استعفای نایب‌رئیس و مربیان تیم‌های ملی فدراسیون قایقرانی

به گزارش افکارنیوز به نقل از فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران , علیرضا سهرابیان نایب رئیس، دوشوا سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله کانوئینگ، رفیعی نیا، سرمربی تیم کانوپولو بانوان امروز از سمت خود استعفا کردند همچنین سفر تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران به رقابتهای بین المللی آلمان نیز لغو شد و تمرینات تیمهای مختلف ملی تعطیل شد.



دوشوا: تغییرات رخ داده ورزشی نیست

دوشوا درباره استعفای خود گفت: به دلیل مشخص نبودن وضعیت فدراسیون و دنیا مالی تمرینات تعطیل است. این تغییرات از روی منطق نیست و به فدراسیون جهانی اعلام کردم این تغییرات بی دلیل نیست.

وی ادامه داد: شرایط کار را مساعد ندیدم و ورزشکاران نیز روحیه تمرین نداشتند به همین دلیل تمرینات تعطیل شد.

رفیع‌نیا نیز با اشاره به استعفایش گفت: با توجه به این برکناری‌ها استعفای خودم را نوشتم ارودها نیز تعطیل شد و دیگر به مسابقات بین المللی اعزام نخواهیم شد.



سهرابیان: تصمیم گرفتم در اوج استعفا کنم

نایب رئیس فدراسیون نیز با بیان اینکه هنوز در شوک هستم عنوان کرد: مسئولان ورزشی درباره این اتفاقات پاسخ قانع کننده‌ای ندادند. چند ورزشکار دیگر نیز قرار است استعفای خود را اعلام کنند دریاچه آزادی تعطیل شده و قایقرانی به مسیری می‌رود که رشته را به نابودی خواهد کشاند.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتم در اوج استعفا دهم و شاید این امر مسئولان را وادار کند تا دنیا مالی را بازگرداند و فدراسیون به آرامش برسد. حرف‌های زیادی در دلم دارم اما ترجیح می‌دهم به حواشی دامن نزنم قایقرانی اعزام‌های برون مرزی و خرج زیادی داشت که با بودجه وزارت ورزش هماهنگ نبود. دنیامالی با اعتبارات و دوستانی که داشت و با کمک اسپانسرها سالانه یک میلیارد به حساب فدراسیون واریز می‌شد اما بعد از دنیامالی اسپانسر‌ها هم نخواهند بودند بنابراین اگر پول نداشته باشیم کاری را پیش نمی‌بریم.