سفرهای لوکس

لاکچری گردی در مالزی با ۳۰ هتل لوکس کوالالامپور (قسمت اول)

لاکچری گردی در مالزی کوالالامپور

لاکچری گردی در کوالالامپور مالزی

مالزی، مقصد تحصیلی شماره ۱ ایرانیان در قاره آسیا و یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری هموطنان در دو دهه اخیر در جنوب شرق آسیا، همچنان به دلیل موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های گوناگونی علمی، اقتصادی و فرهنگی و طبیعی این کشور، گزینه مهمی برای گردشگری ارزان و حتی لاکچری هموطنان در این بخش از جهان به شمار می رود.

آب و هوای تقریبا تک فصل مالزی و طبیعت فوق العاده و جشنواره ای از غذاها، فرهنگ ها، سنت ها، مگال مال های لوکس و طوفان برندهایی که غوغایی را در مراکز خرید بزرگ این کشور از پتروناس تا شهرهای مختلف این کشور به پا کردند، همه و همه توجیهات خوبی را در اختیار توریست ها قرار می دهد تا به دیدن یکی از شگفت های گردشگری مدرن قاره کهن بروند. جایی نزدیک سنگاپور که شما را با یکی از جذاب ترین مقصدهای لاکچری گردی آسیا آشنا می کند.

اگر قصد نوروز گردی یا تابستان گردی در یکی از کشورهای آسیا را در ماه های آینده دارید، سفر به مالزی را توصیه میکنیم که در ایام مختلف سال، میزبان کنسرت ها، نمایشگاه ها، کنفرانس ها و همچنین نمایشگاه های تخصصی لوکس طلا، جواهرات و ساعت می شود و از ایران نیز صدها هزار نفر برای تماشای این ایونت ها، رهسپار کوالالامپور می شوند.

سرویس گردشگری سفر های لوکس مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در ادامه معرفی اقامتگاه های لوکس جهان، ۳۰ هتل ۵ ستاره پایتخت این کشور را در گفتار امروز مورد بررسی و معرفی قرار داده تا اگر روزگاری، قصد سفر به این کشور را داشتید، در یک گفتار جامع و کامل، با برترین و هیجان انگیز ترین هتل های این کشور آشنا بوده و انتخاب های خوبی بر اساس راهنمایی های حرفه ای این گفتار در اختیار داشته باشید.

سایت رسمی گردشگری مالزی

(از سایت رسمی گردشگری مالزی برای آشنایی با مقصدهای  لاکچری گردی و اقامت گاه های لوکس این کشور استفاده کنید)

با مالزی گردی امروز ما در ۳۰ هتل مالزی در بخش اول همراه باشید.

هتل های لوکس کوالالامپور مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور (RENAISSANCE KUALA LUMPUR HOTEL) در فهرست هتل های لوکس و ۵ ستاره پایتخت مالزی قرار دارد که محیطی فوق مدرن و جذاب را در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. یکی از نکات خوب برای اقامت در این هتل مرتفع آن است که این هتل مجلل، در چند صد متری برج های دو قلو پتروناس( نماد مالزی مدرن) قرار  دارد و اگر قصد ارتفاع گردی مجلل در این بنا را دارید، توصیه میکنیم هتل رنسانس را در نظر داشته باشید.

نمایی از هتل رنسانس کوالالامپور

(نمایی از هتل رنسانس کوالالامپور)

برای شب گردها و علاقمندان به گردشگری شبانه، نور پردازی های پتروناس، فرصت خوبی برای عکس گرفتن به خصوص برای سلفی بگیرهای اینستاگرام است. معماری منظر هتل جذاب و دکوراسیون لابی و اتاق هایش، یادآور قدم زدن در قصرهای باشکوه جنوب شرق آسیا بوده و ابهت خاصی را به هتل می دهد که برای لاکچری گردهای کوالالامپور، گزینه خوبی است. این هتل از شیشه در طراحی دکوراسیون مجلل خود استفاده کرده که فضای جالبی را برای مهمانان خلق می کند.

هتل رنسانس کوالالامپور در یک قاب

(هتل رنسانس کوالالامپور در یک قاب)

هتل رنسانس پایتخت مالزی، یکی از ده ها اقامتگاه لوکس شهر

(هتل رنسانس پایتخت مالزی، یکی از ده ها اقامتگاه لوکس شهر است)

اگر علاقمند به SPA هستید، هتل رنسانس کوالالامپور، خدمات خوبی دارد. شش رستوران هتل شما را با غذاهای جنوب شرق آسیا که اکثرا دریایی و گیاهی هستند آشنا میکند. همچنین انواع و اقسام غذاهای فرنگی کشورهای مختلف از جمله ایران نیز بعضا در منوها مشاهده می شود. اگر عاشق غذاهای چینی هستید حتما به رستوران DYNASTY بروید. رستوران ژاپنی تخصصی SAGANO این هتل که جوایزی هم کسب کرده است را در طبقه سوم هتل در نظر داشته باشید که مقصد سوشی خوری است.

در کنار استخر سرباز و سرپوشیده هتل رنسانس کوالالامپور میتوانید دسرها و نوشیدنی های طبیعی خوشمزه ای را سرو کنید که با نام کافه HEALTH، انتخاب خوبی برای سلامت گردها خواهد بود. در اطراف این هتل زیبا و مجلل، مراکز خرید عظیمی همچون پاولیون کوالا قرار دارد که مقصد بازار گردی معروفی برای هموطنان به شمار می رود.

تصویری از اتاق های هتل رنسانس کوالالامپور

(تصویری از اتاق های هتل رنسانس کوالالامپور)

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور، حدود ۴۰ کیلومتر است که با قطار و اتوبوس و تاکسی میتوان طی کرد. هر نوع سرویسی که از هتل های آلانیا، آنتالیا، مالدیو، پاتایا، پوکت و حتی بارسلون انتظار دارید، از هتل رنسانس نیز میتوانید انتظار داشته باشید.

تصویری از رستوران های سرپوشیده هتل رنسانس کوالالامپور

(تصویری از رستوران های سرپوشیده هتل رنسانس کوالالامپور)

همانطور که گفتیم ، استخرهای بزرگ و مجهز در کنار رستوران های هتل، امکانات خوبی برای گردشگرانی است که قصد ترک هتل را ندارند. اتاق های مجلل هتل، یکی از جذاب ترین فرصت های اقامتی را در اختیار لاکچری گردهای کوالالامپور قرار می دهد. سالن تنیس، سالن بدنسازی، خدمات آرایشی و زیبایی آقایان و بانوان، در کنار برنامه های جالب در برخی از ایام سال، حتما اقامت خوشی را برای لاکچری گردهای کوالا به ارمغان خواهد آورد.

Address: Jalan Ampang, Kampung Baru, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2162 2233

توصیه های تریپ ادوایزری ها در اقامت در این هتل را در این نشانی مشاهده کنید که تجربه های خوبی از مسافران قبلی هتل است.

هتل جی دبلیو ماریوت (JW MARRIOT KUALA HOTEL) دومین مقصد اقامتی لوکس است که در لوکس تهران معرفی میکنیم. از هتل های زنجیره ای ماریوت که در کشورهای مختلف دنیا شاهد هستیم، هتل جی دبلیو ماریوت کوالا، یکی از گزینه های فوق العاده گردشگران شهر است. این هتل در ناحیه شلوغ تجاری که بینتانگ والک نامیده می شود واقع شده و از نزدیک ترین اقامتگاه های لوکس به بازار خرید لاکچری STARHILL GALLERY به شمار می رود.

معماری منظر هتل جی دبیلو ماریوت

(معماری منظر هتل جی دبیلو ماریوت)

در واقع اگر دوست دارید با پای پیاده به مهم ترین مقصدهای گردشگری لوکس کوالالامپور بروید، اقامت در هتل ماریون این شهر را در نظر داشته باشید که یکی از بهترین رستوران ها و کافه ها و مراکز خرید که طوفانی از برندهای لوکس را به ارمغان می آورد، در نزدیکی این هتل قرار دارد. اگر قصد کوالا گردی داشته باشید، با طی ۱۰ دقیقه مسافت، میتوانید به پارک تالاب سانوی (SUNWAY)  برسید که گردشگران زیادی همیشه از ان دیدن می کنند.

هتل جی دبیلو ماریوت کوالالامپور

(هتل جی دبیلو ماریوت کوالالامپور از هتل های زنجیره ای هلدینگ فرانسوی ماریوت است)

شهربازی معروف سان وی لاگو (SUNWAY LAGON) نیز از هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور تنها بیست دقیقه فاصله دارد که با تاکسی یا اتوبوس میتوانید خود را به انجا برسانید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کوالا، تنها ۴۰ دقیقه است و البته مهمانان میتوانند از خدمات ترنسفر رایگان هتل در برخی از ایام سال نیز استفاده کنند.

سالن های کنفرانس هتل ماریوت کوالا همیشه میزبان برگزاری اجلاس ها و همایش ها و کارگاه های اموزشی و بعضا نمایشگاه های خصوصی در این شهر است که ده سالن مجلل و مجهز را شامل می شود. خدمات خوبی هتل در اختیار برگزار کنندگان ایونت های لوکس تجاری قرار می دهد.

تصویری از هتل ماریوت کوالالامپور

(تصویری از هتل ماریوت کوالالامپور)

 هتل ماریوت کوالالامپور

(اقامتی خوش در هتل ماریوت کوالالامپور در انتظار لاکچری گردهای این شهر است)

این هتل دارای سیصد و پنجاه اتاق است و به همین خاطر، هتل شلوغی محسوب نمی شود. کلیه اتاق ها دارای خدمات صبحانه در اتاق، هتلینگ ۲۴ ساعته و همچنین حمام خصوصی با وان بزرگ و ال سی دی است. البته اتاق های رویال این هتل، ناهار خوری جداگانه نیز دارد که برای خانواده ها و گروه های مالزی گرد پر جمعیت توصیه می شود.

از دیگر خدمات هیجان انگیز هتل ماریوت ۵ ستاره کوالالامپور میتوان  به خدمات SPA ویژه اشاره کرد که همواره همچون حمام های ترکی هتل های لوس استانبول، با استقبال گردشگران مواجه می شود و این را میتوان در توصیه ها  و نظرات کاربران مالزی گرد تریپ ادوایزر هم مشاهده کرد.

هتل ماریوت ۵ ستاره کوالا

ماساژهای درمانی، در کنار استخر فضای باز و سرپوشیده و سالن تنیس و بدنسازی از دیگر خدمات هتل  ماریوت به شمار می رود. جکوزی و سوناهای این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان هستند و اگر با کودکان خود به این هتل می روید، خیالتان راحت باشد چرا که اتاق های بازی مجهز در این هتل در دسترس والدین است. محوطه گلف و زمین تنیس این هتل ، همیشه مملو از علاقمندان این دو ورزش مورد علاقه لوکس گردها به شمار می آید.

این هتل دارای مرکز آب گرمی به نام STARHILL است و درمان های زیبایی  و ماساژ را توسط کادر آموزش دیده ارائه میکند. همچون هتل ۵ ستاره رنسانس کوالا، این هتل دارای رستوران های ۵ گانه متنوعی است که طعم غذاهای لذیذی مالزی، چینی، ژاپنی و فرنگی را در اختیار مشکل پسندهای شکم گرد مالزی قرار می دهد. رستوران های: FEAST, SHANHGAHI, GONBEI, SENTIDOS TAPAS از جمله رستوران های هتل است که تنوع غذایی فوق العاده ای دارد و شما را از صرف غذا در دیگر غذاخوری های مجلل کوالا، بی نیاز می کند.

Address: 183, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2715 9000

برای آشنایی با خدمات و امکانات هتل به سایت اینترنتی آن رجوع کنید و اطلاعات لازم را درباره قیمت اقامت در هتل و تخفیفات احتمالی بدست آورید.

این هتل مجلل، در فاصله شش دقیقه ای تا مونوریل BUKIT BINTANG قرار داشته و تا برج کوالالامپور (KUALA TOWER)‌حدود دو کیلومتر فاصله دارد. کلیه اتاق ها به وای فای پر سرعت و صبحانه دسترسی دارد. از اتاق های هتل میتوانید چشم انداز جذابی از شهر به خصوص پتروناس(PETRONAS TOWERS)  را شاهد باشید. اخذ ۸۷ درصد نظر مثبت کاربران اکسپدیا در اقامت این هتل، خود دلیلی خوب برای انتخاب هتل ماریوت برای لاکچری گردها به شمار می رود.

هتل لمریدن کوالالامپور (LEMERIDIEN KUALA HOTEL) سومین اقامتگاه لوکس این شهر است که به خوانندگان محترم لوکس تهران توصیه می شود. این هتل در منطقه مرکزی شهر واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز گردشگری و خرید کواالالامپور دارد. هتل لمریدن چون در مرکز تجاری و اداری پایتخت قرار گرفته است، برای کسانی که به منظور فعالیت های تجاری و بازرگانی روانه این شهر می شوند، انتخاب بهتری به نسبت دو هتل قبلی است. اگر سوار قطار سریع السیر کوالا شوید، کمتر از نیم ساعت مسیر در پیش روی ما خواهد بود.

فاصله این هتل تا خیابان مشهور بوکیت واکینگ کوالالامپور حدود ده دقیقه است که پیاده نیز میتوانید طی کنید. فاصله بین این هتل تا برج های دو قلو پتروناس مالزی کمتر از ۴ دقیقه است. نزدیکی ایستگاه های اتوبوس به هتل سبب می شود تا بتوانید از خدمات اتوبوسرانی کوالالامپور برای سفر به نقاط مختلف بهره ببرید و هزینه تاکسی ندهید. مترو کوالالامپور نیز در فاصله ۳۰۰ متری این هتل قرار دارد.

هتل در فاصله ۵ کیلومتری ساحل پاتونگ بوده که یکی از مقصدهای ساحل گردی و ورزش های آبی هیجان انگیز شهر است. فاصله هتل لمردین کوالالامپور با معبد چالنگ و زمین گلف شهر کمتر از ۲۰ کیلومتر است که در نظر داشته باشید.

البته این هتل دارای یک ساحل خصوصی مجلل با مناظر فوق العاده از جنگل های گرمسیری است و استخر بزرگ صد و بیست متری هتل، همه جور امکانات مجلل برای اقامتی مفرح و خوش را در اختیار مهمانان قرار می دهد. رستوران های ده گانه این هتل بزرگ ۳۵ طبقه هر روز با غذاهای متنوع آسیایی، آفریقایی و غربی پذیرای سلایق مهمانان با طعم های فراموش نشدنی است. هر روز در ساحل خصوصی این هتل، غذاهای باربکیو شده در اختیار گردشگرن قرار می گیرد.

باشگاه موسیقی هتل در طبقه سی و سوم قرار دارد که برای شبگردی های دوستانه توصیه می شود. هتل دارای خدمات SPA و ماساژ و سالن های زیبایی و آرایشی به مهمانان است و خدمات صبحانه در اتاق های لوکس با دکوراسیون زیبا به مهمانان ارائه می شود.

دکوراسیون مجلل هتل لمردین کوالالامپور

(دکوراسیون مجلل هتل لمردین کوالالامپور)

کلیه اتاق های مجهز به تهویه مطبوع و همچنین اینترنت وای فای پر سرعت بوده و ورود حیوانات اهلی به آن ممنوع است. اقامت کودکان زیر ۲ سال در هتل رایگان خواهد بود.

این هتل سی و شش طبقه، بیش از ۴۰۰ اتاق دارد و به ۶ قسمت تقسیم بندی می شود:

  • اتاق دلکوس
  • اتاق کلاسیک
  • استاق پریمیر
  • اتاق کلاب لمردین
  • سوئیت کلاب لمردین
  • اتاق ویژه معلولین

کلیه اتاق ها دارای تلویزیون LCD و حمام و وان و صندوق امانات است. از رستوران های فوق العاده هتل که در تریپ ادوایزر هم به آن اشاره شده است میتوان به رستورانهایی با طراحی مدرن و زیبا با غذاهای لذیذ که محصول شف های تخصصی است رفت و تجربیات فراموش نشدنی را احساس نمود. از آن جمله میتوان به: GASTRO SENTRAL, LATEST RECIPE, GINZA SUSHIMASA, PRIME اشاره کرد. در کنار استخرهای هتل، انواع و اقسام اسنک و استیک و نوشیدنی طبیعی سرو می شود.

Address: 2, Jalan Stesen Sentral 5, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2263 7888

فاصله این هتل تا موزه ملی مالزی (NATIONAL MUSEUM OF MALAYSIA) حدود ۵ دقیقه است. برای آشنایی با خدمات این هتل، قیمت ها و همچنین امکاناتی که در اختیار مهمانان لاکچری گرد کوالالامپور قرار می دهد به این URL رجوع کنید.

هتل دابلتری هیلتون کوالالامپور (DOUBLE TREE BY HILTON KUALA LAMPUR) چهارمین اقامتگاه لوکس این شهر است. نزدیک برج های دو قلو بوده و یکی از نقاط خوب پایتخت برای پیاده روی و گشت و گذار در کنار رستوران ها و مغازه های لوکس کوالالامپور به شمار می رود. فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر سبب می شود تا شما بتوانید پیاده و قدم زنان به مرکز کوالا برسید. انواع و اقسام جاذبه های گردشگری در اطراف هتل است که شما را از استفاده از تاکسی و اتوبوس بی نیاز می کند. چون این هتل در مثلث طلایی شهر قرار دارد.

نزدیکی هتل به ایستگاه قطار LRT که سبب تردد شما به نقاط مختلف شهر می شود، از دیگر دلایل انتخاب این هتل خواهد بود. فاصله زیادی هم با بوکیت بینگتانگ نداشته و به نظر می رسد گزینه خوبی برای شبگردهایی است که قصد دارد از زندگی شبانه کوالالامپور لذت ببرند. استخرهای  خوبی این هتل دارد که از آن جمله میتوان به استخر روباز آب نمک اشاره کرد.

سالن اداری هتل برای برگزاری جلسات و مذاکرات شما با طرف های خارجی در مالزی توصیه می شود. هتل دابلتری بای هیلتون دارای بیش از ۵۰۰ اتاق است و به همین خاطر به نسبت هتل شلوغی است. مهمانان میتوانند از خدمات SPA، رستوران های متنوع و سالن بدنسازی و زمین تنیس استفاده کنند. کلیه اتاق ها به اینترنت پر سرعت وای فای و همچنین خدمات صبحانه در اتاق و خشکشویی دسترسی دارند.

کلاس های آموزشی مثل بدنسازی و بوکس و شنا، از جمله خدمات رایگانی است که در سالن های ورزشی این هتل به مهمانان ارائه می شود. شنا در استخر روباز که با گل های استوایی احاط شده، فرصت خوبی برای استراحت  در این اقامتگاه مجلل است. البته والدین میتوانند کودکان خود را در مرکز خدمات کودکان هتل قرار داده و فرصت شنا با خیال راحت استقاده کنند. رستوران شیک شش گانه هتل برای خوردن و نوشیدن غذاها  و آشامیدنی های شیک و لذیذ توصیه می شود که با هر نوع سلیقه ای سازگار است.

Address: The Intermark, 348, Jalan Tun Razak, 50400 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2172 7272

برای آشنایی با خدمات و امکانات هتل میتوانید به سایت اینترنتی آن به این URL رجوع کنید. این هتل در فاصله ۵ دقیقه ای با ایستگاه قطار AMPANG PARK LIGHT قرار داشته و و با مرکز کانونشن کوالالامپور ۲ دقیقه فاصه دارد.

هتل مجستیک تاور کوالالامپور (THE MAJESTIC HOTEL KUALA LAMPUR) پنجمین هتل مجلل این شهر است که به مخاطبان لوکس تهران معرفی میکنیم. این هتل دو بخش دارد که بخشی به صورت برج و بخشی با طراحی فوق العاده جذاب همراه شده است که نظر گردشگران را به معماری یک سازه باشکوه در شهر آسمانخراش های مالزی جلب می کند. در بخش برج شکل هتل، سوییت های مجلل و رویال قرار دارد.

تصویر ساختمان هتلل مجلل مجستیک تاور کوالا

(تصویر ساختمان هتلل مجلل مجستیک تاور کوالا)

(ورودی هتل)

این هتل در قسمت تاریخی و قدیمی شهر کوالالامپور قرار گرفته و پیاده میتوان به مدت ۵ دقیقه به ایستگاه مرکزی شهر رفت. هتل مجستیک تاور کوالالامپور از مهم ترین هتل های مالزی و جهان است. به همین خاطر یکی از باور نکردنی ترین اقامتگاه های مجلل آسیا را میتوان در این هتل شاهد بود.

کلیه اتاق ها مجهز به اینترنت وای فای، تهویه مطبوع، جکوزی، سونا، خدمات صبحانه در اتاق، خشکشویی و هتلینگ است. این هتل ۳۰۰ اتاق دارد و به نسبت اقامتگاه فوق العاده لوکس خلوتی محسوب می شود. دکوراسیون و مبلمان این هتل نخستین المانی است که نظر مهمانان را به خود جلب می کند.

هتل مجستیک از یک زاویه

(هتل مجستیک از یک زاویه)

رستوران هتل مجستیک تاور کوالالامپور

(رستوران هتل مجستیک تاور کوالالامپور)

تابلوها و فرش های شیک که جشنواره ای از هنر آسیا و مالزی را به تصویر می کشد در این هتل دیده می شود. رستوران های چند گانه هتل، انواع و اقسام غذاهای فرنگی و مالزی و آسیایی را سرو می کنند. از جمله امکانات هتل میتوان به سالن SPA، بدنسازی، تنیس، بیلیارد و سالن های کنفرانس و مذاکره اشاره کرد که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰۰ نفر را دارد. استخر های روباز و سرپوشیده هتل در کنار خدمات ماساژ و نوشیدنی و آب و حوله در کنار استخر، اقامت خوشی را به مشتریان مجستیک تاور ارائه می کند.

Address: The Majestic Hotel, 5, Jalan Sultan Hishamuddin, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2785 8000

برای آشنایی با خدمات و امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانان قرار می دهد به این نشانی مراجعه کنید.

هتل اسکات کوالالامپور (ASCOT JUALA LAMPUR) از دیگر اقامتگاه های فوق العاده و لوکس پایتخت مالزی به شمار می رود که در امتداد برج های دو قلو این شهر قرار دارد. نزدیک ترین هتل مجلل به پارگ معروف KLCC که شبگردهایش، مشتاقان زیادی دارد. این هتل، در محیطی واقع شده است که انواع کافه ها و رستوران ها و مراکز خرید در اطرافش قرار دارد و به همین خاطر، برای کسانی که فرصت کمی برای کوالالامپور گردی دارند، این هتل گزینه مطلوبی به نظر می رسد.

نزدیکی هتل به برج های دو قلو پتروناس مالزی سبب می شود تا بتوان به راحتی برای خرید و ارتفاع گردی به نماد جهانی کوالالامپور رفت که نورپردازی شبانه  فوق العاده ای دارد. اولین چیزی که در بازدید از این هتل نظر شما را به خود جلب می کند، دکوراسیون داخلی بوده که کل کف از سنگ مرمر استفاده شده و معماری مدرنی را تداعی می کند.

هتل اسکات کوالالامپور

هتل اسکات کوالالامپور، هتل خلوتی است چرا که حدود ۲۲۰ اتاق دارد و اکثر اتاق ها نیز به آشپزخانه و صندوق امانات و اینترنت پر سرعت مجهز می باشد. خدمات SPA، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، استخرهای روباز و سر پوشیده و مرکز سلامت، اقامت خوشی را برای مهمانان هتل اسکات کوالالامپور به ارمغان می آورد. این هتل محیط جذابی دارد و با باغ سبز زیبا و آبشار مصنوعی تزیین شده است. رستوران TUJO هتل اسکات، حتی غذاهای خاورمیانه ای را هم در کنار غذاهای آسیایی و فرنگی سرو می کند.

برای آشنایی با خدمات و امکانات و همچنین وضعیت رزرواسیون اتاق های هتل، به سایت اینترنتی آن در این URL مراجعه کنید. فاصله این هتل با اولین ایستگاه قطار حدود ۱۱ کیلومتر است که برای رسیدن به سیستم ریلی کوالا می بایست از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید.

Address: 9, Jalan Pinang, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2718 6868

هتل رویال چولان کوالالامپور (THE ROYALE CHULAN HOTE KUALA LAMPUR) از دیگر هتل های لوکس و مجلل پایتخت مالزی است. طراحی این هتل بر اساس المان های معماری شرق آسیا بوده و به همین خاطر، طراحی سازه و معماری خاصی به نسبت هتل هایی که تا کنون معرفی کرده ایم دارد. این هتل در فهرست هتل های ۵ ستاره تاپ مالزی با استقبال گسترده لاکچری گردهای تریپ ادوایزر نیز مواجه شده است.

هتل رویال چولان کوالالامپور (THE ROYALE CHULAN HOTE KUALA LAMPUR)

هتل رویال، در مرکز تجاری  شهر واقع شده و برای کسانی که به منظور شرکت در کنفرانس ها و ارتباطات بازرگانی با مقامات مالزی و شرکت های داخلی و بین المللی به این شهر می روند، نزدیکی به نقاط اداری میتواند مزیت خوبی محسوب  شود. معماری مالایی هتل، شما را با فرهنگ و سنت معماری مالزیایی ها آشنا می کند. مرکز تجاری بوتیک بینتانگ و پاویلوون در نزدیکی هتل بوده و اگر فرصت زیادی برای کوالالامپور گردی ندارید، این دو مقصد تجاری کفایت میکند.

برج های دو قلو پتروناس مالزی روبروی این هتل است و کار سختی برای گشتن داخل این عمارت مجلل و بین المللی ندارید. فاصله فرودگاه تا این هتل بیش از ۴۰ کیلومتر است. اما هتل، ترنسفر رایگانی را در بعضی از روزها در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل رویال چولان کوالالامپور، سیصد اتاق دارد و یک صد سوییت آن خدمات مجللی را در اختیار گردشگران ارائه می کند.

کافه واریسان

کافه واریسان مثل رستوران فرانسوی ال هریتیج و تای پینگ، فرصت خوبی برای شکم گردی در این هتل مجلل است که شما را با انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های آسیایی و فرنگی پذیرایی می کند. دکوارسیون اتاق های این هتل جشنواره ای از رنگ های روشن و طبیعی است که آرامش خاصی را بر این هتل حکمفرما میکند.

همه اتاق با سرامیک و چوب و منبت، ظریف کاری شده تا مهمانان، حس و حال اقامت در یک هتل مالزیایی را تجربه کنند. این هتل دارای اینترنت پر سرعت رایگای وای فای، صندوق امانات، خدمات نگهداری ازکودکان، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۲ سال، مرکز تناسب اندام، بدنسازی و اسپا و همچنین خدمات برای افراد معلول و کم توان است.

اگر علاقمند به دوچرخه سواری هستید ، هتل خدمات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. استخرهای سرپوشیده و سرباز هتل با خدمات آبگرم و ماساژ و نوشیدنی کنار استخر، فرصت خوبی برای استراحت و مطالعه و ریلکسیشن مهمانان فراهم می کند. اگر به این هتل رفتید، حتما از خدمات ماساژ که در سالن TELEGA ارائه می شود استفاده کنید.

نظرات کاربران تریپ ادوایزر درباره اقامت در هتل رویال چولان مالزی

(نظرات کاربران تریپ ادوایزر درباره اقامت در هتل رویال چولان مالزی)

برای آشنایی با خدمات و امکانات هتل به سایت اینترنتی آن در این URL رجوع کنید. هزاران مهمان هتل رویال چالان کوالالامپور که تا کنون در این هتل لوکس اقامت کرده اند در این نشانی، نظرات خود را مطرح کرده اند که راهنمای خوبی برای شما جهت استفاده از خدمات هتل در آینده نزدیک خواهد بود.

هتل برجایا تایمز اسکوار کوالالامپور (BERJAYA TIMES SQUARE HOTEL) هتل لوکس بزرگ شهر است که با ۶۵۰ اتاق، از بزرگ ترین هتل های پایتخت این کشور به شمار می رود. از بلند ترین ساختمان های شهر بین المللی کوالالامپور میتوان به ساختمان هتل برجایا اشاره کرد که چشم انداز زیبایی از شهر را به خصوص در شب ها در اختیار مهمانان لاکچری گرد خود قرار می دهد. این هتل نیز در مثلث طلایی شهر واقع شده و دسترسی خوبی به نقاط مختلف گردشگری و غذاخوری، خرید و اداری شهر می دهد.

نزدیک به خیابان چانکات، برج های دو قلو پتروناس، منطقه گردشگری معروف بوکیت بیتانگ همه و همه در نزدیگی هتل است فاصله هتل تا مونوریل کوالا حدود شش دقیقه بوده و از انجا با هزینه کم میتوانید کوالالامپور گردی کنید. هتل برجایا تایمز اسکور که برداشتی جذاب از معروف ترین میدان نیویورک آمریکا است، ترنسفر فرودگاهی داشته و میتوانید با خدمات حمل و نقل آن از فرودگاه بین المللی شهر به هتل بروید.

این هتل، نزدیک مرکز خرید برجایا تایمز اسکور بوده و علاوه بر مغازه های لوکس و برندهای متعدد، در مجاورت امکانات تفریحی شهر قرار دارد.

در این هتل مجلل، رستورانی به نام BIG APPLE هست که میتوانید لذیذ ترین غذاهای فرنگی و آسیای را در ان مزه کنید. رستوران برادوری هتل که بازهم الهامی از خیابان های نیویورک است، فرصت خوبی برای عصرانه خوری با چشم انداز جذابی از کوالالامپور خواهد بود. از دیگر خدمات هتل میتوان به استخر روباز و سرپوشیده، خدمات اسپا، سالن بدنسازی، تنیس، بیلیارد، خدمات صبحانه در اتاق، هتلینگ، کوالا گردی و اقامت رایگان کودکان زیر ۲ سال را اشاره کرد.

Address: 1, Jalan Imbi, Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2117 8000

برای آشنایی با خدمات و امکاناتی که هتل برجایا در اختیار مهمانانش قرار می دهید میتوانید به سایت اینترنتی قوی و چند زبانه هتل مراجعه کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این URL بروید.

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور (PACIFIC REGENCY HOTEL SUITES) در فهرست هتل های لوکس کوالالامپور قرار دارد که نهمین مقصد پیشنهادی گزارش امروز لوکس تهران به شمار می رود. این هتل در کنار برج مخابراتی و مرکز شهر واقع شده است و فقط ۸ دقیقه با آکواریوم KLCC و خیابان چان کات فاصله دارد. فاصله نزدیک با ایستگاه LRT کوالالامپور از دیگر امکانات هتل است.

از دیگر ویژگی های هتل میتوان به بار لونا در پشت بام هتل اشاره کرد که از زیبا ترین و معروف ترین کافه های شهر محسوب می شود. طراحی منحصر به فرد این کافه به گونه ای است که کل شهر زیر پای شما قرار دارد. اگر قصد برگزاری مراسمی مثل ولنتاین و سالگرد ازدواج و مهمان کردن دوستان خود در فضایی هیجان انگیز دارید، به این بار بروید.

لونا بار هتل پاسفیک ریجسنی کوالالامپور

(لونا بار هتل پاسفیک ریجسنی کوالالامپور)

هتل داری ۳۰۰ اتاق است که همه با دکوارسیون لوکس و مجلل آراسته شده و به نسبت بزرگ است. استخر روباز و سرپوشیده هتل در کنار سالن بدنسازی و تنیس و بیلیارد و اسپا، فرصت خوبی را برای استراحت مهمانان در گروه های سنی مختلف فراهم می کند. کلیه اتاق ها به اینترنت وای فای رایگان مجهز است. تورهای گردشگری، نگهداری از کودکان و سالمندان و هم چنین خدمات صبحانه در اتاق و هتلینگ ۲۴ ساعته از جمله امکانات آن خواهد بود.

Address: KH Tower | Jalan Punchak, Off Jalan P Ramlee, 50250 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

Phone: +60 3-2332 7777

برای آشنایی با خدمات و امکانات و قابلیت های هتل پاسفینک ریجسنی مالزی میتوانید به سایت قوی و چند زبانه هتل مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی رجوع کنید.

 سایت هتل پاسفیک ریجنسی کوالالامپور

(تصویر ایندکس سایت هتل پاسفیک ریجنسی کوالالامپور که میتوان گشتی مجازی در اتاق ها و رستوران ها و کافه و مراکز تفریحی این اقامتگاه لوکس زد)

موقعیت هتل پاسفیک ریجسنی کوالالامپور را بر روی نقشه

(موقعیت هتل پاسفیک ریجسنی کوالالامپور را بر روی نقشه شهر مشاهده میکنید. نقشه کوالالامپور را از این app دانلود کنید)

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور (FRASER RESIDENCE KUALA LAMPUR) دهمین هتل پنج ستاره لوکسی است که در گزارش امروز سرویس گردشگری مجله لوکس تهران معرفی میکنیم. این هتل یکی از هتل های مجلل کوالالامپور بوده و به دلیل آنکه در مرکز این شهر واقع شده است، دسترسی خوبی به نقاط مختلف گردشگری، تفریحی، اداری و تجاری شهر داشته و از این طریق میتوانید در هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنید.

مرکزیت این هتل سبب می شود تا شما به مونوریل و اتوبوس و مترو و تاکسی در کوالالامپور دسترسی داشته باشیم و به راحتی بتوانید از بخش های مختلف پایتخت دیدن کنید. در کوالالامپور، هزینه های حمل و نقل با احتساب رینگت بالای ۱ هزار تومان قابل توجه است و به همین خاطر، انتخاب هتل لوکسی که در مرکز شهر باشد، حتما در هزینه های حمل و نقل که میتواند برای اقامت های بالای یک هفته قابل توجه شود، صرفه جویی می کند.

فاصله هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور تا نماد گردشگری مالزی برج های دو قلو پتروناس، حدود ۵۰۰ متر است و شما برای تماشای این برح عظیم و استفاده از خدمات گردشگری و تفریحی و ارتفاع گردی آن، کار سختی نخواهید داشت. اما توجه کنید که برای ورود به این برج همچون برج العرب و برج خلیفه دوبی، می بایست ورودیه پرداخت کنید.

فاصله هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور تا مرکز خرید معروف KLCC نیز کمتر از هشتصد متر است که برای بازدید از فروشگاه های پر برند ازن منطقه نیز میتوانید از هتل، پیاده بروید. اولین ایستگاه نزدیک به هتل فراسر، در یک کیلومتری بوده و اگر قصد تردد به نقاط مختلف شهر با اتوبوس داشته باشید نیز این امکان از طریق اتوبوسرانی برای شما فراهم خواهد بود.

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور، در فاصله چهل کیلومتری از فرودگاه بین المللی کوالالامپور واقع شده و البته ترنسفر رایگان در اختیار مهمانان قرار ندارد. نکته ای که باید درباره فراسر توجه کرد این است که این هتل، در خیابانی قرار دارد که مملو کافه و رستوران های معروف کوالالامپور بوده و شاید برای کافه گردی و رستوران گردی، اگر وقت کمی داشته باشید، اطراف هتل، کفایت کند.

هتل فرانسر در سال ۲۰۱۴ میلادی بازسازی اساسی شده، لذا با یک هتل مدرن و لوکس و جدید مواجه خواهید شد که همه چیز بنا به گفته های مهمانان تریپ ادوایزر، بوی نویی می دهد! خدمات بهتر و مدرن تری در اختیار مسافران هتل در چند سال اخیر ارائه شده است. خدمات هتل علاوه بر سالن SPA، بدنسازی، سونا، استخرهای مختلف، خدمات کودکیاری را نیز شامل می شود. البته اقامت کودکان زیر ۲ سال در هتل رایگان بوده و وورد حیوانات خانگی به اتاق ها ممنوع است.

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور، حدود ۴۵۰ اتاق دارد و به همین خاطر، هتلی به نسبت شلوغ محسوب می شود. البته این هتل هم در لابی هم در نقاط دیگر هتل، مناطق خاصی برای افراد سیگاری تعبیه کرده است. از جمله امکانات هر اتاق میتوان به مینی بار، مایکروفر و یخچال و سیستم تهویه مطبوع مدرن اشاره کرد. این هتل دارای مرکز بیزینس است که خدماتی خوبی برای مسافرانی که برای فعالیت های تجاری و جلسات کاری به این شهر می آیند، ارائه می کند.

از جمله خدمات عمومی هتل فراسر رزیدنس میتوان به هتلینگ ۲۴ ساعته، پذیرش سریع، وای فای پر سرعت رایگان، امکانات اختصاصی برای معلولان و افراد کم توان، صرافی و صندوق امانات اشاره کرد. اگر علاقمند به وان آبگرم هستید، این هتل این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد.

(تصویر سایت چند زبانه هتل فراسر رزریدنس کوالالامپور)

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور، دارای سایت اینترنتی خوب و چند زبانه است که شما را با امکانات و قابلیت های مختلف این اقامتگاه لاکچری آشنا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرصت های رزرواسیون هتل به سایت اینترنتی آن در این LINK مراجعه کنید.

اگر در استفاده از اطلاعات سایت این هتل با مشکلی روبرو شدید یا سوال داشتید، به بخش پاسخ به سوالات متداول یعنی FAQ مراجعه کنید که اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. از این URL بهره بگیرید. اگر میخواهید با امکانات اتاق ها آشنا شوید، توصیه میکنیم که به این قسمت بروید تا خدماتی که اتاق ها در رنج های قیمتی مختلف به مسافران می دهد را مشاهده کنید.

همانطور که گفتیم، هتل دارای ۴۴۵ اتاق که به ۴ بخش تقسیم بندی می شود.

اتاق های STUDIO که ۵۸ متر مربع بوده  و مشخصات آن به این شرح است:‌

  • Complimentary high-speed internet access available in rooms and around the property
  • Fully-furnished serviced residence with integrated living, kitchen and bedroom areas
  • Modern and well-equipped kitchen
  • Washer/dryer
  • Comprehensive home entertainment system
  • Daily housekeeping services^
  • Laundry services*
  • Room service*

(تصویر STUDIO APARTMENT در هتل فراسر کوالالامپور)

اتاق های تک خوابه هتل فراسر کوالالامپور ۶۴ متر مربع بوده که مشخصاتی به این شرح دارد که طبق استانداردهای بین المللی تنظیم و ارائه شده است:‌

One Bedroom Deluxe
Floor area: 88 sqm (947 sq ft)

One Bedroom Executive
Floor area: 105 sqm (1,130 sq ft)

One Bedroom Premier
Floor area: 116 sqm (1,248 sq ft)

  • Complimentary high-speed internet access available in rooms and around the property
  • Fully-furnished serviced residence with integrated or separate living, dining, kitchen and bedroom areas
  • Modern and well-equipped kitchen
  • Washer/dryer
  • Comprehensive home entertainment system
  • Daily housekeeping services^
  • Laundry services*
  • Room service

(تصویر دکوراسیون سرویس های بهداشتی هتل فراسر کوالالامپور)

اتاق های ۲ خوابه هتل فراسر کوالالامپور بیش از ۱۲۰ متر مربع وسعت داشته و برای خانواده و گروه های بزرگ، گزینه خوبی است که دارای مشخصاتی به شرح زیر است که توجه داشته باشید و اگر گروهی سفر میکنید، از این فرصت استفاده کنید تا در سر جمع هزینه های اقامتی شما در این هتل لوکس، صرفه جویی شود:

Two Bedroom Deluxe
Floor area: 122 sqm (1,313 sq ft)

Two Bedroom Executive
Floor area: 166 sqm (1,787 sq ft)

Two Bedroom Premier
Floor area: 191 sqm (2,056 sq ft)

  • Complimentary high-speed internet access available in rooms and around the property
  • Fully-furnished serviced residence with integrated or separate living, dining, kitchen and bedroom areas
  • Modern and well-equipped kitchen
  • Washer/dryer
  • Comprehensive home entertainment system
  • Daily housekeeping services^
  • Laundry services*
  • Room service*

لوکس ترین و مجلل ترین خدمات هتل فرانسر کوالالامپور مالزی

لوکس ترین و مجلل ترین خدمات هتل فرانسر کوالالامپور مالزی توسط ۷ پنت هاوس ارائه می شود که بیش از ۸۰۰ متر مساحت دارد و برای کسانی که خانوادگی یا گروهی سفر میکنند، گزینه فوق العاده ای خواهد بود. مشخصات این ۷ پنت هاوس به شرح زیر است:

Three Bedroom Deluxe
Floor area: 825 sqm (8,880 sq ft)

Four Bedroom Executive
Floor area: 944 sqm (10,161 sq ft)

  • Complimentary high-speed internet access available in rooms and around the property
  • Fully-furnished serviced residence with integrated or separate living, dining, kitchen and bedroom areas
  • Modern and well-equipped kitchen
  • Washer/dryer
  • Comprehensive home entertainment system
  • Daily housekeeping services^
  • Laundry services*
  • Room service*

توجه داشته باشید که بسته خدماتی که هتل در اختیار مسافران لاکچری گرد خود قرار می دهد در این قسمت در دسترس خواهد بود.

سایت هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

(ایندکس بخش معرفی facilities در سایت هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور)

اگر دوست دارید بدانید که مهمانان هتل در سایت های معروف گردشگری مثل تریپ ادوایزر چه مواردی را درباره این اقامتگاه لوکس مدرن و بازسازی شده ارائه کردند به بخش REVIEW مراجعه کنید که در این بخش در دسترس مشکل پسندهای لاکچری گرد است.

(بیش از ۱۶۰۰ نظر درباره هتل فراسر توسط مهمانان در Tripadvisor ارائه شده است که بررسی شماری از ان ها را پیش از انتخاب نهایی این هتل به عنوان اقامتگاه لاکچری خود در پایتخت مالزی را توصیه میکنیم)

 

  • Address: FRASER RESIDENCES KUALA LUMPUR No 10 Jalan Cendana Off Jalan Sultan Ismail 50250 Kuala Lumpur Malaysia
  • Tel: +60 3 2191 0888
  • Fax: +60 3 2191 0889
  • Email: klcc-kualalumpur@frasershospitality.com

 Reservations

  • Tel: +60 3 2191 0800
  • Fax: +603 2191 0801
  • Email: reservations.klcc-kualalumpur@frasershospitality.com

توصیه هایی در سفر به مالزی و کوالالامپور

کوالالامپور برای هر نوع سلیقه گردشگری، انتخاب فوق العاده ای به شمار می رود. هم برای لاکچری گردها، هم برای شکم گردها، هم برای طبیعت گردها هم برای عاشقان گردشگری سلامت (health tourism) و گردشگری تندرستی (wellness tourism) هم برای کسانی که عاشق کوله پشتی گردی در اطراف این پایتخت مدرن هستند، ظرفیت های عالی فراهم شده است.

کوالالامپور امروزه مقصد فشن ویک های زیادی در مالزی بوده که طوفانی از کت واک مانکن های معروف و کمتر شناخته شده را در استیج های این شهر بزرگ در اختیار مد گردها قرار می دهد. برخی از دانشگاه های این کشور نیز میزبان دانشجویان برای تحصیل رشته های مد و لباس و طلا و جواهرات بوده و به نظر می رسد همچنان با رینگت بالای ۱ هزار تومان نیز، مالزی، مقصد تحصیلی خوبی برای دانشجویان ایرانی رشته های هنری باشد.

ویدیو زیر شما را به گشتی دیدنی در کوالالامپور می برد.

رقص فواره ها در کوالالامپور را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

اگر قصد سفر به مالزی را در هفته های پیش رو در سال ۲۰۱۸ و به خصوص در ایام نوروز و تابستان ۹۷ دارید، توصیه های ۸ گانه زیر میتواند راهنمای خوبی برای سفر به این مقصد گردشگری هیجان انگیز جنوب شرق آسیا باشد.

هشتگ گردی در مالزی

اگر مخاطب سلسله گفتارهای گردشگری و حتی مد و لباس و لاکچری گردی لوکس تهران باشید، حتما به این موضوع پی برده اید که ما از مخاطبان درخواست میکنیم تا با هشتگ های مهم و معروف و پر کاربرد اینستاگرام و فیس بوک و به طور کلی شبکه های اجتماعی آشنا شوند و از انها در سبک زندگی دیجیتالی خود بیش از پیش استفاده کنند.

هشتگ ها در واقع کلماتی هستند که سبب می شوند ما با موضوعات و مفاهیم گوناگون در قالب عکس و ویدیو آشنا شده و اطلاعات زیادی کسب کنیم. مثلا اگر شما بخواهید با شهر موسیقی اروپا یعنی وین آشنا شوید و ظرف ۱۰ دقیقه گشتی هیجان انگیز در خیابان ها و مقصدهای توریستی و دیدنی شهر بزنید، کافیست به این هشتگ مراجعه کرده و وین را به صورت لحظه ای از دید لنز دوربین گردشگران خارجی با ۷ میلیون عکس رصد کنید.

در واقع، هشتگ گردی فرصتی برای تماشای فوری، سریع و گسترده تصاویر و ویدیویی هایی درباره موضوع مورد نظر ما از نقطه نظر میلیون ها کاربر اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی عکس محور اکنون با میلیاردها تصویری که از نقاط مختلف جهان در اختیار کاربرانش قرار می دهد، یک شبکه اجتماعی تخصصی و جذاب در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و جهانگردی است.

توریسم بلاگر ها (TOURISM BLOGER) همچون فود بلاگر ها (FOOD BLOGHER) ها و فشن بلاگرها (FASHION BLOGER) این فرصت را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می دهند تا دنیای گردشگری، دنیای طعم و مزه و همچنین دنیای مد و لباس را از جنبه های عمومی و تخصصی نگریسته و اطلاعات زیادی را با روایت های خودمانی (MUTUAL NARRATIONS) در قیاس با ژورنالیست رسمی مجازی بدست اورند.

کاربران مالزی گرد اینستاگرام برج های دوقلو

(تصاویری که کاربران مالزی گرد اینستاگرام در دیدار با برج های ۲ قلو پتروناس کوالالامپور منتشر کرده اند)

پتروناس در شب به روایت یک تازه عروس مالزی گرد

(پتروناس در شب به روایت یک تازه عروس مالزی گرد)

فرودگاه بین المللی کوالالامپور مالزی

(دیدار از فرودگاه بین المللی کوالالامپور مالزی به روایت مالزی گرد اینستاگرام)

در مالزی نیز می توان با هشتگ های مختلف به گردشگری پرداخت و اطلاعات فوق العاده ای درباره نقاط دیدنی و تفریحی و به قولی صنعت گردشگری تایلند بدست آورد. هشتگ های مهم گردشگری مالزی را می توان: Malaysia,  , Kualalampour, VISITMALAYSIA دانست که بر روی آنها میلیون ها عکس و ویدیو توسط گردشگران مختلف و حتی شهروندان تایلندی بارگذاری شده است. البته صفحات توریسم بلاگرهای مالزی را نیز میتوانید دنبال کنید که مهم ترین آن در صفحه : MalysiaInTheCity قرار دارد که حدود ۲ میلیون فالور دارد. تصاویر بلند ترین برج مالزی را در این LOCATION مشاهده کنید.

از طریق این هشتگ ها میتوان مالزی را ظرف چند دقیقه تماشا کرد و امکانات گردشگری و تفریحی و تجاری و سیاسی و هنری و فرهنگی را از جنبه های مختلف بدون سانسور و از لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران مشاهده نمود.

پس به دلایل زیر از هشتگ گردی در زمان سفر به مالزی استفاده کنیم:

  • گشتی سریع در مقصدهای گردشگری مالزی
  • آشنایی با رستوران ها و کافه های مختلف مالزی
  • گشتی در جزایر و مکان های طبیعت گردی مالزی
  • آشنایی با پاساژ ها و مناطق تجاری و اقتصادی مالزی
  • آشنایی با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مالزی
  • آشنایی با صفحات رسمی دولت مالزی در اینستاگرام
  • آشنایی با فرصت های لاکچری گردی در کوالالامپور و شهرهای اطراف
  • آشنایی با امکانات SPA در شهرهای مختلف این کشور
  • ارتباط با گردشگران خارجی مالزی و تعامل با آنان
  • آشنایی با شهروندان همیشه خندان و مهربان مالزی و تعامل با انان جهت دریافت اطلاعات به روز

(اگر دوست دارید تا سفری دریایی را بر فراز کروزهای مجلل چند طبقه در کوالالامپور و شهرها و کشورهای اطراف را تجربه کنید، به این LINK بروید)

مالزی گردی با اینترنیشنی ها و صبح خلاقی ها!

اگر قصد سفر به یکی از نقاط دنیا  مثل کوالالامپور را به صورت گروهی یا انفرادی دارید، مطلع باشید که در بیش از ۳۹۰ شهر دنیا، هر هفته و هر ماه، رویداد هایی به صورت رایگان در حوزه های گردشگری، فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری شهری، گالری گردی و امثالهم برگزار می شود و کاربران این سایت میتوانند در این event های هیجان انگیز ثبت نام کرده (attend) و با جمعی از گردشگران خارجی و شهروندان مقیم در کشور مقصد آشنا شوند.

در واقع اینتریشن، فرصتی برای ارتباط با گردشگران و متخصصان سراسر جهان در کشورهای مختلف دنیا از جمله تایلند است. در شهرهای مختلف این کشور معمولا رویدادهایی برگزار می شود که شما میتوانید به عنوان گردشگر ایرانی در آن شرکت کرده و احساس تنهایی در زمان مالزی گردی نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

از طرفی، میتوان مقصدهای لاکچری گردی و انچه در سفر به این مکان زیبا نیاز دارید را به صورت زنده و چهره به چهره از گردشگران و شرکت کنندگان این رویداد ها بدست آورید. اگر عضو سامانه جهانی صبح خلاق (creative morning) باشید نیز میتوانید در آخرین جمعه هر ماه میلادی، در رویداد صبحانه خلاق در شهرهای مختلف دنیا از جمله بانکوک شرکت کنید. این رویداد در تهران نیز هر ماه برگزار می شود و صدها تن به صورت رایگان در آن شرکت می کنند.

پس اگر برنامه مالزی گردی انفرادی یا گروهی داشتید، در صورتی که فرصت داشتید به این آدرس  مراجعه کرده و در جریان رویدادهای رسمی و معمولی آن در حوزه های مختلف قرار بگیرید و در صورت در اختیار داشتن فرصت کافی، در این برنامه ها شرکت کنید. اینترنیشنی ها در تهران نیز هر هفته و هر ماه برنامه دارند که معمولا در رستوران های مجلل شمال پایتخت برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

مالزی گردی با AIRBNB

یکی از معروف ترین سایت اقامتگاهی در سراسر جهان که میتوان خدمات اقامتی خوب از ان دریافت کرد، سایت AIRBNB.COM است که شهروندان در کشورهای مختلف جهان از جمله مالزی، اتاق ها یا خانه های خود را برای اجاره توسط گردشگران عرضه کرده اند.

(بیش از ۱۶۰ هزار نظر درباره اقامتگاه هایی که توسط ایر بی ان ابی در شهر کوالالامپور مالزی معرفی شده است ثبت شده که راهنمای خوبی برای استفاده کاربران جدید است)

اگر به دنبال اقامتی ارزان، راحت و خودمانی در کنار شهروندان کشورهای مختلف هستید، از ایر بی ان بی استفاده کنید. برای آشنایی با سبک زندگی مالزیایی ها، میتوان از خدمات سایت استفاده کرد و در کنار شهروندان این ابر شهر مالزی، از اقامتی جذاب بهره برد. اگر دوست دارید:

  • با هزینه کمی در مالزی و شهرهای مختلف آن اقامت کنید.
  • با شهروندان کوالالامپور و دیگر شهرهای مالزی از نزدیک أشنا شوید.
  • با سبک زندگی و فرهنگ و آیین و سنت های مالایی ها آشنا شوید.
  • با شهروندان مالزی، گردشگری شهری را تجربه کنید.
  • راهنمای انگلیسی زبان برای سفر به نقاط مختلف شهر داشته باشید.
  • دوستان زیادی پیدا کنید.

از ایر بی ان بی در کوالالامپور استفاده کنید تا جذابیت های سفر شما افزایش یابد.

کوالالامپور گردی با کوچ سرفینگ ها

شاید برای شما جالب باشید که هزاران تن از ۱۵ میلیون کاربر این سایت گردشگری معروف، در مالزی بوده و اماده میزبانی رایگان از مالزی گردها در زمان های مختلف سال هستند. در سفر  به صدها هزار شهر دنیا در ۶ قاره جهان، کاربران کوچ سرفینگ آماده ارائه خدمات میزبانی رایگان به مدت چند ساعت تا چند روز به شما هستند.

کاناپه گردی، ایده ای جالب برای کسانی است که قصد دارند تا با گردشگری خودمانی و آشنا شدن با شهروندان شهرهای کشور مقصد، گردشگری هیجان انگیز ارزان قیمت را تجربه کنند. همچون کاری که رایگان سوار ها (hitchhikers) انجام می دهند و دنیا را پیاده یا با وسایل حمل و نقل دیگران طی می کنند!

برای آشنایی با میزبان های مهمان نواز مالزی به خصوص در پایتخت این کشور که عضو کوچ سرفینگ هستند به این نشانی رجوع کنید. کافی است برای آشنایی با هزاران مالزیایی خوش برخورد مهربان و مهمان نواز که فرصت اقامت رایگان را در اختیار متقاضیانی که تایید میکنند قرار می دهند، عضو رایگان کوچ سرفینگ شده و به فروم مالزیایی ها در این پایگاه رفت. برای عضویت رایگان این نشانی در دسترس شما خواهد بود. دوست دارید ببیند که این سایت چگونه کار میکند؟ به این آدرس بروید!

۲۹ هزار میزبان مهمان نواز در کوالالامپور

(۲۹ هزار میزبان مهمان نواز در کوالالامپور، آماده ارائه خدمات رایگان به مسافران این شهر زیبا هستند)

(اگر به کوالالامپور رفتید، از رویدادهای جالب و جذابی که توسط کوچ سرف های این شهر ترتیب داده شده استفاده کنید)

همچون سایت کوچ سرفینگ، سایت BE WELCOME نیز برای گردشگری هیجان انگیز در مالزی پیشنهاد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر  به این آدرس بروید.

مالزی گردی با تریپ ادوایزری ها

اگر قصد سفر هیجان انگیز و لاکچری و مجلل به مالزی و جزایر آن دارید، حتما پیش از سفر، سری به بخش مالزی در شبکه اجتماعی گردشگران اینترنت بزنید و از اطلاعات مستند و مستدلی و جالبی که توسط مالزی گردها به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید. بیش از یک و نیم میلیون نظر توسط میلیون ها گردشگر از ۲۰۰ کشور جهان در این سایت بارگذاری شده است و شما را با مقصدهای شکم گردی، اقامتی، تفریحی، گردشگری، هنری و تاریخی و آنچه که بهتر است در سفر انجام دهید (THINGS TO DO) آشنا می کند.

۶ مقصد گردشگری مهم مالزی از نظر تریپ ادوایزری ها

(۶ مقصد گردشگری مهم مالزی از نظر تریپ ادوایزری ها)

تریپ ادوایزر برای مالزی گردهایی که دوست دارند در مدت زمان محدود خود در سفر به این کشور زیبا، از مناطق دیدنی و رستوران های مجلل با غذاهای لذیذ و همچنین اقامتگاه های رویایی ساحلی و جنگلی و مقصدهای SPA گردی با دوش های أبشاری و حمام گل و لوسیون های ماساژ عسلی و شیر مطلع شوند، اطلاعات فوق العاده ای ارائه کرده که در گشتی در مطالب میتوان به آن دست یافت.

قریب به پانصد هزار نظر (REVIEW) توسط صدها هزار گردشگر بین المللی به نقاط  مختلف کوالالامپور در تریپ ادوایزر بارگذاری شده و هر ماه ده ها هزار نظر به مجموع این اطلاعات اضافه می شود.

برای کوالالامپور، بیش از ۵۳۱ هزار نظر در فوریه ۲۰۱۸ میلادی در تریپ ادوایزر منتشر شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر به به لینک قبلی که تصویرش را در بالا مشاهده میکنید مراجعه نمایید. تنها ۱۹۲ هزار توصیه توسط کاربران تایلند گرد تریپ ادوایزر درباره اقامت گاه های معمولی و لاکچری این شهر منتشر شده است.

سایت تریپ ادوایزر

با گردش در بخش کوالالامپور سایت تریپ ادوایزر، به اطلاعات فوق العاده ای درباره رستوران های لوکس، کافه های مجلل و مراکز لاکچری گردی این شهر آشنا می شوید.

کوالالامپور گردی با لونلی پلنتی ها

اگر دوست دارید پیش از سفر به مالزی، برنامه سفر را به اطلاع دیگر گردشگران جهان که مسافر مالزی و به خصوص کوالالامپور هستند برسانید، توصیه میکنیم به سایت اطلاع رسانی بزرگ ترین ناشر کتابهای گردشگری جهان یعنی لونلی پلنت رفته و همسفر پیدا کنید.

کوالالامپور گردی با لونلی پلنتی

اطلاعاتی که در زمان کوالالامپور گردی در لونلی پلنت میتوان یافت به موضوعاتی از جمله: ‌یافتن همسفر، آشنایی با مقصدهای گردشگری، نظرات کاربران درباره هتل ها و کاقه ها و همچنین خرید و فروش لوازمی که در سفر به مالزی نیاز دارید خلاصه می شود.

از اکسپدیا تا بوکینگ

اگر قصد سفر انفرادی یا گروهی به کوالالامپور به صورت خارج از تور دارید، توصیه میکنیم که از ظرفیت های برترین درگاه های رزرواسیون بین المللی اینترنت استفاده کنید که expedia  و BOOKING از ان جمله است. صدها هزار فرصت اقامتی در سراسر جهان به خصوص در شهرهای مختلف مالزی در اختیار کاربران اکسپدیا و بوکینگ قرار دارد. علاوه بر این، در این دو سایت معروف جهانی برای مالزی گردی، میتوانید با رستوران ها، هتل ها، ایرلاین هایی که به مقصد مالزی پرواز دارند و همچنین فرصت های اجاره خودرو لوکس و حتی کروز گردی آشنا شده و نسبت به رزرو آنلاین خدمات اقدام کنید.

 اکسپدیا

(بیش از ۲۰۰ هزار اقامت در جهان توسط اکسپدیا در اختیار گردشگران است که از این تعداد، صدها مورد مربوط به کوالالامپوراست)

پس، اگر کارت اعتباری ارزی بین المللی دارید، به شما توصیه میکنیم که از خدمات این دو سایت برای انجام سفری  خاطره انگیز به تایلند استفاده کنید. بعضا هتل های مجلل تایلند را میتوان در بعضی زمان ها که OFF SEASON است مشاهده و با قیمت هتل های ۳ ستاره آنها را به صورت انفرادی و گروهی رزرو کرد! چنین تخفیف های جالب و شگفت انگیز را نیز سایت hotels.com به مالزی گردها ارائه می دهد. ده ها هتلی که این سایت در مالزی معرفی میکند را در این لینک جستجو کنید.

برای خرید بلیط هواپیما از سایت های مختلف نیز میتوان از کایاک و اسکای اسکنر نیز استفاده کرد. اگر دوست دارید ترافیک هوایی فرودگاه های مختلف جهان از جمله فرودگاه های کوالالامپور و سویانگ جایا را مشاهده کنید، از فلایت رادار استفاده کنید.

سایت های رسمی

در سفر به نفاط مختلف دنیا سعی کنید که از سایت های رسمی گردشگری آن کشور استفاده کنید. مثلا سایت رسمی گردشگری مالزی در این نشانی در دسترس علاقمندان است که شما را با هزاران مکان توریستی و رستوران و کافه و هتل و فرصت های طبیعت گردی و انواع و اقسام زمینه های تفریحی در این کشور آشنا میکند.

سایت رسمی اداره گردشگری مالزی

(سایت رسمی اداره گردشگری مالزی، شما را با هزاران مقصد گردشگری و لاکچری گردی این کشور آشنا می کند)

در سفر به مالزی نیز میتوان از این درگاه استفاده کرد که ظرف چند دقیقه شما را با نقاط دیدنی کوالالامپور آشنا می کند و سایت رسمی گردشگری این شهر به شمار می رود.

سایت رسمی گردشگری

(سایت رسمی گردشگری کوالالامپور مالزی)

وزارت گردشگری و ورزش مالزی نیز در این LINK قرار دارد که اگر قصد سرمایه گذاری یا دریافت اطلاعات تخصصی توریستی در این کشور دارید یا با مشکلی برخورد کردید، میتوانید با کارشناسان آن به زبان انگلیسی در تعامل باشید.

تصویر ایندکس سایت وزارت گردشگری مالزی

(تصویر ایندکس سایت وزارت گردشگری مالزی)

توصیه های ۱۰ گانه سفر به مالزی

  • از هشتگ های معرفی شده برای آشنایی با مقصدهای گردشگری، تفریحی و اقامتی کوالالامپور و شهرهای مختلف این کشور استفاده کنید.
  • از تریپ ادوایزر و توصیه هایی که میلیون ها کاربر مالزی گرد در این سایت ارائه کرده اند استفاده کنید تا با اقامتگاه ها و رستوران ها و کافه ها و مناطق توریستی و طبیعت گردی کوالالامپور بیشتر آشنا شوید.
  • همانطور که گفتیم بیش از ۳۰ هزار میزبان مهمان نواز رایگان در کوالالامپور، آماده ارائه خدمات به شما هستند. پیش از انتخاب میزبان ها، نظرات دیگر کاربران را جویا شوید.
  • برای پیدا کردن همسفر جهت مالزی گردی، از خدمات لونلی پلنت استفاده کنید.
  • اگر قصد استفاده از تخفیف های شگفت انگیز برای رزرو این ۱۰ اقامتگاه لوکس کوالالامپور مالزی را دارید، حتما چند هفته قبل از سفر، نسبت به رزرواسیون مستقیم از سایت های معرفی شده مثل بوکینگ استفاده کنید.
  • با سایت هایی که در این گفتار ارائه شده است جهت دریافت اطلاعات لازم درباره کیفیت خدمات هتل ها و رستوران و کافه ها و مراکز خرید اطراف آن استفاده کنید.
  • اپلیکیشن هایی که برای سفر به مالزی نیاز دارید را پیش از سفر از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده تا در مالزی گردی، نیاز به سوال از دیگران نباشید.
  • تسلط مالایاها به انگلیسی خوب است. اما بهترین راهنمای شما در سفر به مالزی، گوگل و تریپ ادوایزر و سایت های رسمی گردشگری این کشور به شمار می رود که حتما از ان ها استفاده کنید.
  • اگر پس از انتخاب یک هتل، سوالی برای شما مطرح شد، از طریق پست الکترونیک با هتل در تعامل باشید.
  • اگر قصد تحصیل در کشور مالزی دارید، حتما دانشگاه های انتخابی را با لیست دانشگاه های ارزشیابی شده اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم چک کنید.

مالزی گردهای عزیز

اگر میخواهید با دیگر مقصدهای اقامتی لوکس این کشور آشنا شوید، به گفتارهای بعدی رفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. در صورتی که قصد سفر به این کشور لوکس جنوب شرق آسیا را دارید و با پرسشی مواجه هستید، درخواست های خود را کامنت کرده تا کارشناسان لوکس تهران بررسی کنند.

تجربه های لوکس گردی خود را در کوالالامپور و دیگر شهرهای مالزی برای لوکس تهران ارسال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران تجربه کنید.

به نظر شما بهترین هتل کوالالامپور کدام است؟

زنان مالزی کوالالامپور

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا