ممنوعیت سس و پیتزا برای تاتنهامی‌ها!

بعد از نتایج ضعیف تاتنهام بالاخره صبر سران این باشگاه به پایان رسید و آنها نونو اسپریتو را برکنار کردند. پس از اخراج سرمربی پرتغالی شایعات زیادی در رابطه با نیمکت تاتنهام مطرح شد اما نهایتاً این آنتونیو کونته بود که رسما هدایت تیم لندنی را برعهده گرفت.

اما ایتالیایی ها همواره به این معروف بوده اند که رژیم غذایی خود را بسیار جدی می گیرند؛ موضوعی که در سطح ورزشی نیز صدق می‌کند. آنتونیو کونته هنگام حضور در چلسی رژیم غذایی سفت و سختی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفت و حالا به نظر می‌رسد که او این کار را در تاتنهام نیز انجام داده است.

ممنوعیت سس و پیتزا برای تاتنهامی‌ها!

بر اساس گزارشی که اتلتیک منتشر کرده سرمربی ایتالیایی استفاده از سس کچاپ، سس مایونز و انواع دیگر سس ها را برای بازیکنان تاتنهام ممنوع کرده است. کونته این کار را در مورد پیتزا نیز انجام داده است. در واقع رژیم غذایی یکی از اصول او برای موفقیت محسوب می‌شود و هر جا که رفته نیز روی آن تاکید داشته است.

کافی است برای پی بردن به تاثیر رژیم غذایی نگاهی به مصاحبه چند وقت پیش روملو لوکاکو بیاندازیم. جایی که ستاره وقت اینتر که هم‌اکنون در چلسی توپ می‌زند گفته بود: " وقتی به اینجا آمدم بدنم را ارزیابی کردم و از آن موقع خیلی چیزها تغییر کرده است. هیچ وقت  تا این حد احساس قوی بودن نکرده ام."