مورینیو: قیمت هیگواین ۱۵۰ میلیون یورو است

به گزارش افکارنیوز،ورزش سه به نقل از ساکروي، گونزالو هيگواين در سال ۲۰۰۷ با قراردادي به ارزش ۱۲ ميليون يورو از ريورپلاته آرژانتين به سانتياگو برنابئو آمد و ۶ فصل در رئال مادريد به بازي پرداخته است.


مهاجم ۲۴ ساله آرژانتینی کهکشانی‌ها مشتری زیادی در سطح اروپا دارد و باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت‌گرفتن این مهاجم گلزن هستند.


پاری‌سن‌ژرمن فرانسه که کارلو آنجلوتی سرمربی ایتالیایی را در راس خود می‌بیند درخواست این باشگاه برای جذب هیگواین را کتمان نکرده و لئوناردو مدیر این تیم فرانسوی هم علاقه پاریسی‌‌ها برای جذب هیگواین را تایید کرده است.


از طرفی باشگاه رئال مادرید و در راس آن خوزه مورینیو حاضر نیست گونزالو هیگواین را از دست بدهد و در آخرین مصاحبه‌اش هم این موضوع را تایید کرده است.


مورینیو در این ‌رابطه اظهار داشت: برخی از مردم فراموش می‌کنند که یک بازیکن با چه تیمی قرارداد دارد و در چه باشگاهی حضور دارد. هیگواین به هیچ تیمی از انگلیس، ایتالیا یا آلمان نخواهد رفت. وی افزود: اگر تیمی خواهان به خدمت‌گرفتن هیگواین است باید ۱۵۰ میلیون یورو بپردازد. بدون شک او یکی از بهترین مهاجمان جهان به شمار می‌رود.


آقای خاص درباره شرایط رئال در پایان این فصل گفت: برخی بازیکنان در تیم عملکرد بسیار خوبی داستند. فصل خیلی خوبی داشتیم و از نظر گروهی بهتر شدیم، به دنبال ارائه بازی بهتری بودیم و به این خواسته‌مان رسیدیم.


وی گفت: فتح لیگ اسپانیا مهمترین جامی بود که آن را بدست آوردیم، چرا که پس از ۱۱ ماه و ۳۸ بازی به آن رسیدیم. نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم مهم بود چرا که برای دومین سال پیاپی به آن رسیدیم و در کل از ۲۴ بازی اروپایی فقط دو بازی را واگذار کردیم.


مورینیو عنوان کرد: در کوپا دل‌ری هم به خوبی جنگیدیم؛ اما به حق‌مان نرسیدیم. فصل آینده هم به دنبال قهرمانی در لالیگا خواهیم بود هر چند که دشوار است.


رئال مادرید در صورت پیروزی در دیدار مقابل مایورکا به رکورد بی‌نظیر امتیازی ۱۰۰ خواهد رسید که در لیگ اسپانیا بی‌سابقه است.