روبن: حاضرم به تیم ملی هلند بازگردم

آرین روبن روز گذشته بعد از 6 ماه تحمل سختی و دوری از میدان، توانست به مستطیل سبزبازگردد.

روبن که در تابستان 2019 با خروج از بایرن مونیخ ، اعلام بازنشستگی کرد، در تابستان سال گذشته بعد از یک سال دوری، از بازنشستگی خارج شد.

او پیشنهاد تیم خرونینخن را برای همکاری یک ساله پذیرفت و قرارداد بست.

اما در همان ابتدای کار دچار مصدومیت شد و برای مدتی غایب بود. سپس در چند هفته تیمش را همراهی کرد. اما از 6 ماه قبل درگیر آسیب دیدگی  سنگینی شد که امکان حضور در بازی را به او نمی داد.

مهاجم 37 ساله عاقبت توانست این دوره را پشت سرگذارد و روز گذشته در بازی با تیم امن در لیگ هلند حضور یابد.

او در این جشن بازگشت، شاهد برد 4 بر صفر تیمش بود و خود 2 پاس گل داد.وی موفق شد عنوان برترین بازیکن میدان را بدست آورد و پس از این عنوان اشک‌هایش جاری شد.

بعد از بازی وقتی گزارشگر شبکه NOS هلند سراغش رفت و از او در مورد وضعیتش پرسید، اوضاع و آمادگی خود را خوب توصیف کرد.

اما در این حال نکته جالب، پیش کشیدن بحث بازگشتش به تیم ملی هلند بود که عجیب به نظر آمد.

زیرا او 4 سال قبل از تیم ملی کناره گیری کرد اما وقتی گزارشگر تلویزیونی  پرسید اگر با دعوت فرانک دبوئر، سرمربی تیم ملی هلند مواجه شود، پاسخ داد: آنوقت به تیم ملی بازمی‌گردم.

وی که 2 سال قبل به بازنشستگی رفت و به زعم خویش کفش هایش را آویخت، حالا بعد از این مدت طولانی شور و انگیزه جدیدی پیداکرده که حتی از احتمال بازگشتش به جمع لاله های نارنجی سخن به میان می آورد.

البته بازیکن قدیمی هلندی ها افزود: البته قبل از هر چیزی می خواهم واقع نگر باشم و ببینم اوضاع و احوالم در هفته های آینده چه خواهد شد. بعد فرصت برای تصمیم گیری های جدید وجود خواهد داشت.