افشین پیروانی: همقسم و یکدل هستیم برای قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان

افشین پیروانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ما خوب است. روز یکشنبه با پرواز چارتر مستقیم به دوحه قطر آمدیم و در ابتدای ورودمان در فرودگاه از کل تیم تست کرونا گرفتند. روز گذشته هم جواب ها آمد و همه اعضای تیم  در سلامت کامل به سر می برند. دیروز یک جلسه تمرین داشتیم  امروز هم دومین جلسه تمرین مان برگزار می شود. بازی فینال را هم در ورزشگاه الجنوب دوحه با اولسان هیوندای انجام می‌دهیم.

وی افزود: حریف ما تیم خوب و قوی است اما ما هم پرسپولیس و قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر ایران هستیم. به فینال آسیا آمدیم و ان شالله با دعای خیر هواداران و مردم عزیز ایران و انرژی مثبتی که می فرستند افتخار آفرینی می کنیم و قهرمانی را به دست می‌‌آوریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر تصریح کرد: در حال حاضر همه چیز خوب است و همه دست به دست هم داده ایم. همقسم و یکدل هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا جام را برای هم وطنان عزیزمان به ارمغان آوریم. برای همه هم وطنان آرزوی بهترین‌ها را دارم. ما را دعا کنید.