سال‌ها برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌رفتم/ رسیدن به رویای بچگی لذتبخش است/ پرسپولیس ژن قهرمانی دارد

مهدی مهدی خانی مهاجم جوان پرسپولیس در ابتدای لیگ بیستم از لیگ کرواسی به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شد. با این حال این بازیکن نتوانست فرصت زیادی برای حضور در ترکیب ثابت تیمش بدست بیاورد. متن گفت‌وگوی مهدی مهدی خانی با خبرورزشی در خصوص این فصل و البته قهرمانی پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

فصلی که گذشت برای تو چطور بود؟

خب خدا را شکر فصل خوبی به همراه پرسپولیس داشتم. کسب دو جام در یک فصل فوق العاده بود. به لحاظ فردی خب فرصت کمی برای بازی به من رسید به همین دلیل نتوانستم خودم را آنطور که دلم می‌خواهد نشان دهم. با این حال کادر فنی و هواداران باید در موردم نظر بدهند ولی می‌خواهم بگویم پتانسیل من خیلی بیشتر از این است. بازی در پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق می‌کند و من خوشحالم فرصت حضور در تیم محبوبم را بدست آوردم که بسیار خوب بود.

پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب در این چند سال پرسپولیس نشان داد بهترین تیم لیگ است و جام‌هایی که بدست آورده اتفاقی نیست. به نظرم پرسپولیس ژن قهرمانی دارد و جام گرفتن در خون پرسپولیسی‌هاست. فکر می‌کنم همه کارشناسان تیم ما را تحسین کردند که این موضوع باعث افتخار است. 5 قهرمانی متوالی کار هر تیمی نیست و بعید می‌دانم تیمی بتواند در سال‌های آینده به رکورد ما برسد. ما از ابتدای فصل هدفمان قهرمانی بود و خوشحالم با تلاش مجموعه پرسپولیس این اتفاق مهم رخ داد و این قهرمانی مبارک همه هواداران عزیز باشد.

کار کردن با یحیی گل محمدی چطور بود؟

خب من قبلا هم شاگردش بودم و از هم شناخت داریم. یحیی گل محمدی نیازی به تعریف من ندارد. هم بازیکن بزرگی بوده و هم مربی توانمندی است. کارنامه او در مربیگری و گرفتن جام‌های مختلف نشان دهنده کیفیت یحیی گل محمدی است. من به شخصه چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم و از کار کردن با آقا یحیی لذت می‌برم.

جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم

جو پرسپولیس رو چطور دیدی؟

بسیار عالی بود. همه بچه‌ها با هم رفیق بودند و یک هدف واحد داشتند که موفقیت پرسپولیس بود. اتحاد در تیم ما حرف اول و آخر را می‌زد و فکر می‌کنم یکی از دلایل موفقیت و قهرمانی ما همین موضوع بود.

بعضی‌ها می‌گویند وزیر پرسپولیسی است و شما با حمایت‌های او جام گرفتید. تو به عنوان یک بازیکن پرسپولیس چه نظری داری؟

آن‌هایی که می‌گویند وزیر پرسپولیسی است خنده شان نمی‌گیرد؟ نمی‌دانم وزیر چه کمکی به ما کرده که ما بی خبریم. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و کیفیت تیم ما به همه ثابت شده است. ما یاد گرفتیم در زمین حرف بزنیم و بهانه نیاوریم. برای رسیدن به قهرمانی تلاش کردیم و جنگیدیم نه اینکه به زمین و زمان گیر بدهیم.

عکسی از تو وجود دارد که در حال تشویق پرسپولیس هستی. در مورد این عکس هم صحبت کن.

همه آن‌هایی  که مرا می‌شناسند می‌دانند که چقدر این تیم را دوست دارم و سال‌ها برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌آمدم. به نظرم رسیدن به رویای بچگی خیلی لذتبخش است و من بابت این موضوع خدارا شاکرم که عضوی از تیم محبوبم هستم. آن عکس هم مربوط به یکی از بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر است که به استادیوم رفتم ولی دقیقا یادم نیست کدام بازی بود.

برنامت برای فصل آینده چیست؟ در پرسپولیس می‌مانی؟

خب من با پرسپولیس قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم. فعلا باید استراحت کنم و از قهرمانی لذت ببرم. فرصت برای تصمیم گیری هست و به موقع در این مورد حرف خواهم زد.