انتقاد اقای مدیر کل از فردوسی‌پور

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس ، محمد بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه ورزش و جوانان گیلان با اشاره به سخنان فردوسیپور در برنامه ۹۰ اظهار کرد: در برنامه ۹۰ عادل فردوسیبور سخنانی مبنی بر بیتفاوتی مسئولان گیلان درباره وضعیت استخدام همسر مرحوم قایقران ایراد کرد که باید بگوییم پس از دستور مهدی سعادتی استاندار گیلان پیگیر استخدام خانم افسر اسدان همسر مرحوم قایقران هستیم.

وی افزود: جای تعجب است از اینکه فردوسی‌پور در برنامه پربیننده ۹۰ پس از دو هفته از قول مسئولان استان مبنی بر استخدام همسر مرحوم قایقران به دنبال حل این مسئله است در حالی که اصولا فرایند استخدام مدتی زمان می‌برد و خانم اسدان نیز هیچ گلایه‌ای در این زمینه ندارد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: اگر آقای فردوسی‌پور دو هفته‌ای استخدام شدند جای تعجب و تأمل دارد.

وی، با اشاره به دستور اکید استاندار گیلان برای انجام این مسئله و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان گفت: در حالی که اکنون ۱۳ سال از درگذشت مرحوم قایقران و بیش از ۱۰ سال از برنامه نود می‌گذرد و دست اندکاران این برنامه تازه به یاد همسر قایقران افتاده‌اند بسیار جالب است.

بابایی، خاطرنشان کرد: اینکه رسانه ملی در دست افراد کارآمد و متخصص قرار گیرد و برنامه مفیدی بسازند تا به بررسی مشکلات و خدمات نظام بپردازد جای تشکر و قدردانی دارد اما نباید در این برنامه یک طرفه و شتاب‌رده با هر موضوعی برخورد شود و ذهن مسئولان کشوری را منحرف کرد که چرا قول داده‌اند و عملی نشده است.

وی افزود: در زمان پخش این برنامه برای اینکه مردم را در جریان مراحل استخدام همسر مرحوم قایقران قرار دهیم بلافاصله با برنامه ۹۰ تماس گرفتم اما مسئولان پخش برنامه نود حاضر نشدند این ارتباط را برقرار کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه نباید در برنامه ۹۰ تضعیف مسئولان صورت گیرد، اذعان کرد: بیان واقعیت‌ها باید طبق مستندات رسمی و منابع معتبر صورت گیرد.

وی افزود: مطمئنا دلایل و انتقادات خود در باره استخدام همسر مرحوم سیروس قایقران در برنامه ۹۰ را به مسئولان صدا و سیما انتقال میدهیم تا مشابه این مسائل تکرار نشود.