پاسخ قاطع آجورلو به گستاخی یک حامی مالی

فرهاد مجیدی ، سرمربی فعلی تیم فوتبال استقلال در تیرماه سال جاری بود که در حاشیه تمرین تیمش مدعی شد که حامی مالی قبلی باشگاه به دنبال جذب مربی دیگری برای نیمکت آبی‌ها بوده است.

مجیدی در صحبت هایش این طور گفت: زمانی که سرمربی استقلال شدم، شنیدم که حامی مالی باشگاه به دنبال مربی دیگری بوده‌ است تا مرا برکنار کنند. سپس همین نفرات بعد هم مصاحبه کردند و گفتند استقلال شخص‌گرا شده و فوتبال حرفه‌ای است. در فوتبال حرفه‌ای و در هیچ کجای دنیا حامی مالی برای باشگاه، سرمربی انتخاب نمی‌کند.

پاسخ قاطع آجورلو به گستاخی یک حامی مالی

مجیدی گفت: امیرحسین فرخ‌مهر که از دوستان قدیمی‌ام است، به من گفت که تا پنج صبح با میری دنبال این بودیم که مربی دیگری را به‌ عنوان سرمربی استقلال بگذاریم. یکی دو هفته پیش نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شده است و اعضای هیئت مدیره به من گفتند که در تماس با میری، او گفته استقلال یا جای من است یا جای فرهاد مجیدی! با توجه به این که می‌دانستم که سرمربی مد نظر استقلال نبودم، اما در عربستان برای موفقیت خودم و تیم با او خیلی گرم گرفتم.

تا این جای داستان طبق گفته‌های فرهاد مجیدی، حامی مالی که با مدیریت قبلی یعنی احمد مددی قرارداد منعقد کرده بود به دنبال کنار گذاشتن فرهاد مجیدی از راس کار بود تا جایی که گویا مدیریت قبلی باشگاه هم در این زمینه موافق بوده است. این که چطور یک حامی مالی خواهان مدیریت هم در این باشگاه است، بسیار تعجب برانگیز و تا به حال چنین اتفاقی در تاریخ فوتبال رخ نداده است.

در نهایت نه تنها با صحبت‌های حامی مالی قبلی مجیدی برکنار نشد؛ بلکه با حضور مقطعی آجورلو در راس مدیریت باشگاه استقلال، قرارداد آن مجموعه با آبی‌ها فسخ شد تا بیش از این یک حامی مالی برای استقلال خط و نشان نکشد.

صحبت‌های مصطفی آجورلو در مراسم دیروز پیشکسوتان هم نشان می‌داد که اختلاف بین فرهاد مجیدی و کارگزار قبلی باشگاه صحت داشته است.

 مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در واکنش به این موضوع توضیح داد: حامی مالی قبلی باشگاه می‌خواست سرمربی بگذارد، اما یادتان باشد من کار فنی را به فنی‌ها سپرده‌ام و نه در چیدمان او دخالت می‌کنم و نه در سیستم بازیکنان. به آن کسی که متکبرانه به باشگاه استقلال آمد و خواست من مربی‌ام را عوض کنم، گستاخانه صحبت می‌کرد و می‌خواست با ۲۰۰ میلیارد تومان استقلال بزرگ را زیر سوال ببرد و به من بگوید با پولم شما را می‌خرم و سرمربی تیمت را عوض کن، گفتم وقتی چایت را خوردی از ما خداحافظی کن.

صحبت‌های قاطعانه آجورلو، مدیر عامل استقلال نشان می‌دهد که وی مانع تصمیم گیری این حامی مالی شده و به نوعی پای آن‌ها را از این باشگاه کوتاه کرده است تا استقلال در کمال آرامش به کارش در رقابت‌های پیش رو ادامه دهد.