واکنش سخنگوی استقلال به پنالتی سوخته در دربی/ پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت!

حجت نظری  سخنگوی باشگاه استقلال  در ارتباط با شرایط این تیم در دربی پایتخت اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را انجام داد. بازیکنان و کادر فنی تلاش کردند. هواداران هم این موضوع را قبول دارند که حق استقلال در این بازی باخت نبود.

او گفت: توپ برای ما نچرخید و سوت هم علیه ما زده شد. اگر پنالتی اول بازی که تقریبا تمام کارشناسان گفتند پنالتی بود، گرفته می‌شد ممکن بود سرنوشت بازی تغییر کند. باشگاه استقلال به داوری دربی اعتراض می‌کند، اما این اعتراض نتیجه را تغییر نمی‌دهد. واقعیت این است که وقتی ابتدای بازی پنالتی گرفته نشود و سوت داور به ضرر شما باشد شرایط برای شما سخت خواهد شد.

نظری درباره شکست استقلال در ۲ بازی متوالی عنوان کرد: هر کدام از دو بازی را باید جداگانه بررسی کرد. در بازی با ذوب‌آهن بازیکنان خسته بودند. شرایط دو بازی متفاوت است. باید به بازی‌های پیش رو نگاه داشته باشیم.

نظری ادامه داد: به بازیکنان و کادر فنی اعتماد داریم. مطمئن هستیم که استقلال روز‌های خوبی را پیش‌رو دارد. می‌توانیم به قهرمانی جام‌حذفی امید داشته باشیم.

نظری در خصوص مربی ایتالیایی که به تیم فرهاد مجیدی اضافه می‌شود گفت: در این مورد موضع باشگاه حمایت از ایده‌های سرمربی است. اگر مجیدی به این جمع‌بندی برسد که با فردی همکاری کند، اقدامات لازم را برای جذب آن شخص  انجام می‌دهیم. اگر این فرد غیر ایرانی است باید ببینیم آیا منعی از سوی فدراسیون فوتبال وجود  دارد یا خیر.

سخنگوی استقلال در مورد اینکه آیا ممکن است طی روز‌های آینده جلسه اضطراری هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود، گفت: از نظر ما شرایط پیچیده نیست. باید با آرامش کار خود را انجام بدهیم. شب گذشته پرسپولیس یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد. امیدواریم تیم خیلی زود خودش را پیدا کند.

او در خصوص شرایط باشگاه استقلال در نبود رئیس هیئت مدیره این باشگاه عنوان کرد: بحثی در این مورد وجود ندارد. هیچ تغییری فعلاً در باشگاه نخواهیم داشت. در مورد اینکه شرایط به چه شکل پیش می‌رود اطلاعی نداریم. منتظر هستیم مراحل اداری طی شود، اما چیزی که مسلم است در روز‌های آینده تغییری در باشگاه نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: هواداران عزیز، بزرگ و متمدن استقلال مثل همیشه از تیم حمایت کنند و بدانند در قبال حمایت آن‌ها شرایط بهتری برای تیم ایجاد می‌شود. اگر با هم متحد و همدل باشیم اتفاقات بهتری برای استقلال رقم می‌خورد.