سه برد از بازی های آینده می خواهیم

یواخیم لو که بعد از مسابقات یورو 2020 از تیم ملی آلمان خداحافظی می کند، امروز فهرست نفرات مورد نظرش را برای 3 بازی مرحله مقدماتی مقابل ایسلند، رومانی و مقدونیه شمالی اعلام کرد.

سرمربی 61 ساله مانشافت برای نخستین مرتبه فلوریان وریتس و جمال موسیالا، دو بازیکن 17 و 18 ساله تیم های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ را به تیمش فراخواند.

وی در مورد برنامه اش برای آماده سازی گفت:با سه بازی در مدت 7 روز، برنامه بسیار فشرده ای در پیش داریم. اما یک چیز واضح است؛ این که می خواهیم سال قهرمانی اروپا را با کمی تعجب آغاز کنیم. هدف مان شادکردن هواداران مان است.

یوگی افزود:هدف ما ایجاد موقعیتی برای شروعی خوب جهت صعود به جام جهانی با 3 پیروزی است. البته همچنین یورو را در ذهن داریم. می کوشیم تا در تمرینات و مسابقات ببینیم بازیکنان مان چه قدرت و توانایی دارند  و می توانند به تیم کمک کنند.

او در مورد فراخوانی موسیالا و وریتس برای نخستین مرتبه گفت: هم موسیالا و هم وریتس پتانسیل بالایی دارند. از این انتخاب هیجان زده هستیم.آنها با بازی های خوب شان امکان حضور در تیم ملی را کسب کردند.البته ما هم به دقت مراقب شان هستیم تا گام به گام پیشرفت کرده و به بالاترین سطح برسند. هر دو توان بالایی دارند و من اطمینان دارم که در سال های آینده از بازی آنها برای تیم ملی لذت خواهیم برد. برای این منظور نباید عجله کرد و اجازه داد خیلی خوب و منطقی پیشرفت کنند. در کل فکر می کنم چند روز آینده تجربه خوبی برای جمال و فلوریان باشد.

تیم آلمان پنج شنبه هفته آینده با ایسلند درمرحله مقدماتی جام جهانی روبه رو می شود. پس از سه روز با رومانی دیدار می کند. در آخرین روز ماه مارس نیز با مقدونیه شمالی دیدار خواهد کرد.