دلیل حضور فتاحی و زنوزی در سازمان لیگ

حضور همزمان سعید فتاحی و محمدرضا زنوزی در سازمان لیگ باعث انتشار خبری در خصوص برگزاری جلسه بین اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و این دو شد.

حبیب‌الله شیرازی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در این مورد اظهار داشت: سعید فتاحی صبح امروز قبل از جلسه هیات رئیسه برای کارها و امورات باشگاه استقلال در سازمان لیگ حاضر شد و با حیدر بهاروند در مورد مسائلی مانند بازیکنان صحبت کرد. به همین خاطر جلسه ما با تاخیر شروع شد و او خداحافظی کرد و رفت.

دلیل حضور فتاحی و زنوی در سازمان لیگ

وی در خصوص اینکه آیا هیأت رئیسه با مالک باشگاه تراکتور جلسه‌ای برگزار کرده گفت: ما با محمدرضا زنوزی هم جلسه‌ای نداشتیم، او نیز حدود ساعت 15 به دیدن رئیس سازمان لیگ آمد و در مورد باشگاه تراکتور صحبت کرد و ما نیز مباحث دستوری جلسه خودمان را پیگیری کردیم.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در مورد اینکه پس از استقلال باشگاه‌هایی مانند مس رفسنجان و تراکتور تبریز نیز خواهان تعیین تکلیف تبلیغات محیطی شدند اظهار داشت: آنها باید درخواست خودشان را به صورت مکتوب به رئیس سازمان لیگ ارائه بدهند. این درخواست‌ها جمع‌آوری و در هیأت رئیسه بررسی می‌شود، اما هنوز چیزی به صورت مکتوب ارائه نشده است. استقلال هم درخواست خودش را مکتوب ارائه کرده است.

شیرازی در خصوص اینکه آیا در جلسه امروز هیأت رئیسه پیرامون موضوع تبلیغات محیطی صحبتی انجام شده، عنوان کرد: ما امروز جلسه‌ای داشتیم و در مورد این مسأله هم بحث کردیم، اما بررسی‌ها ادامه دارد. باید در برخی نکات به جمع‌بندی برسیم و هنوز چیزی نهایی نشده است. البته نتایجی پس از این جلسه حاصل شده که خروجی آن از طریق روابط عمومی سازمان لیگ اعلام می‌شود.