استایل و مد بانوان

مد گردی با کیارا فراگنی : فشن بلاگر ایتالیایی

مدگردی با کیارا فراگنی

مد گردی با کیارا فراگنی

فضای مجازی از انقلاب دات کام ها در دهه نود قرن بیستم میلادی که با تولد غول های اینترنت یعنی گوگل و یاهو و آمازون همراه شده بود و تجهیزات اپل و محصولات غول نرم افزار جهان (مایکروسافت)، جهان را با طعم واقعی فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا کرد، تا کنون سبک زندگی انسان های عصر دهکده جهانی را دستخوش تغییرات اساسی کرده است.

کیارا فراگنی

سبک زندگی سنتی امروز به سبک زندگی دیجیتالی تغییر یافته است و این دگردیسی عظیم را میتوان در نحوه تعامل و ارتباطات شهروندان کره زمین با یکدیگر به خصوص در خرید و فروش محصولات و خدمات و آموزش، مشاهده نمود. بسیاری از صنایع، مثل صنعت تبلیغات و صنعت مد، به طرز چشمگیری تحت الشعاع انقلابی که آلوین تافلر، آینده پژوه فقید آمریکایی از آن به عنوان موج سوم (THIRD WAVE) یاد میکرد و مک لوهان از آن به عنوان دهکده جهانی نام می برد، قرار گرفتند.

حتما بخوانید : چگونه فشن بلاگر محبوبی باشیم؟

استایل کیارا فراگنی

صنعت مد و لباس از نخستین روزهایی که بانو شانل در فرانسه اوایل قرن بیستم میلادی، نخستین محصولات خانه مد خود را به دنیا عرضه کرد تا به امروز که شاهد کت والک مانکن های خوش استایل در استیج فشن ویک های غرب و شرق عالم هستیم، سده ای پر فراز و نشیب را گذرانده و بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردمان روزگار ما شده است.

 کیارا فراگنی کیارا فراگنی اکسسوری

(کیارا فراگنی در طول ماه، کلکسیونی از اکسسوری های خود را با برندهای مختلف رونمایی میکند)

درصد قابل توجهی از شهروندان دهکده جهانی امروز، دنیای مد و لباس را از طریق فضای مجازی دنبال میکنند و در جریان متن و حاشیه فعالیت برند ها، خانه های مد، نسخه های دیجیتالی ژورنال ها و بورداها و همچنین تفسیر  و تحلیل مد نویس ها و مشاوران طراحی مد و لباس قرار می گیرند. مد نویسی آنلاین، امروزه یکی از ظرفیت های جذاب و هیجان انگیز در استارت آپ های دیحیتالی فشن بوده و سال به سال بر شمار مخاطبان و فعالان این عرصه افزده می شود. در کنار این، باید ابزاری به نام هشتگ ها در شبکه های اجتماعی را نام برد که در یک دهه اخیر، زمینه توسعه فعالیت های اطلاع رسانی مد و لباس در دنیای اینترنت بوده است.

حتما بخوانید : چطور و چگونه مدل بشویم؟

کیارا فراگنی استایل خیابانی

شما کافی است به هشتگ FASHION مراجعه کرده و ۴۶۰ میلیون عکسی که میلیون ها کاربر مد گرد اینستاگرام بر روی ان بارگذاری کرده اند را مشاهده کنید. یا به هشتگ HM مراجعه کرده و به میلیون تصویری که مشتریان غول مد و لباس اسکاندیناوی به اشتراک گذاشته دسترسی پیدا کرده و در جریان طرح ها و نقش های فصلی اچ اند ام قرار بگیرید. همچنین از نظرات مشتریان مطلع شده و از آن برای خرید این محصول استفاده کنید. تقریبا بسیاری از برندهای دنیای مدو لباس، امروز دارای صفحه اختصاصی در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و یوتیوب هستند و باید به اهمیت جادوی هشتگ های مد گردی نیز در توسعه این فضا اشاره کرد.

تیپ زمستانی کیارا فراگنی

ما امروزه با مفاهیمی چون فود بلاگرها (FOOD BLOGER)، توریسم بلاگرها (TOURISM BLOGER) و استایل بلاگر ها (STYLE BLOGER) مواجه هستیم که می کوشند دنیای: غذا، گردشگری و ژست را به کاربران به صورت رایگان و گسترده آموزش دهند و البته مخاطبان بسیاری دارند. یکی از مطرح ترین فشن بلاگر ها جهان را میتوان فردی به نام کیارا فراگنی یا فرانی دانست که فشن بلاگر ۳۰ ساله ایتالیایی بوده و به دلیل خوش استایلی و چهره جذابش، یکی از مد نویس های فعال فضای دیجیتال به شمار می رود. کسی که به ازای هر پست تبلیغاتی، ۶۰ هزار پوند دریافت می کند.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی لوکس تهران، شما را با جدید ترین تصاویری که کیارا فراگنی در هفته های اخیر منتشر کرده است آشنا می کند.

با مد گردی امروز ما همراه باشید.

داستان کیارا فراگنی : داستان مد نویسی

کیارا فراگنی ، متولد ۱۹۸۷ میلادی در شهر لومباردی ایتالیا، یک فعال کسب و کار در عرصه مد بوده که از وی به عنوان مطرح ترین فشن بلاگر جهان یاد می کنند. او یکی از تاثیرگذاران دنیای مد محسوب می شود و توانسته در چند سال اخیر با برندهای معروف جهان همکاری کند. وبلاگ THE BLONDE SALAD کیارا فراگنی یکی از پر مخاطب ترین وبلاگ های اطلاع رسانی درباره دنیای مد و لباس و اکسسوری است که معمولا با استقبال جامعه علاقمندان به فشن مواجه می شود.

در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی، مجله فوربس او را در فهرست یکی از قدرتمند ترین تاثیرگذاران دنیای مد (fashion influencer) معرفی کرد که خود نشان دهنده جایگاه اطلاع رسانی و نگاه ایشان به مقوله دیجیتال فشن (digital fashion) است.

وبلاگ بولوند سالاد کیارا فراگنی

وی وبلاگ بولوند سالاد را در اکتبر ۲۰۰۹ میلادی راه انداخت و اکنون پس از قریب به ۹ سال، در فهرست وبلاگ های مطرح دنیای فشن قرار دارد و با کمک صفحه اینستاگرامی کیارا فراگنی که بیش از ۱۱ میلیون فالور دارد و صفحه توییتری ۵۰ هزار فالوری، توانسته مد نویس فعال و پر بیننده ای در اینترنت باشد. در مارچ ۲۰۱۱ میلادی، نشریه نیویورک آمریکا وی را در یکی از بزرگ ترین ستاره های تغییر دهنده استایل مد و لباس سال معرفی کرد.

او دانش جوی رشته حقوق از دانشگاه BOCCONI ایتالیا بود که گویا موفق به اخذ مدرک از این دانشگاه نشد. بیش از ۱ میلیون بازدید از صفحه وبلاگ کیارا فراگنی در سال های اخیر ثبت شده است. او علاوه بر مد نویسی، به عنوان مدل برای برند گس (GUESS) نیز در نوامبر ۲۰۱۳ روبروی دوربین رفت و در همان سال نیز با برند STEVE MADDEN همکاری کرد.

حتما بخوانید : لیاندرا کوهن ؛ مد گردی با بلاگر میلیونر

کیارا فراگنی کلکسیون کیف و کفش

(کیارا فراگنی همچون ویکتوریا بکهام، تلاش دارد تا کلکسیون کیف و کفش خود را در اروپا گسترش دهد)

حضور تلویزیونی او در برنامه TRL AWARDS و CHIAMBRETTI  NIGHT و  PROJECT RUNWAY به عنوان داور مهمان، سبب افزایش محبوبیت وی در دنیای مد نویسی آنلاین شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کیارا فراگنی ، تنها مدل کیف و کفش و لباس نیست.

CHIARA GERRAGNI COLLECTION FOOTWEAR

کلکسیون کفش کیارا فراگنی (CHIARA GERRAGNI COLLECTION FOOTWEAR) که در سال ۲۰۱۴ میلادی راه اندازی شد، میلیون ها دلار درآمد برای ایشان به ارمغان آورد به گونه ای که خط تولید کفش و وبلاگ ایشان به عنوان CASE STUDY در برترین دانشگاه جهان (دانشگاه هاروارد) معرفی شد. جزییات بیشتر را اینجا دنبال کنید.

او بارها بر روی جلد مجلات مختلف جهان از جمله VOGUE قرار گرفته و سفیر تبلیغاتی برخی از برند ها مانند PANTENA نیز بوده است. چندی پیش (سپتامر ۲۰۱۷ میلادی)، نخستین شعبه فروش کلکسیون کفش های ایشان در پایتخت مد ایتالیا (میلان) افتتاح شد.

کیارا فراگنی ، دختر معروف مد و لباس ایتالیایی ها بر روی جلد نشریه معروف VOGUE

(کیارا فراگنی ، دختر معروف مد و لباس ایتالیایی ها بر روی جلد نشریه معروف VOGUE)

وی افتخارات زیادی در یک دهه اخیر در حوزه مد نویسی و فشن بدست آورده که از ان جمله میتوان به جایزه BLOGLOVIN اشاره کرد. مجله کسب و کار مد (BUSINESS OF FASHION) وی را از سال ۲۰۱۳ میلادی در فهرست تاثیرگذار ترین چهره های دنیای مد معرفی کدره است.

دلایل موفقیت کیارا فراگنی در دنیای مد

  • او پیش از زمانی که اینستاگرام و جادوی هشتگ های مد گردی مد شود، از لباس هایی که بر تن میکرد عکس میگرفت و در اکانت فلیکر خود به اشتراک می گذاشت.
  • به دلیل محبوبیت خود در فضای مجازی، کلکسیون کفش را در سال ۲۰۱۲ میلادی رونمایی کرد و کفش هایی با قیمت ۲۰۰ تا ۶۰۰ دلار عرضه کرد که در ده ها کشور دنیا مخاطب پیدا کرد.
  • تولید کیف و لباس تحت برند ایشان، بخشی از ظرفیت کسب و کار ایشان در دنیای مد به شمار می رود.
  • با قریب به ۱۲ میلیون فالور در اینستاگرام، یکی از پر بیننده ترین صفات اینستاگرام و یکی از پر درآمد ترین صفحان فشن بلاگر ها را در اختیار دارد. نام وی در سال ۲۰۱۶ میلادی در فهرست ۳۰ شخص پر درامد جهان زیر ۳۰ سال معرفی شد.

(نگاه فانتزی و خودمانی کیارا فراگنی در انتشار محتوای دیجیتالی

(نگاه فانتزی و خودمانی کیارا فراگنی در انتشار محتوای دیجیتالی در حوزه مد و لباس یکی از دلایل جذب مخاطب برای ایشان از سراسر جهان شده است)

  • کیارا فراگنی برای حضور در یک رویداد هنری و مد به نقاط مختلف جهان دعوت می شود و برای این کار، بین ۲۰ تا ۵۰ هزار دلار درآمد کسب می کند.
  • لباس ها و استایل های فوق العاده کیارا فراگنی سبب شده تا از وی یک چهره تاثیرگذار در دنیای مد بسازد. استایل هایی خیلی ساده با فوتوشوت های غیر حرفه ای که خیلی مورد استقبال مخاطبان به خصوص دختران قرار گرفته است.
  • وی در انتشار عکس ها، انچه را دوست دارد منتشر میکند و این عدم حساسیت به نظرات موافق و مخالف دنیای فوتوشوت مد سبب می شود که وی در مرزهای کلیشه شده عکسهای تبلیغاتی قرار نگیرد و مخاطبان زیادی جذب کند.

کیارا فراگنی طرفدار محصولات ارایشی

(او طرفدار محصولات ارایشی CK است)

  • او از هشتگ ها برای دیده شدن بهتر و بیشتر مطالبش استفاده می کند. مقوله ای که فشن بلاگرهای جوان باید به آن توجه کنند.
  • کیارا فراگنی تنها در اینستاگرام چهره محبوبی نیست. او سایت اینترنتی دارد. در فیس بوک و توییتر و یوتیوب هم فعال است و در واقع، از همه ظرفیت های مالتی مدیا فضای مجازی برای اطلاع رسانی مد و استایل های خود بهره می گیرد.
  • کیارا فراگنی در فهرست پر درامدهای مد نویسی (HIGER PAID INFLUENCER) قرار دارد و این ظرفیت را با تعدد اطلاع رسانی و توجه به نیازهای مخاطب و لوکیسن سنجی خوب بدست آورده است.

کیارا فراگنی در پیج اینستاگرام

  • کیارا فراگنی تولید محتوای گسترده ای در اینستاگرام دارد و تنها فشن بلاگر جهان است که بیش از ۱۷ هزار پست توسط ۴ سال اخیر روی صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. ایشان ظرف ۵ سال اخیر، به طور متوسط ۱۲ پست در روز منتشر کرده که نشان گر واقعیت های زیر است:‌

۱)برای ارتباط گسترده با جامعه مخاطبان، بایستی روزانه برنامه داشت.

۲)انتشار تصاویر متفاوت در اینستاگرام، جذب مخاطب را در بلند مدت به ارمغان می آورد.

۳)انتشار تصاویر مکرر و مداوم در اینستاگرام، سبب حفظ فالورهای قدیمی می شود.

۴)تعدد انتشار پست های حوزه فشن در اینستاگرام، سبب شهرت در هشتگ های معروف مد گردی می شود.

۵)فعال بودن یک صفحه مد و لباس در اینستاگرام، ادمین صفحات اختصاصی برندهای فشن را نسبت به موضوعات و مطالب ارسالی یک صفحه فعال، حساس می کند.

اینستاگردی با کیارا فراگنی

همانطور که گفتیم، خانم کیارا فراگنی به عنوان شناخته شده ترین فشن بلاگر جهان، با انتشار قریب به ۱۷۵۰۰ پست در ۵ سال اخیر، یکی از فعال ترین صفحات اینستاگرام را در میان بیش از ۶۰۰ میلیون صفحه این رسانه اجتماعی عکس محور در اختیار دارد که سبب شده تا به واسطه خلاقیت در انتشار محتوا در قالب چهره جذاب یک دختر ایتالیایی مقیم لس انجلس، عنوان معروف ترین مد نویس جهان را نیز به خود اختصاص دهد.

وی بیش از ۱۱.۵ میلیون فالور دارد و بیش از ۷۰۰ صفحه را نیز در اینترنت فالو می کند. وی از مخاطبانش خواسته است که دو هشتگ: NEVERSTOP  و CHIARADOINGTHINGS را فالو کنند. در ادامه نگاهی به جدید ترین پست های اینستاگرامی این فشن آیکون محبوب فضای مجازی می اندازیم.

 کیارا فراگنی شناخته شده ترین فشن بلاگر جهان

(تصویر مد و لباس ژانویه ۲۰۱۸ میلادی کیارا فراگنی که وی با لباس بافتنی در کریسمس به رستوران IVY در منطقه بورلی هیلز کالیفرنیا رفته و از هشتگ AMERICANDAYS که از هشتگ های محبوب و مورد علاقه ایشان است برای دیده شده بیشتر تصویر استفاده کرده است. عکسی با قریب به ۱۲۰ هزار لایک)

کیارا فراگنی لباس بافتنی

(در پست بالا، کیارا فراگنی را با همان لباس بافتنی که نامش روی آن درج شده است مشاهده میکنیم که در کنار AUDI مشکی رنگش ایستاده و پستی با ۲۴۰ هزار لایک را منتشر نمود. او در این عکس از مخاطبانش خواست تا برای خرید خودرو جدید ، به ایشان پیشنهاد دهند. البته انتخاب خود وی، یک SUV زیبا است. او در این پست خبر از بارداری احتمالی اش داد)

 معروف ترین فشن بلاگر جهان را در لباسی با استایل و طرح و رنگ خاص

(در این پست، معروف ترین فشن بلاگر جهان را در لباسی با استایل و طرح و رنگ خاص میبینیم که کمتر چنین طرحی در لباس های خیابانی وی مشاهده شده است. تصویری با ۳۰۰ هزار لایک!)

(در این پست، کیارا فراگنی به یکی از پاستا فروشی های معروف بورلی هیلز رفته و بخشی از کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری های خود را در کنار این بشقاب نمایش می دهد. البته توضیحی درباره برند ارائه نشده است)

 کیارا فراگنی با استایل های خیابانی و کیف شانل

(در تصویر بالا، کیارا فراگنی را با استایل های خیابانی مشاهده می کنیم که در تصویر سمت چپ، کیف قرمز رنگ جذابی از شانل را به همراه دارد و در عکس سمت راست نیز  از اینکه فروشگاه گردی شبانه در لس آنجلس می کند، خرسند است)

 استایل خانگی کیارا فراگتی

(تصویر بالا، استایل خانگی کیارا فراگتی را در کنار کتابخانه کوچک اتاقش مشاهده می کنید که ۲۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت توسط هواردانش به ارمغان آورد)

کت چرمی مشکی رنگ کیارا فراگنی

(کت چرمی مشکی رنگ کیارا فراگنی در کنار کیف شانل در یکی از فروشگاه گردی های ژانویه)

کیارا فراگنی و سالاد

(اگر چه کیارا فراگنی ، فود بلاگر نیست، اما بعضا تصاویری از رستوران گردی هایش با غذاهای ملل منتشر می کند که در تصویر یالا، وی را با سالاد ایتالیایی مشاهده میکنیم که زیر این عکس نوشت: من به تو LEO کوچولو فکر میکنم!)

استایل مشکی و جذاب کیارا فراگنی ایتالیایی در خیابان گردی های ژانویه

(استایل مشکی و جذاب کیارا فراگنی ایتالیایی در خیابان گردی های ژانویه در کالیفرنیا که مشغول نوشیدن آبمیوه مخصوص در روبی است. ساعت سواچ و کیف گوچی وی در این پست معرفی شده است)

استایل های کژوال کیارا فراگتی در خیابان

(استایل های کژوال کیارا فراگتی در خیابان گردهای ایشان در ژانویه که او را در منطقه ثروتمند نشین بورلی هیلز کالیفرنیا نشان می دهد)

کیارا فراگنی استایل های صبح گردی و شب گردی

(در تصویر بالا، کیارا فراگنی استایل های صبح گردی و شب گردی خود را در خیابان های لس آنجلس به تصویر می کشد که البته توضیحی درباره برندهای کیف و کفش و سویشرت ارائه نکرده است. تصاویر با بیش از ۲۵۰ هزار لایک!)

دو فیگور از استایل های خیابان خاصی خانم کیارا فراگتی

(دو فیگور از استایل های خیابان خاصی خانم کیارا فراگتی که با کیف زنجیری مشکی شانل، تناسب رنگ فوق العاده ای را با این سویتر فانتزی جذاب به نمایش می گذارد)

(تصویری از کیارا فراگنی با کیف دستی آبی رنگ شانل

(تصویری از کیارا فراگنی که وی را در BABY BUMP با کیف دستی آبی رنگ شانل مشاهده می کنیم که مشغول اینستاگردی در این فوتوشوت ۲۴۰ هزار لایکی است)

تصویر کیارا فراگنی همراه با همسرش

(در این تصویر، ایشان را همراه با همسرش مشاهده میکنیم که کیارا فراگنی لباسی از برند گوچی را بر تن دارد. سلفی های متعددی وی در طول ماه از خود منتشر می کند)

حتما بخوانید : مراسم عروسی معروف ترین فشن بلاگر جهان

(استایل های کیارا فراگنی در فرودگاه لس آنجلس که مربوط به ژانویه ۲۰۱۸ میلادی است)

 کیارا فراگنی را در یک کت شیک و لاکچری از برند FENDI در میلان ایتالیا

(در تصویر بالا که ۳۰۰ هزار لایک به ارمغان اورد، کیارا فراگنی را در یک کت شیک و لاکچری از برند FENDI در میلان ایتالیا مشاهده میکنیم که از هوادارانش خواست برای توضیحات بیشتر به این صفحه بروند. وی از این هشتگ برای دیده شدن بیشتر تصویر استفاده کرد. این عکس تبلیغاتی ، چند ده هزار دلار برای برند فندی هزینه در بر داشت)

صفحه اینستاگرامی کیارا فراگنی

(تصویری که در آخرین روزهای دسامبر ۲۰۱۷ میلادی روی صفحه اینستاگرامی کیارا فراگنی منتشر شد. در این تصویر، او کت پشمی سفید رنگ را با لباس بلند مشکی رنگ برند GG ست کرده است. توضیحاتی درباره برند کیف و کفش و اکسسوری ها ارائه نشد. این استایل لاکچری خانم کیارا فراگنی با ۳۰۰ هزار لایک و ۴ هزار کامنت از سوی هوادارانش در سراسر جهان مواجه شد)

استایل های قرمز رنگ کیارا فراگنی

(تصویری از استایل های قرمز رنگ کیارا فراگنی که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به اشتراک گذاشت و کلکسیون طلا و جواهرات ایشان را معرفی می کند)

کت پشمی صورتی رنگ کیارا فراگنی

(ترکیبی فوق العاده از کت پشمی صورتی رنگ کیارا فراگنی در حاشیه سفر به سوییس در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی. او برای دیده شدن بیشتر عکس خود، از هشتگ مورد علاقه اش که برای اطلاع رسانی پست های وبلاگش از آن بهره می گیرد، استفاده کرد)

کلکسیون کاپشن های زمستانی ایتالیایی کیارا فراگنی

(از کلکسیون کاپشن های زمستانی ایتالیایی کیارا فراگنی در روستاهای پر برف سوییس در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی. وی توضیحی درباره برند نداد)

 زمستان گردی با استایل های پشمی و سفید رنگ جذاب کیارا فراگنی

( زمستان گردی با استایل های پشمی و سفید رنگ جذاب کیارا فراگنی در سویس)

کلکسیون کاپشن های رنگارنگ زمستانی کیارا فراگنی

(از کلکسیون کاپشن های رنگارنگ زمستانی کیارا فراگنی در  اروپا که نحوه ست کردن فوق العاده کاپشن با کیف های با بند های بلند و کوتاه لویی ویتون و ارمس و شلوار را نشان می دهد)

کیارا فراگنی از برندهای مورد علاقه طلا و جواهرات

(در این سلفی ماه دسامبر، کیارا فراگنی از برندهای مورد علاقه طلا و جواهراتش صحبت میکند. کریسمس طلایی کیارا فراگنی با برند MESSIKA. برندی که گویا متعلق به جی جی حدید است. برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروید)

 استایل های خیابانی کیارا فراگنی ، معروف ترین فشن بلاگر ایتالیا و جهان

(در تصویر بالا، استایل های خیابانی کیارا فراگنی ، معروف ترین فشن بلاگر ایتالیا و جهان را مشاهده میکنید که پالتوهای پشمی هیجان انگیزی را با کیف های مشکی لویی ویتون و آبی رنگ برند شانل ست کرده است. ایده هایی جذاب برای بانوان جوان که به دنبال استایل های خیابان در زمستان هستند)

اینستاگرام کیارا فراگنی در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی

(در تصاویر بالا که در اینستاگرام کیارا فراگنی در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی به اشتراک گذاشته شد، ایشان را با طلا و جواهرات برند معروف DIOR مشاهده میکنیم که به شعبه مرکزی این برند در میلان ایتالیا رفته و از کلکسیون ROSE DES VENTS  رونمایی می کند. برای اطلاعات بیشتر  به این هشتگ مراجعه کنید. تبلیغی که حتما ده ها هزار  دلار برای دیور آب خورد!. جدید ترین محصولات دیور را اینجا تماشا کنید)

کلکسیون سلفی های ۲۰۱۷ میلادی کیارا فراگنی

(از کلکسیون سلفی های ۲۰۱۷ میلادی کیارا فراگنی  که وی را با استایل خانگی نشان می دهد)

استایل های زمستانی کیارا فراگنی در زمستان ۲۰۱۷ میلادی

(از استایل های زمستانی کیارا فراگنی در زمستان ۲۰۱۷ میلادی در هتلی در میلان که ایشان را با پالتو پشمی آبی رنگ خوش استایل با کیف زنجیری شانل مشاهده میکنیم . اگر میخواهید درباره هتل بدانید، به این لینک مراجعه کنید)

استایل های خیابانی جذاب و لاکچری کیارا فراگنی در زمستان های پاریس فرانسه

(تصویری از استایل های خیابانی جذاب و لاکچری کیارا فراگنی در زمستان های پاریس فرانسه در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی. وی از این هشتگ برای دیده شده بهتر این عکس ۳۳۰ هزا لایکی استفاده کرد)

 کیارا فراگنی را در پاریس گردی های دسامبر ۲۰۱۷ میلادی

(در تصویر بالا، کیارا فراگنی را در پاریس گردی های دسامبر ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که فوتوشوت برای معرفی یکی از محصولات برند PANTENE که حالت دهنده مو ظرف ۳ دقیقه است به شمار می رود. وی از هواردانش خواست برای توضیحات بیشتر به این هشتگ ها بروند: @capellipantene #ShareTheMiracle#

Pantenehair #advertising

کلکسیون استایل های زمستانی کیارا فراگنی ، پالتو پشمی

(در تصویر بالا، از کلکسیون استایل های زمستانی کیارا فراگنی ، پالتو پشمی  سفید رنگ بلند ایشان را در یکی از خیابان های پاریس در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم)

کیارا فراگنی ، فشن بلاگری که CASE STUDY دانشگاه هاروارد آمریکا

(در تصویر بالا که در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی  در اینستاگرام کیارا فراگنی منتشر شد، وی از انتشار تصویرش بر روی جلد روزنامه L’ECONOMICA چاپ ایتالیا خبر داد. برای دیده شدن بیشتر عکس از این هشتگ استفاده کرد. روی جلد این نشریه ایتالیایی نوشته شده است: کیارا فراگنی ، فشن بلاگری که CASE STUDY دانشگاه هاروارد آمریکا شد)

کیارا فراگنی ، فشن بلاگر

(در این تصویر، از راه اندازی کلکسیون لباس های خود در آینده نزدیک خبر داد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کنید)

 کلکسیون طلا و جواهرات کیارا فراگنی از برند سواروسکی اتریشی

(در تصویر بالا، بخشی از کلکسیون طلا و جواهرات کیارا فراگنی از برند سواروسکی اتریشی را مشاهده میکنیم که خرسی را به مناسبت کریسمس ۲۰۱۸ میلادی در دست دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این هشتگ مراجعه کرده و به دنیای جذاب و لاکچری SWAROVSKI آشنا شوید)

کیارا فراگنی در استایل های خانگی

(کیارا فراگنی در استایل های خانگی در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی. توضیحاتی درباره برند کیفش و کفش و سویشرت ارائه نکرد)

تصویری از صبحانه کیارا فراگنی در شهر رم ایتالیا

(تصویری از صبحانه کیارا فراگنی در شهر رم ایتالیا که وی را در استایل زمستانی لاکچری در رستوران LA TERRAZZA مشاهده میکنیم)

برای آشنایی با جدید ترین استایل ها و محصولات برندهای کیف و کفش و لباس جهان هر روز به fashion مراجعه کرده و در جریان دنیایی از تصاویری که کاربران مد گرد و لاکچری باز اینستاگرام به اشتراک میگذارند قرار بگیرید. فراموش نکنید که امروزه دیجیتال فشن (digital fashion) ابزار قدرتمند برای معرفی محصولات و خدمات فعالان مد و لباس جهان به شمار می رود.

اگر دانشجوی رشته های طراحی مد ولباس و پارچه در ایران هستید، از مدگردی اینستاگرامی برای آشنایی با طراحان مزون ها و استایل ها و توصیه های مد گردی فشن بلاگرها استفاده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در سرویس های متنوع و جذاب لوکس تهران دنبال کنید.

کدام استایل کیارا فراگنی را بیشتر از همه می پسندید؟

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا