در اینترنت جستجو کنید و از خودتان بپرسید که کدام جفت حلقه ها مناسب شما می تواند باشد؟ و این که آیا حلقه عروسی خود را با انگشتر ازدواج تان همزمان استفاده خواهید کرد؟ اگر پاسخ این مورد مثبت باشد، باید حلقه ای را انتخاب کرد تا به راحتی در کنار انگشتر قرار گیرد و با آن هماهنگ باشد.

حلقه متناسب با شغل

هنگام انتخاب حلقه ها، اهمیت راحتی را فراموش نکنید؛ یعنی وقتی حلقه را در دست دارید باید احساس راحتی داشته باشید. اگر شیوه زندگی شما پر جنب و جوش باشد، یا اگر کار شما دارای شرایط خاص است، بهتر است حلقه های محکم و دارای امنیت بیشتر را انتخاب کنید که به سهولت آسیب نبینند.به رغم زیبایی یک حلقه عروسی تزئین شده با الماس، ممکن است به نظر برسد استفاده از آن در بلندمدت ناراحت کننده خواهد بود، به خصوص اگر کارتان طوری باشد که مثلاً زمان زیادی را صرف تایپ کردن با کامپیوتر کنید.

علاوه بر این، ممکن است نگین آن شما یا اطرافیانتان را مجروح کرده و یا به لباس شما یا دیگران گیر کند. اگر شما مجبورید حلقۀ الماس را به طور معمول حذف کنید، توصیه می کنیم که دو حلقه ساده را انتخاب و جایگزین کنید تا در صورت هر گونه آسیب بتوانید به راحتی آنها را تعویض کنید.

سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که در طول زندگی، رضایت خاطر و آسایش شما را تضمین می کند. بنابراین توصیه می کنیم که از انتخاب مدل های سبک کلاسیک قدیمی یا مدرن پرهیز کنید؛ زیرا حتی اگر شما هم اکنون و در اوایل ازدواجتان از آن لذت ببرید، مطمئناً پس از ۲۰ سال دیگر آن را دوست نخواهید داشت. هنگام انتخاب یک حلقه عروسی، باید از توصیه ها و القائات دوستان و اطرافیانتان دور شوید و یک حلقه شیک، کلاسیک و راحت را برگزینید. حلقه هایی که از مد نمی افتند و همچنین یک مدل مناسب برای زندگی روزمره هستند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا