قوانین همسر لواندوفسکی برای مذاقبت از او

رابرت لواندوفسکی در آستانه 34 سالگی در اوج قرار داشته و بی تردید یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال های اخیر بوده است. رابرت لواندوفسکی که اخیرا از سوی نشریه توتواسپورت به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده، مدعی شد همسرش آنا نقش مهمی در حفظ آمادگی این بازیکن در سال های اخیر داشته است.

راز تناسب اندام: "در سر میز از قوانین همسرم آنا که متخصص تغذیه است پیروی می کنم. او در این مورد از من مراقبت کرده و تعیین می کند و اینکه چه چیزی را چه زمانی باید بخورم. من از خوردن از وعده های غذایی ناسالم و قند اجتناب می کنم و فواید این روش برای بدن من بسیار زیاد است."

قوانین همسر لواندوفسکی برای مذاقبت از او

اهداف سال سال 2022: "همانند سال های اخیر کسب هر چه بیشتر عناوین ممکن، زدن هر چه بیشتر گل و خوشحال کردن هواداران."

کار کردن با یولیان ناگلزمان: "او روی تمام جنبه های تاکتیکی متمرکز بوده و در طول بازی انعطاف پذیر است. ناگلزمان می تواند خیلی سریع با شرایط مختلف در جریان مسابقه سازگار شود."

هم تیمی محبوب در بایرن مونیخ: "من مدت زیادی است که با توماس مولر بازی می کنم و ما حتی با چشمان بسته همدیگر را درک می کنیم. او می داند من چگونه بازی می کنم و از حرکات من باخبر بوده و البته بالعکس."

بهترین بازیکن سال 2021 از طرف نشریه توتواسپورت: "این یک افتخار بزرگ و یک احساس فوق العاده است. این جایزه برای من ارزش زیادی دارد و من از هیئت داوران تشکر می کنم."