خلعتبری: مارادونا بماندمن هم می‌مانم

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ، محمدرضا خلعتبري بازيکن ايراني باشگاه الوصل امارات هم تصميم خود را براي فصل آينده نگرفته و اين روزها شايعات زيادي در مورد حضور او در پرسپوليس شنيده ميشود. خلعتبري ابتدا در مورد وضعيتش در فوتبال امارات ميگويد: از وقتي اينجا آمدم شرايط خوبي دارم و در اکثر بازيها يا گل زدم يا پاس گل دادم. اينجا خيلي از من راضي هستند و حتي چند تيم مطرح از ليگ امارات مرا ميخواهند و با مديربرنامههايم مذاکره کردهاند. از طرفي باشگاه الوصل هم خواهان تمديد قرارداد با من است ولي فعلا تصميم خاصي نگرفتهام و ميخواهم چند روزي صبر کنم.





خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا مارادونا قرار است در الوصل بماند می‌گوید: «من شنیده‌ام که مسوولان فدراسیون فوتبال امارات دنبال این هستند که او را به عنوان سرمربی تیم ملی امارات انتخاب کنند. اگر مارادونا در الوصل بماند گزینه اول من هم این باشگاه خواهد بود ولی اگر برود شاید من هم تصمیم دیگری بگیرم.»


از خلعتبری در مورد حضور آگرو بازیکن سرشناس منچسترسیتی و داماد مارادونا در امارات سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «آگرو بازی ما مقابل الوحده را از نزدیک تماشا کرد. من هم او را دیدم و با آگرو دست دادم. خیلی دوست داشتم با این بازیکن بیشتر حرف بزنم ولی امکانش فراهم نبود و زبان انگلیسی من هم خوب نیست.»


می‌گویند خلعتبری قرار است سال آینده پیراهن پرسپولیس را برتن کند و حتی با مسوولان این باشگاه در امارات مذاکره کرده است. او اما در این مورد می‌گوید: «‌اینکه می‌گویند در امارات با پرسپولیس مذاکره کرده‌ام دروغ است و به هیچ عنوان بازیکنان و مسوولان این باشگاه را ندیدم. من دوست دارم در امارات بمانم ولی اگر قرار شد به ایران برگردم اولویتم پرسپولیس خواهد بود.»