به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از مرحله گروهی، پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۷۳ هزار و ۱۵۴ تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف الهلال عربستان رفت وبازی را یک بر صفر به میهمان خود واگذار کرد. یوسف العربی در دقیقه ۵۹ برای الهلال گلزنی کرد.

الهلال امروز بسیار بهتر از پرسپولیس بازی کرد و موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد. سرخپوشان بازی ضعیف، پرانتقاد و سردرگمی را ارایه کردند. آنها برابر تماشاگران پرشور خود هیچ برنامه‌ مشخصی برای حمله به دروازه حریف نداشتند و حملاتی احساسی و کم تعدادی را انجام دادند.

پرسپولیس که دور رفت لیگ قهرمانان آسیا را با نتایج خوب آغاز کرده بود در دو دیدار خانگی خود در دور برگشت با یک تساوی یک شکست شانس صعودش را به عنوان تیم اول به حداقل رساند و حتی در خطر حذف هم قرار گرفته است.

اگر امشب الغرافه قطر برابر الشباب امارات به پیروزی برسد امکان دارد وضعیت پرسپولیس به خطر افتاد.

پرسپولیس در لیگ برتر هم در خطر سقوط به دسته اول قرار دارد تا در این فصل ضعیف‌ترین نتایج تاریخش را تجربه کند. تیره‌روزی‌های پرسپولیس از لیگ برتر ایران به آسیا هم رسید تا ناکامی‌های این تیم با دنیزلی ادامه پیدا کرد.

کیم دونگ جین داور کره‌ای مسابقه به حمید علی عسگر و امیر حسین فشنگچی از پرسپولیس و سالم الدوساری و عبدالطیف غانم از الهلال کارت زرد نشان داد.

با این شکست خانگی پرسپولیس ۸ امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت و الهلال ۹ امتیازی به صدر جدول رسید. الغرافه قطر با ۳ امتیاز در رده سوم الشباب امارات با ۲ امتیاز آخرین تیم گروه D مسابقات است. دیدار الغرافه و الشباب از ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

ترکیب پرسپولیس:

آودوکیچ، مهرداد پولادی، محمد نصرتی، شیثرضایی، محمد نوری(از دقیقه ۸۵ هادی نوروزی)، حمید علی عسگر(از دقیقه ۹۱ ممدوتال)، علی کریمی، مازیار زارع، غلامرضا رضایی، حسین بادامکی(از دقیقه ۵۶ امیر حسین فشنگچی)، ایمون زاید

سرمربی: مصطفی دنیزلی