به گزارش افکارنیوز به نقل از سايت باشگاه استقلال، اين باشگاه سرانجام با پيگيري علي فتحاللهزاده، موفق به دريافت توصيهنامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از سوي شرکت الاينس (آمريکايشمالي) شد و به زودي اصل گواهينامه نيز به باشگاه اعطا خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این ارتباط گفت: در راستای حرکت به سمت حرفه‌ای شدن، استاندارد‌سازی، اصلاح و بهبود کیفیت ساختار و فرآیندهای باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران از دوره قبلی مدیریت خود در استقلال در تلاش بودیم تا گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ به‌دست آوریم. جدایی من از استقلال باعثشد این مهم نا‌تمام باقی بماند، اما با پیگیری‌های دوباره در دوره فعلی مدیریت، سرانجام مفتخر به دریافت گواهینامه مذکور شدیم. ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ بخشی از الزاماتی که AFC در راستای حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها تعریف کرده است را پوشش می‌دهد و به زودی گواهینامه OHSAS ۱۸۰۰۱ را نیز دریافت خواهیم کرد که در راستای ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان باشگاه، سلامت بازیکنان نسبت به شناسایی ریسک‌ها و خطرات بالقوه و. ‌. ‌. است که بخش دیگری از الزامات AFC را در‌بر‌می‌گیرد. ضمن آنکه در راستای ارزش‌گذاری برند، اقداماتی صورت گرفته است که در این‌باره توضیح بیشتری نمی‌دهم تا بعد از دریافت گواهینامه مربوطه که بسیار با ارزش است، به طور رسمی آن را اعلام کنیم.

*حماسه ایرانی هواداران در روزهای فوتبال ملی…

سایت باشگاه استقلال همچنین در آستانه بازی با الریان نوشت: استقلال ایران و الریان قطر، عصر فردا در یکی از حسا‌س‌ترین بازی‌های مرحله گروهی در ورزشگاه آزادی رویاروی هم قرار می‌گیرند.

استقلال که در رده سوم گروه خود است، با پیروزی در این بازی می‌تواند راه صعود را برای خود باز ببیند تا بار دیگر درخششی بی‌نظیر در آسیا داشته باشد.

حالا این پرافتخارترین تیم ایران در آسیا، برای دیداری که از آن به عنوان فینالی بزرگ یاد می‌شود، چشم به حضور چندده هزارنفری هوادارانی دوخته که می‌توانند پیروزی و موفقیت را برای استقلال به ارمغان بیاورند…

باشگاه استقلال همان‌طور که پیش از این پیشکسوتان و مردان بزرگش از هواداران برای این بازی دعوت کردند، از آنها می‌خواهد تا برای حماسه‌ای ایرانی - استقلالی، اتحادی بزرگ را در ورزشگاه آزادی رقم بزنند تا الریان، حرفی برای گفتن در این دریای بیکران هواداران استقلال نداشته باشد.

امروز و فردا، روز فوتبال ايران است و اميد که هواداران ايراني همچون هميشه، در آسيا بيبديل ظاهر شده و بتوانند با پر کردن ورزشگاه آزادي، پرسپوليس و استقلال، اين دو نماينده ايران در آسيا را سرفراز کنند.