به گزارش افکار نیوز،'حسن روشن' روزشنبه درگفت وگو با ایرنا دركرج افزود: نتایج نشان می دهد تیم استقلال باتوجه به ظرفیت های موجودعملكرد خوبی نداشته است ، این تیم اگر برنامه ریزی و هدف گذاری مناسبی داشت، باید هر دو جام را كسب می كرد، اعتقاد دارم قهرمانی در جام حذفی نیز كار خدا بود.

وی اظهارداشت: دعواها، اختلافات درونی وبی برنامگی باعثشداستقلال باتوجه به بازیکنان خوبی که دراختیار داشت، نتواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

روشن ادامه داد: اول فصل، کمیته فنی تشکیل دادند، اما با کسب دو - سه پیروزی درهفته های ابتدایی تشخیص دادند این کمیته نباشد بهتراست، اگر در روزهای بحرانی باشگاه کمیته فنی وجود داشت اکنون استقلال نتایج بهتری کسب می کرد، کمیته فنی را منحل کردند چون می گفتند مجیدی با منصوریان نمی سازد و یا حاجیلو می خواهد جای پور حیدری را بگیرد.

وی اظهارداشت: کاری به جدول ندارم اما تیم هایی مثل سپاهان، تراکتور سازی و فولاد خوزستان به معنای واقعی یک باشگاه هستند، چرا که از تشکیلاتی قوی برخوردارند اما استقلال هنوز یک تیم است نه یک باشگاه!

روشن گفت: سپاهان شایسته قهرمانی بود،چراكه لیاقت آن را داشت ، استقلال عملكرد خوبی نداشت و زیاد هم به این موضوع نمی توان خرده گرفت چراكه توان این تیم همین اندازه بوده است