بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان در اعتراض به مسائل داوری

روابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان در اعتراض به داوری مسابقات لیگ برتر بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

اشتباهات داوری نفس تیم نفت را بریده و متاسفانه هفته به هفته اوضاع بدتر هم می‌شود. نمی‌دانیم چرا این اشتباهات یکبار هم به نفع ما رخ نمی‌دهد و هر بار این تیم نفت مسجد سلیمان است که متضرر می‌شود.

مشکلات متعدد تیم‌های نفتی به جای خود، نمی‌دانیم که داخل زمین چگونه حق قانونی خود را بگیریم. متاسفانه هفته‌هاست که زحمات کادر فنی و بازیکنان ما به هدر می‌رود و فریادرسی هم نیست. اعتراضات محترمانه و کتبی ما هفته‌هاست که بی جواب مانده و مردم مظلوم مسجد سلیمان کاسه صبرشان لبریز شده است.

بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان در اعتراض به مسائل داوری

در  بازی با آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان اشتباهات مهلک داوری نتیجه بازی را تغییر داد. نتایجی که اگر عدالت و انصاف همراه تصمیمات داوری بود الان جایگاه دیگری را برای نفت مسجد سلیمان در جدول مسابقات رقم می‌زد. با احترام به تمامی داوران حاضر در فوتبال ایران، برخی اعتراضات و فشارهای بیرونی و رنگ و نام تیم‌ها در عملکرد داوران تاثیرگذار بوده ولی ما هیچگاه نخواسته‌ایم با هوچی‌گری و جنجال‌سازی بی‌مورد، نسبت به اتفاقاتی که در لیگ برتر رخ می‌دهد، موضع‌گیری کنیم ولی انتظار داریم عدالت در زمین فوتبال رعایت شود.

متاسفانه اشتباهات پیاپی بر علیه تیم نفت این شائبه را به وجود آورده که هیچ عزم راسخی برای حل این اشتباهات و ناداوری ها وجود ندارد. این بار برای آخرین بار به کمیته داوران هشدار می‌دهیم که تکرار این اشتباهات قطعا برای مردم مسجد سلیمان قابل اغماض نیست.