مد و فشنناخن

چه رنگ لاکی به دستان شما می آید ؟

انتخاب رنگ لاک مانند انتخاب رنگ مو ، رنگ پیراهن ، رنگ رژ است . یعنی دقیقا باید بدانید چه رنگی به پوست دست یا پوست صورتتان می آید و آن را شفاف تر و زیباتر می کند . قبل از هر چیز باید پوست خود را بشناسید و بعد بدانید که چه رنگی با پوست شما همخوانی دارد .

دسته بندی رنگ های مختلف پوست

رنگ لاک

پوست های تیره چه نوع پوستی هستند ؟

پوست های تیره پوستهایی هستند که درجه تیرگی آنها بالاست یعنی تجمع ملانین ها یا همان رنگ دانه های پوستی در زیر پوست انها زیاد است مثلا دستهای زنان افریقایی جز این دسته اند البته دستهایی با درجه تیرگی کمتر هم در این گروه قرار میگیرند.

پوست های نیمه تیره یا متمایل به زرد ( گندمی )

پوستهایی که تجمع ملانین زیر آنها متوسط بوده و رنگ ظاهری آنها به زردی تمایل دارند جزو این دسته هستند . در واقع اصطلاحا به این دستها ، دستهایی با پوست کمرنگ می گویند .

پوستهایی با رنگ روشن متوسط

پوستها با رنگ روشن متوسط نه سفید هستند و نه گندمی . در واقع رنگی حد فاصل سفید و گندمی دارند . این پوستها در واقع زیباترین رنگ پوست شمرده میشوند و اکثر لاک ها روی آنها جلوه زیبایی دارد .

پوستهایی با رنگ روشن یا سفید

پوستهای سفید یا روشن همه رنگ لاکی را می پذیرند و افرادی که داری پوست سفید هستند هر رنگ لاکی را می توانند انتخاب کنند اما برخی رنگها به این نوع پوست بیشتر می اید .

چه رنگ لاکی به چه رنگ پوستی می اید ؟

 لاک ناخن به رنگ های بنفش ، صورتی یا قرمز برای پوست های سفید یا روشن

همانطور که اشاره شد افرادی که دارای پوست روشن هستند هر رنگ لاکی را میتوانند انتخاب کنند اما رنگهای بنفش ، صورتی و قرمز دست انها را زیباتر کرده و جلو خاصی به انگشتان انها می دهد .

 لاک ناخن به رنگ های آبی تیره ، بنفش و لاک های براق برای پوست های روشن متوسط

این پوستها به خودی خود زیباترین نوع رنگهای پوستی هستند و نوع شفافیت پوست باعث میشود هر رنگ لاکی را بتوانید انتخاب کنید و از مد روز برای انتخاب رنگ لاک استفاده کنند و بسیارهم زیبا به نظر برسد اما رنگهای آبی تیره ، بنفش و کلا رنگ هایی که تم طلایی دارند جلوه خاصی به این ناخن ها و به این رنگ پوست می دهد .

 لاک ناخن به رنگ های مشکی ، شکلاتی ، سبز خیلی تیره و قرمز خیلی تیره مناسب پوستهای زرد

افرادی که رنگ پوست انها به زردی تمایل دارد و رنگ پریده است برای اینکه زردی و رنگ پریدگی پوست انها پوشش داده شود و دستانشان زیباتر به نظر برسد بهتر است از لاک ناخن با رنگهای مشکی ، شکلاتی ، سبز خیلی تیره و قرمز جگری استفاده نمایند . یعنی کل تم رنگ لاک انها تیره و غلیظ باشد .

لاک ناخن به رنگ های قرمز ، مشکی و ابی رنگهای مناسب پوستهای تیره

افرادی که پوستهای خیلی تیره دارند دایره انتخاب انها خیلی وسیع نیست و باید در انتخاب رنگ ناخن محتاط تر باشند تا زیبایی دستانشان تحت شعاع رنگ لاک قرار نگیرد . این افراد از لاکهای خیلی تیره نیابد استفاده کنند الیته قرمز جگری از این قاعده مستثنی بوده و تقریبا به هر رنگ پوستی می اید بعد از رنگ قرمز جگری می توانند مشکی ، آبی ملایم را هم انتخاب کنند .

در نهایت توصیه ما به شما این است رنگی را انتخاب کنید که از دیدن آن اول خودتان لذت ببرید . توجه به قواعد انتخاب رنگ لاک روش خوبی برای ست کردن آن با رنگ لباس و پوست در مجالس رسمی است و البته برخی رنگها هم برای استفاده در محیط کار پیشنهاد میشوند اما به طور کلی سعی کنید تجربه کنید و با انتخاب رنگهای متنوع رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید و این فقط از طریق امتحان کردن رنگهای متنوع حاصل میشود .

One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن