هشدار به تیم ملی ایران برای بازی با بحرین

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: تیم ملی بحرین تدارکات خوبی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی در نظر گرفته است. این تیم می تواند حریف سر سختی برای تیم ملی ما باشد؛ به این دلیل که در دیدار رفت با تیم ملی ما توانست به پیروزی دست یابد.

او ادامه داد: تیم ملی باید در بازی برگشت خیلی قدرتمند در مقابل بحرین ظاهر شود. تیم ملی بحرین، در خطوط دفاعی خود دچار مشکلات زیادی است.

او افزود:  اسکوچیچ  باید از تمام مهره های هجومی خود در دیدار با بحرین استفاده کند. بازیکنان تیم ملی باید از نقاط ضعف حریفان، نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند گل های زیادی را به ثمر برسانند و مسیر صعود تیم ملی را به مسابقات جام جهانی هموار کنند.

کلهر در خصوص بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: اسکوچیچ و هاشمیان با دقت بالا، اکثر بازی ها، بازیکنان لیگ و لژیونرها را زیر ذره بین قرار داده اند. تمام بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، در تیم هایشان آمار بسیار خوب و چشمگیری را از خود بر جای گذاشته اند.

او افزود: دروازه بان ها ، مدافعان ، هافبک ها و مهاجم هایی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، شایستگی خودشان را در تیم هایشان نشان داده اند. تیم ملی با این بازیکنان می تواند حرف های زیادی در زمین بازی برای گفتن داشته باشد و عراق و بحرین را به راحتی شکست دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم ملی ما همیشه در بازی های سخت نشان داده است که می تواند مقتدرانه عمل کند. اگر بازیکنان تیم ملی با آرامش ، تمرکز و حوصله بازی کنند، می توانند نتیجه خوبی کسب کنند.

کلهر گفت: کادر تیم ملی فوتبال باید بازیکنان را از لحاظ روحی، روانی و آمادگی ذهنی آماده کند تا بازیکنان در جریان بازی با آرامش بیشتری وظیفه خود را انجام دهند.