واکنش محمد شریفی بعد از پیوستن به پرسپولیس/ پیراهن شماره ١٨ را بر تن خواهم کرد

محمد شریفی هافبک ۲۰ساله پیشین سایپا که چند روزی است با پرسپولیس تمرین می‌کند بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم دیروز با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست.

محمد شریفی از ۱۶ سالگی با پیراهن استقلال خوزستان حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. او اولین بار در آذرماه سال ۹۵ به میدان رفت تا جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شود. وی سابقه حضور در رده‌های سنی پایه تیم ملی را دارد و قرار است نام او در فهرست زیر ٢٣ ساله‌های این فصل پرسپولیس قرار بگیرد. بعد از عقد قرارداد شریفی با پرسپولیس فرصتی دست داد تا برای دقایقی با این بازیکن جوان گفت‌وگویی انجام دهیم. 

چه شد که پرسپولیسی شدی؟ 
اول باید بگویم آرزوی هر بازیکنی است که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند. من همیشه دلم می‌خواست بازی با پیراهن این تیم را تجربه کنم و خدا را شکر می‌کنم به این هدف رسیدم و از اینکه در جمع پرسپولیسی‌ها حضور دارم خیلی خوشحالم. چند وقت قبل از طرف آقایحیی به من زنگ زدند و شرایطم را جویا شدند و گفتند برای مذاکره به باشگاه بروم. من هم خیلی زود رفتم و توافقات لازم را انجام دادم. جالب است بدانید این مذاکرات خیلی زود به سرانجام رسید چون خودم خیلی مشتاق بودم در پرسپولیس بازی کنم. 

آن لحظه چه حسی داشتی؟ 
خیلی حس خوبی بود و از خوشحالی داشتم بال درمی‌آوردم. روزی که از طرف آقای گل‌محمدی با من تماس گرفتند تا به پرسپولیس بیایم واقعاً روی هوا بودم. نمی‌دانید که چه لحظات شیرینی داشتم. منتظر روزهای خوب با پرسپولیس هستم و بی‌صبرانه منتظر فرصتی که با پیراهن تیمم به میدان بروم. می‌خواهم اینجا زیر نظر کادر فنی و همراه با سایر بازیکنان به موفقیت‌های بیشتر برسم که قطعاً با این شرایط دور از دسترس نخواهد بود. 

چند روزی است که در تمرینات شرکت می‌کنی. از شرایط خودت و پرسپولیس بگو. 
کلاً پرسپولیس جو بی‌نظیری دارد و من باید از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم که به خوبی از من استقبال کردند که این موضوع نشان‌دهنده بزرگی آنهاست. شرایط تیم بسیار خوب است و همه بچه‌ها با انگیزه کار می‌کنند و آماده شروع لیگ هستیم. به نظرم استارت قوی در بازی‌ها خیلی به ما کمک خواهد کرد و امیدوارم با برد لیگ را آغاز کنیم. شرایط خودم هم خوب است و مشکلی ندارم. من به خوبی می‌دانم چه افتخار بزرگی نصیبم شده است. قول می‌دهم با همه توان تلاش کنم تا به سربلندی پرسپولیس کمک کنم و به غیر از موفقیت‌های پرسپولیس می‌خواهم بیشتر از قبل پیشرفت کرده و به اهداف بزرگی که مد نظر دارم برسم. 

چه اهدافی؟
خب در پرسپولیس همه تفکر قهرمانی دارند و این خیلی با ارزش است. پرسپولیس بهترین تیم آسیاست و به فینال لیگ قهرمانان رسیده؛ قطعاً قهرمانی در آسیا هدف همه پرسپولیسی‌هاست و مطمئناً ما بعد از آن به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی خواهیم بود تا یک افتخار بزرگ را ثبت کنیم. فکر می‌کنم خودم در فینال لیگ قهرمانان غایب باشم اما مطمئن هستم که این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود و دل هواداران را شاد کند. 

در این فصل چه پیراهنی را می‌پوشی؟ 
به احتمال فراوان پیراهن شماره ١٨ را بر تن خواهم کرد. 

تو جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ هستی و در عین جوانی تجربه زیادی داری.
بله دقیقاً همین‌طور است و من چهارمین فصل حضورم در لیگ برتر را تجربه می‌کنم. علاوه بر اینکه جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران هستم باید بگویم جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هم هستم و کسی هنوز به این رکورد دست پیدا نکرده است. من بیش از ۵۰ بازی لیگ برتری دارم و خوشحالم که آقای گل‌محمدی روی من نظر مثبت و مساعد داشت. شک نکنید جواب اعتماد آقایحیی را خواهم داد.