ماه عسل

برای داشتن سفر ماه عسل لوکس حتما با این هتلها آشنا شوید

از نظر بعضیها ماه عسل لاکچری حتی از جشن عروسی هم واجب تراست.همه تمایل دارند سفر ماه عسل خود را در یکی از زیباترین و رمانتیک ترین جاها تجربه کنند



از نظر بعضیها سفر ماه عسل لوکس و خاص حتی از جشن عروسی هم واجب تر و به یاد ماندنی تر است. سفر ماه عسل اگر اغراق نباشد منحصر به فرد ترین سفر زندگی هر عروس و دامادیست . همه عروس و داماها تمایل دارند سفر ماه عسل خود را در یکی از بهترین و زیباترین و رمانتیک ترین جاهای دنیا تجربه کنند در عین حال از رفاه و شادابی دنیای مدرن هم بهره ببرند. هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که در جایی اقامت کنی که ماهیت یک سفر این چنینی را بشناسند و همه جور امکاناتی که برای یک سفر ماه عسل استثنایی لازم است در اختیارتان بگذارند.

لاکچری ترین هتلهای دنیا برای سفر ماه عسل لوکس

هتلی در جزایر ویرجین هتل  CANEEL BAY RESORT

این هتل انتخاب سلبرتی ها و میلیونرها از سرار دنیا می باشد. هتل چنل یک هتل بسیار مجلل و منحصر به فرد درجزایر ویرجین بوده و دارای امکانات منحصر به فرد و آرامش خاصیست. این هتل نظر مشکل پسندان را به راحتی جلب می کند و امکاناتی نظیر تخت های دست ساز ، رستوران های شیک و غذاهای متنوع و عالی و ساحل اختصاصی و دنج دارد.

هتل چنل یک هتل بسیار مجلل و منحصر به فرد درجزایر ویرجین بوده و دارای امکانات منحصر به فرد و آرامش خاصیستهتلی مخصوص میلیونرها

هتل چنل انتخاب بسیاری از عروس و داماد ها برای داشتن سفر ماه عسل لوکس بوده است.

لو ریچموند رویال هتلی در ژنو

هتل ریچموند یک سوییت دو خوابه لاکچری برای یک ماه عسل لاکچری می باشد. طراحی و ظرافت و زیبایی این هتل هر عروس و دامادی را به شعف می آورد. تراس بزرگ ، ویو به سمت دریاچه ژنو و امنیت فوق العاده آن به دلیل اینکه مشتریانش بیشتر میلیونر ها و هنرمندان مشهور از سراسر دنیا می باشند خاص در نظر گرفته شده است. در مورد رستوران و غذاهای این هتل و امکانات رفاهی و تفریحی و زمین های ورزشی آن فقط باید یک سفر شیک به این هتل داشته باشید .

هتل ریچموند یک سوییت دو خوابه لاکچری برای یک ماه عسل لاکچری می باشدماه عسلی رمانتیک در کنار دریاچه ژنو

فرانسه و پارک حایت وندوم ، امپریال سوئیت

فرانسه زیبا و کشور عاشقانه های ماه عسل را به هتل های لوکس و فضای کافه های منحصر به فرد آن می شناسند. اگر دنبال یک سفر ماه عسل لاکچری هستید فرانسه و هتل پارک بهترین انتخاب است. این هتل همه جور امکانات در اختیار شما می گذارد .امکاناتی نظیر سونا ، جکوزی، اتاق ماساژ و غیره فقط بخشی از تمهیداتی است که صاحبان این هتل برای مشتریانشان تدارک دیده اند.

 اگر دنیال یک سفر ماه عسل لاکچری هستید فرانسه و هتل پارک بهترین انتخاب است.فرانسه مکانی برای ماه عسل لاکچری

هتل ریتز کارلتون در مسکو

هتل ریتز یکی از گران قیمت ترین هتل های دنیا است. در سرمای معروف مسکو هتل ریتز توانسته سیستم گرمایشی خاص و به روزی برای خود طراحی نماید. این هتل موسیقی زنده ، کتابخانه و ویویی به سمت کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو و کلیسای سنت باسیل دارد که دل هر توریست خوش سلیقه ای را می برد. اگر برای پول خرج کردن مشکلی ندارید و به دنبال یک سفر ماه عسل خاص هستید این هتل یک انتخاب لاکچری است .

هتل ریتز یکی از گران قیمت ترین هتل های دنیا استماه عسل تاریخی در روسیه

هتل چهار فصل ، جورج پنجم ، رویال سوئیت در پاریس

هتل جورج پنجم همان طور که از نامش پیداست برای میلیونر ها و افرادی است که به دنبال جاها و امکانات خاص هستند. وسایل این هتل عتیقه و خاص است و امکانات رفاهی از قبیل زمین بازی ، استخر ، جکوزی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. ویژگی منحصر به فرد این هتل و تقریبا همه هتل های لاکچری نوع سرویس دهی و امکانات و تفریحاتی است که برای مسافران خود فراهم می کنند.

مطمئن باشید اگر این هتل را برای سفر ماه عسل خود انتخاب کنید پشیمان نخواهید شد.

هتل جورج پنجم همان طور که از نامش پیداست برای میلیونر ها و افرادی است که به دنبال جاها و امکانات خاص هستند.هتلی مخصوص عاشقان اشیا عتیقه

هتل چهار فصل تای وارنو در نیویورک

این هتل در لیست کوتاه گران قیمت ترین هتل های دنیا قرار دارد. هتل وارنو نمای ۳۶۰ در جه به سمت کل شهر نیویورک دارد و برخی وسایل این هتل با روکش طلا است. در هتل وارنو هر اتاق یک خدمتکار ویژه و اختصاصی برای خود داشته و تغییر نمی کند و در تمام مدت در اختیار مسافر و مهمان آن اتاق می باشد. اگر دلتان می خواهد یکبار و آن هم مهمترین سفر زندگیتان یعنی سفر ماه عسلتان را بهترین سفر زندگیتان کنید

این هتل فرصت چنین کاری را به شما می دهد.

هتل وارنو نمای 360 در جه به سمت کل شهر نیویورک دارد و برخی وسایل این هتل با روکش طلا استهتل چهارفصل وارنو

دبی و برج العرب و رویال سوئیت منحصر به فردش

این برج فوق العاده تجملاتی و بلند ترین برج دبی است و وسایل و امکانات آن واقعا لاکچری و خاص می باشد. شکل هتل رویال دبی شبیه یک بادبان بزرگ بوده و منظره خیلی جالبی برای مسافران ایجاد کرده است. تختخواب های گردان ، آسانسورهای اختصاصی فقط بخشی از امکانات این هتل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر سفر ماه عسلتان نزدیک است و البته زمستان هم فصل خوبی برای سفر به دوبی می باشد حتما یکی از گزینه هایتان باشد.

سفر ماه عسل لوکسدبی مکانی برای مه عسلهای زمستانی

هتل ویلسون ژنو گرانترین هتل دنیا

این هتل از گرانترین هتل ها در چند سال اخیر در سراسر دنیا بوده است. امنیت این هتل بسیار بالا و دارای راهروها و آسانسوهای اختصاصی می باشد البته این هتل بیشتر مورد توجه سلبریتی های مشهور دنیا یا سیاستمداران که امنیتشان خیلی مهم می باشد قرار گرفته است. ولی اگر شما تمایل دارید سفر ماه عسلتان شبیه سلبریتی ها یا سیاستمدارن بزرگ دنیا باشد می توانید این هتل را انتخاب کنید .

 هتل ویلسون از گرانترین هتل ها در چند سال اخیر در سراسر دنیا بوده است.ویلسون ماه عسل به سبک سیاستمداران

هتل نخل لاس وگاس

هتل نخل لاس وگاس یک تفریح گاه خاص است و از گرانترین هتل های دنیا می باشد. این هتل اتاق های چرخان داشته و کاملا آینه کاری شده است. سونا ، جکوزی ، زمین ورزشی و امنیت بالا از امکانات این هتل برای مسافران و مهمانان می باشد.

این تفرجگاه می تواند انتخاب خوبی برای سفر ماه عسل لوکس باشد.

هتل نخل لاس وگاس یک تفریح گاه خاص است و از گرانترین هتل های دنیا می باشدهتل نخل لاس وگاس

ویلای سلطنتی آتن

آتن پایتخت یونان و یکی از زیباترین شهرهای دنیا بوده و سالانه مسافران و گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. هتل رویال آتن با استخر آب گرم ، اتاق بخار ، ساحل اختصاصی و خدمه اختصاصی و موسیقی زنده و برنامه های شاد و غذاهای خاص و خوشمزه نظر بیشتر توریست را جلب و آنها را راضی کرده است و به نسبت قیمت آن انتخاب خوبی می باشد .

آتن پایتخت یونان و یکی از زیباترین شهرهای دنیا بوده و سالانه مسافران و گردشگران زیادی از آن دیدن می کنندماه عسلی شاهانه در آتن تاریخی

آتنِ زیبا و تاریخی و هتل رویال آن برای سفر ماه عسل لوکس یک گزینه ناب است .

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا