پیشنهاد ۸۰۰ میلیونی استقلال برای آقای گل

به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیران تیم استقلال هنوز فصل نقل و انتقالات را آغاز نکرده اند و به نظر می رسد شرایط تیم پرسپولیس در این زمینه بهتر از این تیم است. چرا که رویانیان دست به کار شده و حتی مذاکراتی را نیز انجام داده است.

مسئولان استقلال قصد دارند فصل جدید را همچون فصل پیش با شرایط ایده‌آل آغاز کنند اما احتمال ایجاد تغییر و تحولات، اعضای این تیم را بر آن داشته است که در خصوص جذب و مذاکره با نفرات جدید اقدامی انجام ندهند تا شرایط کاملا مشخص شود و پس از آن در خصوص آینده تیم اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس شنیده ها، آبی به تازگی دست به اقداماتی در بازار نقل وانتقالات زده اند. پس از مطرح شدن نام رضا عنایتی به عنوان مهاجم مورد نظر آبی ها، نام کریم انصاری فرد مطرح است. مهاجمی که فصل گذشته نیز بحثحضور وی در استقلال مطرح بود. بازیکن سایپا که قصد جدایی از این تیم را دارد، عنوان می شود که از چند تیم خارجی نیز پیشنهاد دریافت کرده است.

البته فصل پیش نیز صحبت از حضور این بازیکن در استقلال بود، اما بعد ها اعلام شد که وی پیشنهاد مالی بالایی را ارائه کرده که با مخالفت مسئولین تیم استقلال روبرو شده زیرا در آن مقطع مسئولین صلاح ندیدند با آن مبلغ بازیکنی مثل انصاری فرد را به خدمت بگیرند.


اما در سال جاری وی عنوان آقای گلی را کسب کرد و در حال حاضر صحبت از اصرار مسئولین تیم استقلال به حضور وی در این تیم است.

گفته می شود که پیشنهاد ۸۰۰ میلیونی آبی ها در دستان این مهاجم است و از طرفی عنوان شده است که این بازیکن در حال بررسی شرایط حضور در لیگ های اروپایی است.