خداحافظ هواداران پر شور من، خداحافظ میلان من

به گزارش افکار نیوز، فارس و به نقل از سایت میلان، فیلیپو اینزاگی خبرهای مربوط به خداحافظی خود از باشگاه میلان را با نامهای به هواداران این تیم تایید کرد. این بازیکن ۳۸ ساله درست زمانی وداع خود را اعلام کرد که بازیکنانی مانند رینو گتوزو و الساندرو نستا نیز از میلان خداحافظی کردند.

پیش از این الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس برای نستا و گتوزو آرزوی موفقیت کرده بود. او در صفحه اختصاصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: " ساندرو، پیپو و رینو؛ هم‌تیمی در ایتالیا و حریف در لیگ ایتالیا، هیچ‌گاه دشمن یکدیگر نبوده‌ایم. خوشحالم که در دوران فوتبالم در کنار شما و یا روبه‌روی شما قرار گرفته‌ام. به همه شما احترام می‌گذارم. " الکس ".

فیلیپو اینزاگی سال ۲۰۰۱ از یوونتوس راهی میلان شد و در ۲۹۶ دیدار توانست برای این تیم ۱۲۵ گل به ثمر برساند. او در نامه خود به هواداران روسونری آورده: هواداران عزیز میلان، زمانی که من وارد باشگاه شدم، شما این موضوع را نمی‌دانستید. من در یک هتل منتظر به نتیجه رسیدن قرارداد بین باشگاه‌های یوونتوس و میلان بودم. در هفته نخست، ماه نخست، شما در حال ارزیابی من بودید. ما به هم نگاه می‌کردیم تا بتوانیم یکدیگر را بشناسیم. پس از مدتی ما عاشق هم شدیم، ‌ در آن بعد از ظهر در تورینو. شما عصبانی بودید زیرا اتفاقاتی که در زمین رخ می‌داد مطابق میل شما نبود. من مشغول گرم کردن خودم برای حضور در زمین بودم. شما مرا مورد تشویق قرار دادید و این موضوع موجب شد ما آن جدال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. به لیگ قهرمانان اروپا رسیده و راهی فینال منچستر شدیم. این خاطره‌های خوب در کنار خاطره‌های بد من در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ قرار می‌گیرند. خاطره‌ای در ۹ آگوست ۲۰۰۶ و در روز تولد من رقم خورد روزی که برابر استلا روسا قرار گرفتیم. همه این خاطرات گوشه قلب من باقی خواهند ماند.

آتن. فوتبال تنها به یک دلیل به من و شما داده شده‌ است. من و شما، ما، ما آن را با قدرت و اشتیاق زیادی می‌خواستیم. واقعیت فراتر از رویاهای ما پیش رفت. ۲ گل، برابر لیورپول، ۲ سال پس از استانبول، هفتمین قهرمانی در اروپا. سرنوشت چیزی فراتر از آنچه می‌خواستیم به ما داد.

پیپو در ادامه نامه‌اش آورده: خداخافظ کارلو آنچلوتی. من قهرمانی‌های زیادی با تو بدست آوردم. خداحافظ هواداران پر شور من، کسانی که با مهربانی و احساسات زیاد همواره مرا تشویق کردند. خداحافظ هم‌تیمی‌های امروز و دیروز من.
فیلیپو اینزاگی



در پایان می‌خواهم از خانواده‌ام تشکر کنم. مادرم مارینا، پدرم جیانکارلو، سیمونه و توماسو. بدون شما بدون شک به اینجا نمی‌رسیدم. شما بودید که به من قدرت دادید. میلان عزیز من، تو را ترک می‌کنم زیرا زندگی این طور می‌خواهد. لحظه خداحافظی فرا رسیده و شما نیز این را می‌دانید.

در رسانههای ایتالیایی گمانهزنیهایی صورت گرفته که فیلیپو اینزاگی و جنارو گتوزو از دنیای فوتبال خداحافظی خواهند کرد در حالی که گفته میشود الساندرو نستا راهی لیگ حرفهای آمریکا خواهد شد.