به گزارش افکار نیوز،کریم منصوری در گفتوگو با فارس ، در خصوص شکایت باشگاه منصوری درباره رأی کمیته انضباطی اظهار داشت: امروز شکایت خود را به کمیته استیناف ارسال میکنیم. البته میدانیم حقی برای ما قائل نیستند. در اولین مرحله ۲۳ اسفندماه شکایت کردیم، در صورتی که آقایان عنوان میکنند ۱۶ فروردینماه شکایت کردهایم.

وی ادامه داد: مردم قرچک به هیچ عنوان از این موضوع کوتاه نخواهند آمد. آنها به همراه مسئولین شهرستان در خواست ملاقات با وزیر داده‌اند تا به پرونده تبانی رسیدگی شود. قرار است نزد آقای عباسی برویم و در این باره با او صحبت کنیم. دیگر برایم مهم نیست تیم داشته باشم یا نه، بلکه برای رسیدن به حق تلاش می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه منصوری با اشاره به صحبت‌های حجت‌الاسلام اسماعیلی، امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: امام جمعه قرچک روز گذشته در خطبه‌ دوم به پرونده فوتسال اشاره کرد و به مسئولان فدراسیون هشدار داد به درستی این مسائل غیرانسانی و ضد اسلامی را پیگیری کنند.

منصوری یادآور شد: مسئولان کمیته انضباطی اعلام کردهاند ارکان مدیریتی باشگاه در این امر دخیل نبودهاند. حال سئوال من این است که مگر مدیرعامل یک باشگاه وارد رشتههای مختلف میشود؟ یک باشگاه چندین رشته دارد و مدیرعامل باید بر تمام آنها احاطه داشته باشد. سرپرست هر تیم به عنوان ارکان مدیریتی است و اگر او تخلف کرده نشاندهنده این است که تیم تخلف کرده است. حکم کمیته انضباطی با هیچ اصولی مطابقت ندارد.