به گزارش افکار نیوز به نقل از نود،عليرضا رحيمي ضمن تبريک قهرماني سپاهان به جامعه فوتبال و هواداران اين تيم گفت: وظيفه خود مي دانم از همه کساني که ما را در کسب اين افتخار همراهي کردند تشکر کنم. اين قهرماني را مديون مادراني مي دانم که به ما مي گفتند براي شما دعا مي کنيم.

وی بار دیگر با انتقاد از روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: روی صحبت من با دولت و مجلس است. اعلام می کنم اگر سال ۹۲ نقش جهان آماده نشود من مسابقات سپاهان را به استان دیگری منتقل می کنم. وضعیت نقش جهان چند سال قرار است به این شکل باشد؟ بالاخره یک نفر باید پاسخگو باشد.

خانواده ها نگران این هستند که فرزندان آنها سالم به ورزشگاه بیایند و برگردند. باید بگویم شرمنده هواداران هستم. کسانی که از ساعت ۱۲ به ورزشگاه آمدند و کسانی که نتوانستند به خاطر ظرفیت کم وارد ورزشگاه شوند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه بیان داشت: دیدگاه رئیس سازمان صداوسیما به ورزش خوب است و به شهرستان ها بها می دهند. استقلال و پرسپولیس هم سرمایه های فوتبال ما هستند و هرچقدر آنها آماده تر باشند استان ها هم از این شرایط استفاده می کنند اما ما باید نگاه کلان به این مساله داشته باشیم.

رحيمي در پايان اظهار داشت: مطمئن باشيد ما هر سال بيشتر از قبل تلاش مي کنيم، ثابت کرديم که مي توانيم اميدوار باشيم و اميدوار بمانيم، هزينه در ورزش ارزشمند است و ما نتيجه تلاش هاي خود را گرفتيم.