بازیکن سابق پرسپولیس: با بلیت 100 هزار تومانی ورزشگاه‌ها خالی می‌شود

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران درباره افزایش قیمت بلیت تماشای بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که روز چهارشنبه ۳ آذر  برگزار می‌شود، گفت: سازمان لیگ، قیمت بلیت را افزایش داده‌اند، در صورتی که در فوتبال دولتی، باید بلیت‌ها هم برخوردار از حمایت‌های دولتی باشد.

اقشار ضعیف جامعه چطور می‌توانند بلیت ۱۰۰ هزار تومانی خریداری کنند؟ با افزایش‌های بی‌منطق قیمت بلیت، هواداران فوتبال را از دست می‌دهیم.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس با بیان اینکه ترکیب کمال کامیابی‌نیا و سرلک بهتر از ترکیب ابراهیم اسدی و سرلک جواب داده، گفت: ۵ سال است که هافبک‌ها بار پرسپولیس را به دوش می‌کشند. تاکنون پرسپولیس با ترکیب ۴،۴،۲ خطی بازی می‌کرد، اما برای تغییر نتایج، تغییر سیستم ضروری است.

آشتیانی بازیکن‌های پرسپولیس را ناهماهنگ و کارهای ترکیبی این را در عمق ناموفق دانست و افزود: نبود حسین کنعانی‌زاده و احمد نورالهی که در یک سوم میانی کمک‌کننده بود و از جناحین به محوطه جریمه حریف اضافه می‌شد، بر نتایج پرسپولیس تأثیر گذاشته است.

مربی سابق تیم میلاد مهر تهران در خصوص قرار گرفتن پرسپولیس در گروه یک مسابقات آسیا، گفت: پرسپولیس دو دوره به فینال جام آسیا راه یافته و سال گذشته هم قهرمان لیگ شده و طبیعی است که در گروه اول قرار بگیرد. الریان قطر و الفیصله اردن رقیب‌های مهم پرسپولیس از گروه ۲ هستند. آهال ترکمنستان هم حریف خوبی است.

آشتیانی با بیان اینکه تیم‌های عراقی فیزیکی و سرعتی بازی می‌کنند، گفت: بازی ما با عراق همواره با تنش همراه بوده است.

پسر ابراهیم آشتیانی پیشکسوت فوتبال ایران، در پاسخ به اینکه آیا اساس این حرف که فرزندان فوتبالیست‌ها، بازیکن نمی‌شوند درست است یا خیر، گفت: با ورود من به فوتبال، قاب اولین پدر و پسر فوتبالیست در ایران شکل گرفت. همان موقع همین حرف که پسرهای فوتبالیست‌ها هیچ وقت فوتبالیست نمی‌شوند، فشار روحی و روانی عجیبی به من وارد می‌کرد اما من با همت و پشتکار خودم بالا آمدم و رشد کردم. 

آشتیانی در خصوص بازی امیر عابدزاه به عنوان دروازه‌بان تیم ملی عنوان کرد: امیر گلر بسیار خوبی است و در اروپا هم نشان داده که تکنیک بالایی دارد و جای‌گیری‌هایش شبیه پدرش احمدرضا عابدزاده است.

اگر علیرضا بیرانوند بتواند به اوج خود برگردد، دروازه‌بان بسیار خوبی برای تیم ملی است. در تیم پرسپولیس هم حامد لک، گلر قابل قبولی است. 

گفتنی است برنامه سلام تهران برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی، صدیقه مرادی و حافظ کاظم‌زاده روی آنتن شبکه پنج می‌رود.