«لیونل مسی» برای گواردیولا سنگ تمام گذاشت

« لیونل مسی » در آخرین مصاحبه خود از «پپ گواردیولا » و «لوئیس انریکه» مربیان سابق خود در بارسلونا تمجید کرد و گفت: پپ آدم خاصی است. او باعث می‌شود شما همه چیز را ببینید و متوجه شوید. اینکه چگونه برای مسابقه آماده شوید یا اینکه یک تیم دحالت دفاعی چگونه ضد حمله بزند.

وی افزود: خیلی خوش شانس بودم که تحت نظر گواردیولا و انریکه کار کردم. بودن در کنار این دو مربی از نظر جسمی و روحی کمک زیادی به من کرد. همچنین فهم تاکتیک‌های مختلف را از آن‌ها یاد گرفتم. 

مسی که در تابستان سال گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت در تازه ترین اظهارنظرهای خود عنوان کرده که در این تیم خوشحال است. او در این خصوص، گفت: امروز خوب هستم اما در تابستان اوضاع خیلی بدی داشتم. می‌خواهم برای همه چالش‌های پیش روی تیم بجنگم. از اینکه باشگاه در شرایط بدی است و دوران سختی را می‌گذراند، احساس هیجان می‌کنم. دشواری‌های زیادی در اطراف بارسا وجود دارد اما من مشتاقانه منتظر آن‌ها هستم. 

این فوق ستاره آرژانتینی در پایان این مصاحبه، خاطرنشان کرد: آرزی من این است که گاهی اوقات مورد توجه مردم قرار نگیرم چرا که من دوست دارم به خیابان، بازار و سینما رفته و در کنار خانواده‌ام لذت ببرم.