به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه المکتوم امارات به مصاف تیم النصر رفت که بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سپاهان تمام شد.

سزار در دقیقه ۴۴ و جواهیر سوکای در دقیقه ۶۸ و سید مهدی سید صالحی در دقیقه ۷۸ برای سپاهان گلزنی کردند.

عبدالله موسی دروازه بان تیم فوتبال النصر در دقیقه ۵۰ به دلیل انجام خطا پنالتی روی جواهیر سوکای؛ مهاجم آلبانیایی سپاهان با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد.

در این صحنه بازیکنان النصر به داور به شدت اعتراض کردند زیرا بازیکنان سپاهان به خاطر رعایت بازی جوانمردانه توپ را با پرتاب اوت در اختیار بازیکنان النصر قرار داده بودند که سوکای توپ را دنبال کرد تا گلزنی کند و در نهایت با خطای پنالتی متوقف شد.

امید ابراهیمی بازیکن سپاهان برای رعایت بازی جوانمردانه ضربه پنالتی را نزد و توپ را به سمت دروازه قل داد. این حرکت جوانمردانه بازیکن سپاهان با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد. تا شاهد یک پنالتی عجیب در فوتبال آسیا باشیم. پنالتی که در آن بازیکنان ایرانی سپاهان با نزدن آن اخلاق مداری و جوانمردی خود را به نمایش گذاشتند.

در دقیقه ۵۵ نیز رحمان احمدی ضربه پنالتی مهاجم تیم النصر را مهار کرد.

این صحنه بلافاصله بعد از پنالتی سپاهان رخ داد.

رحمان احمدی و فابیو جوانواریو از سپاهان نیز کارت زرد گرفتند.

سپاهان با این برد در این گروه ۱۰ امتیازی شد به صدر جدول آمد و النصر امارات سه امتیازی در رده آخر جدول باقی ماند.

الاهلی ۷ امتیازی صدر نشین جدول هم به مصاف لخویا قطر شش امتیازی که در رده سوم قرار دارد رفته است.اگر الاهلی امشب پیروز شود ۱۰ امتیازی خواهد شد و جای سپاهان را در صدر می گیرد اما هر دو تیم سپاهان و الاهلی به دور بعد صعود می کنند. بازی آخر آنها تشریفاتی خواهد بود.