به گزارش افکارنیوز ،مجید جلالی در گفتگو با مهر درباره توافقش با باشگاه صبا تصریح کرد: من از این مسئله بی خبرم! چهارشنبه هفته گذشته بود که یک جلسه با مدیران باشگاه صبا برگزار کردم. در آن جلسه شرایط تیم را برای مدیران این باشگاه تشریح کردم و گفتم که بهتر است با این شرایط کارشان را با ویسی ادامه بدهند. من از آنها خواستم تا هر طوری شده است ویسی را به صبا برگردانند.

وی افزود: مدیران صبا روز شنبه با من تماس گرفتند و گفتند که ویسی نمی‌تواند برگردد؛ من هم گفتم که باید در این خصوص بیشتر صحبت کنیم، اما هیچ گونه حرف دیگری به میان نیامد و توافقی صورت نگرفت. قرار بود امروز به قم برویم و درباره شرایط همکاری مذاکره کنیم.

جلالی در پاسخ به این سئوال که " آیا با این شرایط سرمربیگری صبا را قبول می‌کنید یا نه "؟ گفت: نمی‌دانم، باید بروم و ببینم اصلا وضعیت و شرایط چطور است. من اصلا در این مورد با مدیران صبا حرفی نزده‌ام.

وی در پایان درباره اینکه " آسیایی بودن تیم صبا برای قبول هدایت این تیم وسوسه کننده نیست "؟ با کمی مکث، تاکید کرد: آسیایی بودن صبا امتیاز هست، اما خود این امتیاز شرایط خاصی را می‌طلبد که باید برای حضور در لیگ قهرمانان فراهم باشد. اینها مسائلی است که امروز باید درباره آن بحثکنیم.

به گزارش مهر، محسن رمضان‌بیگی مدیرعامل باشگاه صبای قم شب گذشته از توافق نهایی با مجید جلالی برای سپردن سرمربیگری تیم فوتبال صبای قم در لیگ دوازدهم به این مربی خبر داده بود.