تصمیم جدید فرهاد مجیدی برای فصل آینده استقلال

فرهاد مجیدی  در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ هدایت تیم فوتبال  استقلال  را به عهده گرفت. او در بازگشت دوباره به استقلال مجید نامجومطلق را به عنوان مربی با خود همراه نکرد. ۷ محبوب استقلالی‌ها فراز کمالوند، پیروز قربانی، فرشاد ماجدی، صالح مصطفوی، بهزاد نوشادی (بدنساز) را به عنوان دستیاران جدید خود معرفی کرد. در همان ابتدای راه پیروز قربانی بر سر اینکه او تمرین دهنده استقلال باشد با کمالوند به اختلاف خورد و از تیم رفتنی شد.

بعد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کمالوند با قبول هدایت سایپا، از استقلال جدا شد. در مقطعی نام‌های نامجومطلق، بیژن طاهری و پیروز قربانی مطرح بود؛ اما ترجیح مجیدی ادامه مسیر با همکاران قبلی بود.

سرمربی استقلال بعدها تلاش کرد گابریل پین مربی ایتالیایی را به عنوان دستیار خود به ایران بیاورد؛ اما قانون سازمان لیگ و مشکلات مالی آبی‌پوشان تا این لحظه اجازه این موضوع را نداده است.

با این وجود در تیرماه ماجدی یکی دیگر از اعضای کادرفنی استقلال بعد از اختلاف نظر با مصطفوی دیگر دستیار مجیدی از کادرفنی آبی‌پوشان خارج شد تا جایگاه دستیاران مجیدی هر روز خالی تر از دیروز شود.

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره انتخاب دستیار جدید برای فرهاد مجیدی مطرح شد. این در حالی است که تمام تمرکز کادرفنی استقلال بعد از از دست رفتن قهرمانی در جام حذفی، روی لیگ قهرمانان آسیاست و سرمربی استقلال فعلاً به دنبال چنین موضوعاتی نیست.  باید دید در فصل بیست و یکم لیگ‌برتر مجیدی دستیار جدیدی را انتخاب خواهد کرد یا خیر؟