سرخابی‌های سابق در تقابل مدعیان به هم رسیدند

در چارچوب بازی‌های هفته هفتم  لیگ دسته اول فوتبال ، امروز ۹ دیدار برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم هوادار در تهران میزبان  پارس جنوبی جم  است که با ۱۴ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد. شاگردان عنایتی برای ماندن در جمع مدعیان نیاز شدیدی به ۳ امتیاز بازی خانگی دارند. با این حال زردپوشان جمی هم در بازی‌های گذشته ثابت کرده اند به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و قصد دارند برای حفظ صدرنشینی و بازگشت به لیگ برتر با روند کنونی پیش بروند. تقابل محمد نصرتی و غلامرضا عنایتی، ۲ سرمربی موفق لیگ یکی که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارند، از جذابیت‌های این دیدار است.

در خوزستان، استقلال این شهر که در رده دوم قرار دارد، فردا میزبان رایکای بابل است که در ۳ هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و با ۸ امتیاز در رده دهم قرار دارد. شاگردان دست نشان در شروع فصل توفیقی نداشتند و تا هفته سوم تنها یک امتیاز کسب کردند، اما در ادامه موفق شدند ۲ پیروزی و یک تساوی به دست آوردند. استقلال خوزستان هم تاکنون یک شکست، یک تساوی و ۴ پیروزی به دست آورده است.

دیگر بازی حساس هفته هفتم میان شاهین شهرداری و ملوان بندرانزلی برگزار خواهد شد. ملوان که فصل پرحاشیه و سختی را پشت سر گذاشت، در فصل جاری با هدایت مازیار زارع عملکرد خوبی داشته و با کسب ۱۱ امتیاز به رده سوم رسیده است. شاهین شهرداری نیز با یک امتیاز کمتر در رده نهم قرار دارد.

مس کرمان در غیاب چند بازیکن اصلی خود که دچار مصدومیت شده اند، فردا میزبان چوکای تالش است. نارنجی پوشان تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته اند و با کسب ۱۱ امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در رده ششم ایستاده اند. شاگردان مهاجری میزبان تیم رده هجدهمی چوکای تالش هستند که با حضور لطیفی روی نیمکت آن، نتایج خوبی به دست آورد، اما روند نزولی عقاب‌ها دوباره آغاز شد و این تیم با شکست مقابل تیم‌های رایکای بابل و هوادار تهران دوباره وارد بحران شد.

نود ارومیه، تیمی که برخلاف فصل گذشته دیگر مدعی نیست، در ورزشگاه خانگی خود میزبان  استقلال ملاثانی است و شاگردان پژواک کرم پور امیدوارند نخستین پیروزی خود در فصل جاری را رقم بزنند. در طرف دیگر استقلال ملاثانی نتایج نسبتا خوبی گرفته و با ۸ امتیاز در رده یازدهم حضور دارد.

برنامه بازی‌های هفته هفتم لیگ آزادگان:

  • فجر سپاسی - قشقایی شیراز ۱۴:۰۰
  • خیبر خرم‌آباد - آرمان گهر ۱۴:۰۰
  • شهرداری آستارا - خوشه طلایی ساوه ۱۴:۰۰
  • نود ارومیه - استقلال ملاثانی ۱۴:۰۰
  • گل ریحان البرز - بادران تهران ۱۴:۰۰
  • مس کرمان - چوکا تالش ۱۴:۰۰
  • هوادار - پارس جنوبی جم ۱۴:۰۰
  • شاهین شهرداری‌بوشهر - ملوان ۱۴:۰۰
  • استقلال خوزستان - رایکا بابل ۱۴:۰۰