بازگشت پورقاز به ترکیب ثابت سپاهان

نکته جالب اینکه عزت الله پورقاز در این بازی بازوبند کاپیتانی سپاهان را هم با بازو داشت.در این دیدار او هم تیمی هایش خیلی تلاش کردند که برنده بازی باشند اما در نهایت بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

به نظر می رسد عدم حضور عزت پورقاز در ترکیب سپاهان در هفته های ابتدایی به خاطر آسیب دیدگی اش بوده و  اینکه در فرصت ریکاوری جایگاه خود را از دست داد. او فصل گذشته هم در هفته های ابتدایی البته بنا به دلایل فنی دور از ترکیب سپاهان بود اما دربازگشت دوباره به ترکیب این تیم نظم خوبی به سپاهان در فاز دفاعی داد. در بازی با تراکتور هم سپاهان گلی را دریافت نکرد. عملکرد این تیم در فاز دفاعی در فصل جاری خوب بوده بطوریکه در 6 هفته تنها یک بار دروازه اش باز شد.

بازگشت پورقاز به ترکیب ثابت سپاهان

شکست در برابر ذوب آهن  و تساوی در برابر تراکتور بدین معنی است که سپاهان در 5 هفته ابتدایی 5 امتیاز را از دست داده است. با این حال عملکرد خوب این تیم در فاز دفاعی خیال محرم نوید کیا را در این بخش راحت کرده و او باید در هفته های پیش رو بیشتر روی خلق موقعیت و استفاده از موقعیت ها کار کند. به خصوص که در بازی با ذوب آهن یک ضربه پنالتی را از دست داد  و در نهایت یک بر صفر نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.

نکته جالب اینکه این بازی با حضور اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی برگزار شد.