به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در دقیقه ۷۴ دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان ضربه "اودیل احمداف" در شرایطی مشکوک از روی خط دروازه تیم ایران توسط سیدجلال حسینی برگشت داده شد که کادرفنی و بازیکنان تیم ازبکستان اعتقاد داشتند این توپ وارد دروازه شده است.

در این لحظه آنها به شدت به این مسئله اعتراض کردند اما داور بدون توجه به این مسائل دستور به ادامه بازی داد. این درحالی بود که صحنه‌های آهسته بیانگر عبور توپ از خط دروازه بود.

حواشی دیگر این بازی در زیر می آید:
* در دقایق پایانی مسابقه توپ برگشتی مدافعان ما از خط طولی زمین به بیرون رفت که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران توپ را لحظاتی در اختیار گرفت و به بازیکن حریف نداد. این اتفاق باعثاعتراض " گینریخ " به سرمربی تیم ایران شد. داور چهارم هم بلافاصله به سمت کی‌روش آمد و به وی تذکری جدی داد.

* تماشاگران ازبکستانی در دقایق پایانی بازی به شدت به تصمیمات داور اعتراض داشتند و اعتراض‌های آنها در دقایق پایانی بازی بیشتر می‌شد.

* در دقیقه ۸۴ بازی، کارلوس کی‌‍‌روش به بی‌تفاوتی داور در خصوص خطای صورت گرفته روی خسرو حیدری به شدت اعتراض کرد که باز هم داور چهارم به سمت سرمربی ایران آمد و او را به آرامش دعوت کرد.

* در ثانیههای پایانی مسابقه به غیر از کیروش، سه عضو دیگر کادرفنی تیم ایران هم به کنار زمین آمده و نکات مدنظرشان را به بازیکنان منتقل میکردند.