رویداد ها

حاشیه های داغ جشنواره فیلم در اینستاگرام ایرانیان

واکنش بازیگران ایرانی به جشنواره فیلم فجر

حاشیه های داغ جشنواره فیلم در اینستاگرام سلبریتی های ایرانی؛ از حاتمی کیا تا رشیدپور

سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر که ۱۲ بهمن ماه ۹۶ در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران کار خود را با نکوداشت اکبر عبدی، منوچهر اسمعیلی و محمد علی نجفی آغاز کرده بود، پس از ۱۰ روز پر فراز و نشیب و حاشیه های پر رنگ تر از متن، اسامی برندگان سیمرغ بلورین ۲۵ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ را معرفی کرد که همچون همیشه، حرف و حدیث های فروانی در میان اصحاب رسانه ها، منتقدان سینما و جامعه سینمایی کشور به خصوص عوامل فیلم ها داشت.

یکی از نکات پر رنگ این دوره از جشنواره، اطلاع رسانی گسترده رسانه ملی به خصوص برنامه هفت شبکه سوم سیما بود که هر شب ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن می رفت و به مدت ۹۰ دقیقه میلیون ها ببینده تلویزیونی را در جریان متن و حاشیه این دوره از جشنواره قرار می داد که البته با انتقادات گسترده اهالی سینما مثل عوامل فیلم لاتاری و به وقت شام نیز مواجه شد.

گرد و خاک ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر و اعتراض به رسانه ملی و رضا رشید پور

(گرد و خاک ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر و اعتراض به رسانه ملی و رضا رشید پور بازتاب گسترده ای در اینستاگرام ایرانیان داشت)

لحظه دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد جشنواره سی و ششم توسط امین حیایی

(لحظه دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد جشنواره سی و ششم توسط امین حیایی)

حضور آزاده نامداری و همسرش در جشنواره فیلم فجر

(حضور آزاده نامداری و همسرش در جشنواره فیلم فجر)

تیپ عجیب بهاره رهنما در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(تیپ عجیب بهاره رهنما در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

سحر دولتشاهی و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره سی و ششم فجر

(سحر دولتشاهی و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره سی و ششم فجر)

در این دوره از جشنواره همچون دوره های گذشته، شاهد جشنواره ای از مد و لباس هنرپیشه های زن سینمای ایران بودیم که به نوعی جشنواره جدید ترین لباس های طراحی شده مزون های معروف و حتی کمتر شناخته شده پایتخت را در معرض دید تماشاگران و سوژه دوربین عکاسان و خبرنگاران جشنواره کردند که به پردیس ملت آمده بودند.

برای آشنایی با نظرات و دیدگاه های سینماگران فعال ایرانی در اینستاگرام، گزارش امروز اینستاگردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران را به جدید ترین واکنش اینستاگرامی سینماگران درباره جشنواره فیلم فجر اختصاص داده ایم تا در این بسته خبری، در جریان اظهار نظرهای متفاوت جذاب و پر حاشیه این دوره قرار بگیرید.

با اینستاگردی امروز ما با جشنواره فجر همراه باشید.

مهناز افشار : تبریک به همه

مهناز افشار، هنرپیشه سینما و تئاتر ایران

مهناز افشار، هنرپیشه سینما و تئاتر ایران که در سال ۹۶ با تئاتر الیور تویست یکی از پر مخاطب ترین نمایش های سال ۹۶ را در تالار وحدت در کنار آتیلا پسیانی و نوید محمد زاده تجربه کرد، با آنکه در فهرست نامزدهای سیمرغ بلورین نقش اول زن بخاطر فیلم دارکوب قرار داشت، اما سارا بهرامی، پدیده جوان سینما شکارگر سیمرغ شد و او نتوانست سیمرغ دیگری را به خانه ببرد.

واکنش مهناز افشار به برندگان سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

(واکنش مهناز افشار به برندگان سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر)

او که با صدها پست در سال های اخیر، بیش از ۶.۶ میلیون فالور دارد و پر مخاطب ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد، در نخستین پست اینستاگرامی پس از اختتامیه جشنواره با انتشار تصویر بالا نوشت:

تبریک به همه نامزدهای جشنواره فیلم که به سلیقه شخصی ام، جای لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی خالی است. تبریک ویژه به موفقیت همکاران عزیزم در فیلم دارکوب و همچنین پیشاپیش تبریک به برندگان نهایی سیمرغ.

این پست با ۲۲۰ هزار لایک، پر مخاطب ترین پست اینستاگرامی اهالی سینمای ایران ۲۴ ساعت پس از برگزاری مراسم اختتامیه ۲۲ بهمن است. مهناز افشار را در این نشانی دنبال کنید.

توصیه های بهنوش بختیاری به ابراهیم حاتمی کیا

بهنوش بختیاری، فوق ستاره مدلینگ و تبلیغات سینمای ایران که دومین صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد ساعاتی پس از اعلام اسامی برندگان سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پستی اینستاگرامی که بیش از ۱۰۰ هزار لایک به ارمغان آورد، به برندگان تبریک گفت و نکاتی را متذکر شد.

واکنش بهنوش بختیاری به اعتراض ابراهیم حاتمی کیا در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر

او در این پست جشنواره ای که امکان کامنت گذاری را بر خلاف رویه های همیشگی پست زنی خود بسته بود، پس از تبریک به برندگان این دوره، به اعتراض ابراهیم حاتمی کیا در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد و نوشت:

آقای حاتمی کیای عزیز. . .

….همه ما به شهدا احترام میذاریم…….نه فقط شما…..حرف ما اینه…….شما که با وجود حمایتهای معنوی و مادی فیلم میسازید و عقیدتون رو آزادانه میگید….اکران عالی میگیرید….سیمرغ رو به خاطرتون دوتا دوتا میکنن….کارگردان خوبیم هستید….هرسال هم که جایزه میگیرید…… شکایت به خدا میبرید………پس اون هنرمندی که به خاطر نیم خط انتقادش به وضعیت جامعه…(.در فضای مجازی.)…ممنوع الکار….ممنوع التصویر‌….ممنوع الروزی میشود….راه امرار معاشش رو میبندن…..و حتی بهش نمیگن که چه بلایی سرت اومده.. شکایت به کجا ببرد؟؟؟؟؟؟

انتقاد هنرمندان دیگر میشود توهین و تهمت و اپوزیسیون و انتقاد شما میشود حرف دل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سیمرغ مبارکتان❤❤❤❤❤❤❤❤

او در ادامه این پست اینستاگرامی که ساعت به ساعت بر میزان لایک های آن افزایش می یابد اضافه کرد:

جای ساعد سهیلی….جواد عزتی و مهتاب کرامتی و عوامل فیلم لاتاری سخت خالی بود.

بهنوش در پی نوشتی که برای این مطلب منتشر کرد نوشت:

فیلم برگزیده ام در زندگی، آژانس شیشه ای است. ولی واقعا نمیشد یه امشب رو آنقدر بی جهت عصبانی نبود؟

اما حاتمی کیا چه گفته بود که با واکنش گسترده سینمای ایران در اینستاگرام همراه شد؟ ویدیو زیر را تماشا کنید.

بهنوش بختیاری که سلبریتی تمام عیار سینمای ایران است و در عرصه مدلینگ و تبلیغات و کسب و کار نیز چهره فعالی در سال های اخیر از خود به نمایش گذاشته، از فعالترین هنرمندان سینمای ایران در اینستاگرام بوده و با انتشار قریب به ۲ هزار پست، بیش از ۶.۱ میلیون فالور دارد و در فهرست ۳ صفحه پر بیننده ایرانیان در این شبکه اجتماعی عکس محور قرار دارد. ارتش بهنوشی ها را در این URL دنبال کنید.

الناز شاکردوست : همچنان بستری در بیمارستان

الناز شاکردوست، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان که به دلیل تصادف در سر صحنه فیلمبرداری، از روز اول جشنواره در بیمارستانی در تهران بستری است، با وجود کامنت های فراوانی که در صفحه اینستاگرامی پر فالورش منتشر شد، اما واکنشی به برندگان سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم نداشت.

الناز شاکردوست در بیمارستان

تصویری که در بالا مشاهده میکنید، طوفان عروسک ها و دسته گل هایی است که طرفداران ایشان از سینماگران تا فعالان فرهنگی و هنری کشور در زمان عیادت ایشان به وی تقدیم کردند.

الناز شاکردوست با انتشار بیش از ۷۰۰ پست در ۳ سال اخیر، قریب به ۶ میلیون فالور دارد و همچنان ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام دنبال نمی کند. صفحه ایشان را در این LINK مشاهده کنید.

رضا رشید پور : همچنان بدون واکنش

رضا رشید پور، مجری برنامه هفت شبکه سوم سیما که در مدت برگزاری جشنواره هر شب روز آنتن زنده رسانه ملی از باغ کتاب تهران، متن و حاشیه جشنواره امسال را در اختیار میلیون ها بیننده تلویزیونی قرار می داد، در سیبل انتقادات برخی از فعالان سینمایی به خصوص عوامل فیلم لاتاری و به وقت شام قرار گرفت. برخی از پست های ایشان تا شب برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره سی و ششم فجر را در ادامه مشاهده میکنید. رضا رشیدپور بیش از ۶۰۰ هزار فالور دارد و در این لینک در دسترس است.

رشید پور انتشار پست در صفحه اینستاگرامی

(رشید پور با انتشار این پست در صفحه اینستاگرامی خود که با هزاران لایک و کامنت همراه شد نوشت:‌بفرمایی سیمرغ!)

رشید پور سلفی در خودرو شخصی

(رشید پور با انتشار این سلفی در خودرو شخصی خود به مسائل مختلفی اشاره کرد. اینکه فضای گفتگو رو در رو با رییس جمهور با کنفراانس رسانه ای متفاوت است. او نوشت که این را میداند که برخی از اهالی رسانه، گزنده ترین نقدهایش به او این بود که چون متخصص نیست و ژورنالیست نیست، پرسش های سطحی و زرد را از رییس جمهور پرسید و از مطرح کردن درد جامعه عاجز بود. او به سوالاتی که منتقدین از ایشان مطرح کردند اشاره کرد و گفت: مثلا می گفتند چرا رییس جمهور را به چالش نکشیدی؟ چرا نگفتی که شعار ندهد؟ )

پست بالای رشید پور بیش از ۷ هزار کامنت دریافت کرد که رکوردی در میان پست های اخیر ایشان در سال ۹۶ بود.

واکنش رضا رشید پور

پست بالا در پی واکنشی بود که رشید پور در برنامه هفت به فیلم لاتاری در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر داشت که با اعتراض گسترده عوامل فیلم روبرو شد. او پست اینستاگرامی هادی حجازی فر را در صفحه ای منتشر کرد و نوشت:‌

آقای هادی حجازی فر عزیز را هرگز ملاقات نکرده ام و افتخار دوستی نداشته ام . اما بازی های متفاوت و زیبای ایشان را تحسین کرده ام . حتی در همین برنامه دیشب . حالا ایشان من را ابله ،در قهقرا ، بی سواد و پرت خطاب کرده و از جناب مهدویان پرسیده که چرا با پشت دست به دهان من نکوبیده است

او در ادامه این پست، توصیه های ۴ گانه ای به منتقدین کرد:‌

یک – جناب حجازی فر گرامی ، این چند کلمه شما را هرگز به دل نخواهم گرفت چون جنابعالی را برخاسته از متانت و اصالت تئاتر می دانم و کسی که چند روزی را در کنار بزرگان هنر نفس کشیده باشد محترم می شمارم حتی اگر به من فحش داده باشد دو – اتفاقا تمام حرف دیشب من همین بود که اگر دیگران را به کوبیدن دهان یکدیگر دعوت کنیم چه اتفاقی در جامعه خواهد افتاد . سه – وقتی تمام داستان یک فیلم پرهیاهو از چند کلمه فراتر نمی رود و با چند اشاره کوتاه به گمان دوستان لو می رود ، به جای فحش دادن به من باید دنبال منشا این اشکال رفت چهار- البته برنامه دیشب در دقایقی به قهقرا رفت ، نه زمانی که فیلم را نقد می کردیم . بلکه زمانی که فردوسی بزرگ که فخر فرهنگ پارسی ست در مقابل میلیون ها بیننده فرهیخته ، فاشیست خطاب شد .

اگر دوست دارید حاشیه های پر رنگ تر از متن جشنواره سی و ششم را دنبال کنید، حتما به صفحه این مجری توانای شبکه سوم سیما مراجعه کنید که موضوعات جالبی با گپ و گفت های هوادارن زیر کامنت ها در جریان است.

دلداری پرویز پرستویی به پژمان جمشیدی

در پی اعلام اسامی نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره سی و ششم توسط هیات داوران، وقتی نام پژمان جمشیدی، هنرپیشه فوتبالیست و پرسپولیسی سینمای ایران، به عنوان یکی از ۵ نامزد دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد معرفی شد، اهالی رسانه خندیدند که این اقدام واکنش های گسترده ای در فضای مجازی به دنبال داشت. فیلم این اتفاق را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

پرویز پرستویی، پیشکسوت سینمای ایران پس از این رخداد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام مفهومی خود، به دلداری از پژمان پرداخت و نوشت:

پرویز پرستویی، پیشکسوت سینمای ایران

پژمان عزیز

به قول خودت چهارسال فحش چهارسال تهمت چهارسال فشار چهارسال صبر چهارسال تلاش وحالا کاندیدا

با تمام وجود بهت تبریک میگم . نگران نباش تا بوده همین بوده و خواهد بود. قابل توجه اونهایی که زمان اعلام کاندیداشدن توخندیدند یادمون نره زنده یاد فردین هم کشتی گیر بود و تبدیل به یک اسطوره بیادماندنی شد حتما لیاقتش رو داشته.

زنده یاد عزیزاصلی هم از فوتبال به سینما اومد ودر خیلی از فیلم ها خوش درخشیدو… مبادا صدای خنده ها،تورو از راهی که پیش گرفتی مایوس کنه تو در تئاتر ،تلویزیون، سینما از مردم جواب گرفتی وحتما لیاقتش وداشتی، حالا هم پشتت به همین سرمایه های مردمی گرم باشه حرف زیاده…. روح مادرت شاد وآرزوی سرفرازی برایت دارم. ودر آخر به همه عزیزانی که کاندیدا شدن و همه کسانی که امشب سیمرغ خواهند گرفت تبریک میگم . وبه اون کسانی که صدای خنده شان را در یک رسانه ملی شنیدم میخوام بگم ما قراره با هم بخندیم ،نه به هم.

این پیام اینستاگرامی استاد پرستویی، بیش از ۳۰۰ هزار لایک و ۱۴ هزار کامنت تقدیر و تشکر از سوی هواداران استاد به همراه داشت که یکی از مهم ترین واکنش های جامعه سینمایی کشور به اتفاقات روزهای پایانی جشنواره سی و ششم است.

صفحه استاد را در این link دنبال کنید

بهرام رادان فعلا بدون واکنش

بهرام رادان، دیگر هنرپیشه سینمای ایران تا ۲۴ ساعت پس از اعلام نتایج برندگان سیمرغ بلورین جشنواره سی و ششم ، واکنش اینستاگرامی نداشت. او

بهرام رادان، در اینستاگرام

(همراه پیمان، ویشکا، سیامک و باران عزیزم به تماشاب بمب یک داستان عاشقانه نشستیم. کیف میکنم از داشتن چنین رفقایی. وجودتون ماندگار)

بهرام رادان با انتشار بیش از ۱ هزار پست، قریب به ۳.۳ میلیون فالور دارد. صفحه ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

محسن کیایی

محسن کیایی، دیگر هنرپیشه سینمای ایران نیز با انتشار چند پست اینستاگرامی، به اتفاقات جشنواره واکنش نشان داد. اما خبری از واکنش او به شکارچیان سیمرغ بلورین جشنواره سی و ششم نبود.

محسن کیایی

یک گروه تلاش می کنند به امید دیده شدن در تنها ویترین سینمایی (متاسفانه)ایران و به راحتی عده ای به جای مردم تصمیم میگیرند که چه فیلمی ببینند (آخه اونا خیلی بهتر می فهمند و همه چیز و میدونن ) و تلاش یه گروه به راحتی نادیده گرفته میشه بعد هم تصمیم میگیرند که بعد از جشنواره هم باز برای مردم بده این فیلم و ببینند .فیلمی که از درد مردم میگه (مگه مردم دردی هم دارند؟؟!!) بی شک آستیگمات یکی از بهترین فیلمهای امسال سینمای ایرانست که بلاخره مردم میبینند و قضاوت میکنند از همینجا به همه گروه خسته نباشید میگم

محسن با ۵۰۰ هزار فالور در این نشانی دنبال کنید.

حمید فرخ نژاد و تبریک تلخ به لاتاری ها

حمید فرخ نژاد، یکی از بازیگران فیلم لاتاری در پی عدم موفقیت این فیلم در کسب سیمرغ بلورین جشنواره سی و ششم فجر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی یک میلیون فالوری خود نوشت:

حمید فرخ نژاد

(همکاران عزیزم در فیلم سینمایی لاتاری، به همتون خسته نباشید و تبریک میگم)

تبریک به سینمای ایران که هومن سیدی را دارد

(تبریک به سینمای ایران که هومن سیدی،  فرهاد اصلانی و نوید محمد زاده دارد)

تبریک تلخ آقای فرخ نژاد به عوامل این فیلم بیش از ۷۰ هزار لایک به ارمغان آورد. صفحه اینستاگرامی حمید فرخ نژاد که از طنز پردازات فعال و نجات بخش گیشه سینما است را در این LINK دنبال کنید.

دیدار با سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی که شامگاه ۲۲ بهمن یکی از بهترین روزهای سینمایی او در یک دهه اخیر بود و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خاطر نقش آفرینی در فیلم چهار راه استانبول به خانه ببرد، در اینستاگرام ۱.۸ میلیون فالوری خود به اتفاقات جشنواره واکنش نشان داد.

سحر دولتشاهی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم چهار راه استانبول

(اکران فیلم عرق سرد در سینمای مطبوعات (پردیس ملت) . با بهترین آرزوها برای تمامی فیلم ها و همه همکارانم در جشنواره امسال.)

طراحی استایل بالا توسط نازنین صفا انجام شده و مارال بنی آدم نیز در این عکس مورد تقدیر خانم سحر دولتشاهی قرار گرفت.

استایل آبی رنگ جذاب و شیک بالا متعلق به حضور خانم سحر دولتشاهی

(استایل آبی رنگ جذاب و شیک بالا متعلق به حضور خانم سحر دولتشاهی در اکران فیلم امیر در سینما پردیس ملت است که از عکسان تشکر کرده است. این لباس را نازنین صفا طراحی و تولید کرد)

اکران فیلم چهار راه استانبول

(استایل بالا که از دیگر تولیدات نازنین صفا، طرح مد و لباس مخصوص سحر دولتشاهی است، مانتو خوش طرح سفید رنگ ایشان را در زمان حضور در اکران فیلم چهار راه استانبول در سینما پردیس ملت شاهد هستیم )

سحر دولتشاهی در کنار باران کوثری و لیلی رشیدی که برای اکران فیلم عرق سرد

(از تیپ های سحر دولتشاهی در هفته اول جشنواره سی و ششم فجر در سینما آزادی در کنار باران کوثری و لیلی رشیدی که برای اکران فیلم عرق سرد به این سینما رفته بود)

سحر دولتشاهی

(سحر دولتشاهی در ۱۴ بهمن ماه، خبر از برپایی سانس فوق العاده برای اکران  فیلم عرق سرد خبر داد که در سینما آزادی در ساعت ۱ بامداد روی پرده نقره ای رفت)

تبریک ویشکا به پژمان

ویشکا آسایش، قطام سینمای ایران که در جشنواره امسال حضور نداشت، در پی حضور پژمان جمشیدی در فهرست کاندیداهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل فرد، به ایشان تبریک گفت.

تبریک ویشکا آسایش به پژمان جمشیدی

(پیام تبریک ویشکا آسایش به پژمان جمشیدی این گونه بود: ورزشکار باشی و هنرمند. با استعدا. باهوش. سختکوش. و تازه خوش قلب هم باشی . پژمان جون. رفیق. بهت افتخار میکنم. دمت گرم. همینطوری با همین فرمان به راهت ادامه بده و برو جلو . آنهایی که باید تلاش و استعدادت رو ببینند خواهند دید و بهت تبریک میگم)

ویشکا آسایش بیش از ۸۵۰ هزار فالور دارد. صفحه ایشان را در این نشانی مشاهده کنید.

رضا عطاران بدون واکنش

رضا عطاران که با فیلم مصادره، در نقش یک ساواکی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، تنها یک پست اینستاگرامی درباره جشنواره منتشر کرد که در زیر مشاهده میکنید و توضیحی برای آن ارائه نکرد.

اینستاگرام رضا عطاران

رضا عطاران بیش از ۳ میلیون فالوور دارد. او را در این URL دنبال کنید.

امیر جعفری و تقدیر از جمشید هاشم پور

امیر جعفری که سال ۹۶ با فیلم اکسیدان در کنار جواد عزتی، یکی از طوفان های گیشه سال ۹۶ را رقم زد، در جشنواره فجر حضور نداشت اما در یک پست اینستاگرامی که در زیر مشاهده میکنید، از جمشید هاشم پور، پیشکسوت سینمای ایران تقدیر کرد.

امیر جعفری و تقدیر از جمشید هاشم پور

(آقا جمشید شما بزرگ ما هستید)

امیر جعفری را در این URL دنبال کنید که ۱.۵ میلیون فالور دارد.

تقدیر محسن تنابنده ازهومن سیدی

محسن تنابنده که با سریال های طنز نوروزی تلویزیون شناخته می شود و سال پیش هم توانست جایزه سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد را از ان خود کنید، در جدید ترین پست اینستاگرامی خود از هومن سیدی به خاطر نویسندگی و کارگردان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده تشکر کرد.

تبریک محسن تنابنده

(تبریک به مغزهای بزرگ ضد زنگ زده. برای مغزهای کوچک زنگ زده . هومن و فرهاد و نوید عزیز تبریک می گویم)

محسن تنابنده با بیش از ۲ میلیون فالور در این نشانی در دسترس است.

تقدیر شهاب حسینی از کمدی انسانی

شهاب حسینی که چند سالی است حضوری در فیلم های جشنواره فیلم فجر ندارد، به فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر واکنشی نشان نداد. جدید ترین پست اینستاگرامی ۳ میلیون فالوری ایشان مربوط به تقدیر وی از فیلم کمدی انسانی است که با بازی هومن سیدی همراه شده و در اکران زمستانی سینمای ایران قرار دارد.

تقدیر شهاب حسینی از کمدی انسانی

واکنش اینستاگرامی هومن سیدی

هومن سیدی را باید یکی از شاخص ترین چهره های جشنواره سی و ششم دانست که توانست برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده ، جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کند. او با بیش از ۲ میلیون فالور در این نشانی در دسترس است.

هومن سیدی یکی از شاخص ترین چهره های جشنواره سی و ششم

(خسته نباشید به همه عکاسان و خبرنگاران و منتقدین نازنین. منظورم منتقد واقعی ،خبرنگار اصیل،عکاسان درجه یک خسته این روزها نباشید،خیلی هاتون زحمت میکشین،شبانه روز بیدارین تا انعکاس درستی از فیلم ها بدین تا آئینه ای باشه واسه مردم نازنین. شاید پول گرفتن و تعریف کردن از چیزی یا کسی انتخاب راحت تری باشه واستون، اما شما شرافتمندانه بی هیچ حُب و بغضی اثری رو نگاه میکنید. دیدن فیلم امشب در کنار شما عالی بود و از کنارشما بودن کیف کردم. عکس:مریم رضوی)

تشکر هومن سیدی

(شروع شد. مرسی از فروشگاه لینانا که بخش زیادی از طراحی لباس رو بر عهده داشت)

ترلان پروانه

ترلان پروانه که این روزها مخاطبان ۹۰۰ هزار فالوری دارد و ایشان را با تیپ های مختلف در حاشیه کنفرانس های خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دیده بودیم، واکنشی به نتایج سیمرغ های بلورین جشنواره نداشت و تنها این عکس را منتشر کرد.

پست اینستاگرامی ترلان پروانه

(تو همان هیچی. که هر بار از من پرسیدند به چی فکر میکنی/ گفتم هیچی)

پرستو صالحی و پرتره

پرستور صالحی از معدود سینماگرانی بود که در کاخ جشنواره حاضر نشد و فیلمی هم برای اکران نداشت. او بیش از ۱ میلیون فالور دارد.

پست اینستاگرامی پرستور صالحی

واکنش کارن همایون فر

استاد کارن همایون فر از پیشکسوت های سینمای ایران، در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را از آن خود کند. او شب اختتامیه در پستی زیر، توضیحاتی ارائه کرده بود که پس از ۲۴ ساعت از موفقیتش، پستی بارگذاری نکرد.

استاد کارن همایون فر از پیشکسوت های سینمای ایران

(خب جشنواره امسال برای دو فیلم عرق سرد و به وقت شام کاندید هستم. بهترین آرزوها را برای همکاران موسیقیدانم در سایر فیلم ها دارم. بهترین آرزوهای قلبی را برای فیلم های دوستان عزیزم پیمان معادی، هومن سیدی و حمید نعمت‌الله در همه ی رشته‌ها دارم.بویژه جای حسین علیزاده، فردین خلعتبری و نیز پیمان یزدانیان و کریستف رضاعی و ستار اورکی در لیست خالی است. و بیشترین تشکر را از همکار خستگی ناپذیرم احسان بیرقدار که ماه ها در کنارم برای تمام موسیقی ها زحمت کشید. شایستگی آهنگسازان هموطنم نیازی به کاندیداتوری و سیمرغ و جایزه ندارد.همه با هم زیر همین آسمان یک هوا را تنفس می کنیم.کنار شما و برای شما خاطره می سازیم.)

برای بررسی پست هایی که درباره ایشان در اینستاگرام می گذارند به این هشتگ رجوع کنید.

استاد همایون فر با ۱۰۰ هزار فالور در این نشانی در دسترس است.

واکنش محمد حسین مهدویان

محمد حسین مهدویان از دیگر عوامل فعال سینمای ایران است که سال ۹۵ برای فیلم ماجرای نمیروز، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره را از ان خود کرد. برای فیلم ایستاده در غبار در سال ۹۴، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را دوباره کسب کرد.  امسال نیز فیلم لاتاری را در بخش سودای سیمرغ داشت که هیچ جایزه ای بدست نیاورد. این فیلم به قاچاق دختران ایرانی اشاره می کند. او در پستی اینستاگرامی درباره اختتامیه نوشت:

محمد حسین مهدویان از دیگر عوامل فعال سینمای ایران

(تبریک و خسته‌ نباشید می‌گم به همه‌ی نامزدهای جشنواره‌ی امسال در تمامی رشته‌ها. به خصوص به برادران نازنینم سید محمود رضوی و بهروز شعیبی عزیز بابت موفقیت فیلم دارکوب تبریک ویژه می‌گم. من به عینه شاهد زحمات این دو مرد در یک سال گذشته بودم. امیدوارم روز اختتامیه هم دست پر برگردید و خوشحال‌مون کنید. یک خسته نباشید هم می‌گم به دوستان عزیزتر از جانم در فیلم 《لاتاری》. دست تک تک‌تون رو می‌بوسم. امیدوارم باز هم کنار هم باشیم و روزهای خوبی که از سر گذروندیم رو تکرار کنیم.)

(از برداشت اشتباهی که به وجود آمد خیلی متاسفم. ماجرا به کل وارونه درک شد. از کسانی که با شیطنت و انتشار بخشی از حرفا‌هایم تلاش کردند حاشیه درست کنند دلگیرم و رفتارشان را فراموش نخواهم کرد. البته خودم هم در استفاده از کلمات و جمله‌بندی ناشی‌گری کردم که بابت‌اش دوباره عذر می‌خواهم. باید حواسم باشد جوری حرف بزنم که امکان سوءاستفاده برای بدخواهان فراهم نشود.)

مارال فرجاد

از دیگر هنرپیشه های حاضر در جشنواره سی و ششم میتوان به مارال فرجاد اشاره کرد که موفقیتی در جشنواره کسب نکرد. او بیش از ۳۰۰ هزار فالور دارد و صفحه ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

مارال فرجاد

نرگس آبیار

نرگس آبیار که امسال با فیلم مصادره در جشنواره فیلم فجر حاضر شد، موفقیتی بدست نیاورد. او ۷۰ هزار فالور دارد. مطالب ایشان را در این link بررسی کنید.

نرگس آبیار

(جدید ترین پست اینستاگرامی خانم نرگس آبیار درباره جشنواره سی و ششم فجر)

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی، با فیلم جاده قدیم با حضور آتیلا پسیانی در جشنواره فیلم فجر سی و ششم حضور پیدا کرد که این فیلم موفقیتی پیدا نکرد. صفحه اینستاگرامی ایشان را در این نشانی بررسی کنید. تصویر زیر تنها پست اینستاگرامی ایشان درباره جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه است.

مهتاب کرامتی، با فیلم جاده قدیم

امین حیایی

امین حیایی که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را کسب کرد، پست زیر را در صفحه ای گذاشت که بخشی از ویدیوی استقبال خبرنکاران و عکاسان از ایشان است. او بیش از ۱ میلیون فالور دارد و در این نشانی دنبال کنید.

امین حیایی که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد

(باتشکر از اهالی رسانه)

او در صفحه ۲.۶ میلیون فالوری خود تنها ۴ روزنامه سینمایی و رزوبه معینی را دنبال می کند.

جشنواره فیلم فجر تمام شد و افرادی که نتوانستند بلیط های ۱۴۰ هزار تومنی فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره امسال را تهیه کنند بایستی تا اکران نوروزی منتظر باشند تا با بهایی حدود ۱۰ درصد قیمت جشنواره بتوانند به تماشای فیلم های بنشینند که حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت و تا اکران عمومی، همچنان برای مردم مجهول است. گفتنی است محمد رضا فروتن یکی از اعضای هیات داوران جشنواره امسال در سال ۲۰۱۸ میلادی هنوز پستی در اینستاگرام خود منتشر نکرده است. او ۲۰۰ هزار فالور دارد.

محمد رضا فروتن یکی از اعضای هیات داوران جشنواره امسال در سال ۲۰۱۸ میلادی

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مدگردی در جشنواره سی و ششم فجر را اینجا مشاهده کنید.

نظر شما درباره برندگان سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا