به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، هفته سي و هفتم رقابتهاي سري A با انجام هشت ديدار به پايان رسيد كه در مهمترين آنها اينتر در داربي ميلان با نتيجه چهار بر دو ميلان را شكست داد. از سوي مقابل پيروزي يوونتوس مقابل كالياري قهرماني سفيد و مشكي پوشان را رقم زد.

در این دیدار که در ورزشگاه جوزپه مه آستا برگزار شد، بازیکنان اینتر بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۰ دقیقه اول تیم برتر میدان بودند تا این که در دقیقه ۱۴ توسط دیگو میلیتو به گل اول خود دست یافتند. در دقیقه ۳۴ کریسیتان آبیاتی سنگربان با تجربه میلان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و جای خود را به مارکو امیلیا داد.

شاگردان آلگری که چیزی را برای از دست دادن نداشتند به بازی هجومی روی آوردند و در حالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی در نیمه اول بودند پرینس بواتنگ هافبک غنایی میلان در دقیقه ۴۴ در محوطه جریمه اینتر متوقف شد و داور ضربه پنالتی اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ آن را وارد دروازه‌ کرد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی به رختکن روند.

با شروع نیمه دوم بر خلاف نیمه اول این بازیکنان میلان بودند که بازی را توفانی آغاز کردند و تنها یک دقیقه پس از آغاز بازی با شوت سرکش و زیبای زلاتان ابراهمیوویچ به گل دوم خود دست یافتند. شاگردان آلگری با وجود زدن این گل باز هم به بازی هجومی روی آوردند و خط دفاعی اینتر را تحت فشار قرار دادند، اما این بازیکنان اینتر بودند که در دقیقه ۵۲ توسط دیگو میلیتو از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافتند. میلان با دریافت گل تساوی بار دیگر به تدارک حملات و بازی هجومی روی آورد، اما عملکرد ضعیف روبینیو و درخشش سزار مانع از گلزنی این تیم شد.

بعد از دقیقه ۷۵ رفته‌رفته این تیم اینتر بود که کنترل بازی را دست گرفت. در دقیقه ۸۰ داور مسابقه توپی که به دست نستا کاپیتان میلان در محوطه جریمه خورد اعلام ضربه پنالتی کرد که اعتراض زیاد بازیکنان میلان را به دنبال داشت. میلیتو ضربه پنالتی را وارد دروازه‌ روسنریها کرد و شب درخشان خود را تکمیل کرد.

بازیکنان میلان با دریافت این گل به بازی هجومی روی آوردند، اما این اینتر بود که در دقیقه ۸۷ این بار توسط مایکن به گل رسید و در نهایت بازی با همین نتیجه‌ به پایان رسید تا میلان با توجه به پیروزی یوونتوس قهرمانی را از دست دهد.

در دیگر دیدار حساس یوونتوس که در زمین کالیاری به میدان رفته بود با دو گل به پیروزی رسید تا با توجه به باخت میلان جشن قهرمانی گیرد.

گل های یوونتوس را در این دیدار مارکو ووچینیچ در دقیقه شش و مارکو بوریلو در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

** برنامه و نتایج بازی‌ها

شنبه

* لچه صفر فیورنتینا یک

* رم ۲ کاتانیا ۲

یکشنبه

* سیه‌نا صفر پارما ۲

* آتلانتا صفر لاتزیو ۲

* بولونیا ۲ ناپولی صفر

* اودینزه ۲ جنوا صفر

* پالرمو ۴ کیه وو ۴

* نوارا ۳ چزه‌نا صفر

* اینتر ۴ میلان ۲

* کالیاری صفر یوونتوس ۲

** جدول رده‌بندی

۱ یوونتوس ۸۱ امتیاز

۲ میلان ۷۷ امتیاز

۳ اودینزه ۶۱ امتیاز

...

۱۷ جنوا ۳۹ امتیاز

۱۸ لچه ۳۶ امتیاز

۱۹ نوارا ۳۲ امتیاز

۲۰ ـ چزهنا ۲۲ امتياز