کادرفنی تیم‌های ملی جودو فردامشخص می‌شود

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، تيم ملي بزرگسالان بانوان ايران قرار است اواسط تير ماه در مسابقات غرب آسيا كه در اردون برگزار خواهد شد، شركت كند. اين در حالي است كه هنوز كادر فني اين تيم مشخص نيست و حتي تا هفته گذشته هم اردوها تعطيل بود و مليپوشان هيچ تمريني نداشتند.

جلسه کمیته‌ فنی قرار است وضعیت کادر فنی این تیم را مشخص کند.

در بخش نوجوانان و جوانان با توجه به این که مهلت ابلاغ‌های قبلی مربیان فعال در تیم به اتمام رسیده مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا کادر فنی این تیم‌ها را برای مسابقات بعدی مشخص کنند. پیش از این محمد جناب زاده سرمربیگری نوجوانان و محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربیگری جوانان را برعهده داشتند.

در بخش بزرگسالان همچنین کمیته‌ فنی قرار است در مورد تقویت کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در المپیک لندن تصمیم گیری کند. در مورد تقویت کادر فنی بزرگسالان بحث‌های زیادی در مورد اضافه شدن سید محمود میران مطرح است.

هم اکنون در تیم ملی بزرگسالان مسعود حاجی آخوندزاده به عنوان مربی و آرش میر اسماعیلی به عنوان مدیر تیم‌های ملی فعالیت می‌کنند.

این جلسه سرنوشت ساز کمیته‌ فنی فدراسیون جودو قرار است فردا(چهارشنبه) بعد از ظهر در محل فدراسیون برگزار شود.

محمد عبيري در وزن ۶۰ ـ كيلوگرم هم به تركيب تيم اعزامي به اردوي مشترك بلاروس اضافه شد. مليپوشان ايران قرار است به منظور كسب آمادگي بيشتر به اردوي بلاروس بروند.