ستاره جنجالی به استقلال رسید/ اولین برخورد پس از انتقال پر از درگیری!

مسعود ریگی  در حالی برای اولین بار بعد از جدایی از استقلال روبروی تیم سابقش قرار خواهد گرفت که هنوز دلیل اصلی جدایی او از از این تیم مشخص نشده است. مدیران سابق استقلال معتقد بودند درخواست مالی بالای او از این تیم باعث شده که ادامه همکاری طرفین منتفی شود. ناصر فریادشیران معاون سابق باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که ریگی درخواستی ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی داشته که ریگی خیلی زود این مساله را تکذیب کرد!

طرف دیگر احمد مددی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال هم اعلام کرد که دو جلسه با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشته و در حالیکه حاضر بوده قرارداد او را بر اساس مدل جدید قراردادهای این باشگاه، ۷۰۰ درصد افزایش دهد، اما رقم پیشنهادی استقلال، چشم این بازیکن را نگرفت و او به سپاهان رفت.

تنها واکنش ریگی به حواشی مربوط به جدایی‌اش از استقلال، انتشار یک استوری در اوایل شهریور بود که در بخشی از آن نوشته بود: خدا شاهده من هیچ مبلغ نجومی و زیادی رو که شایعه شده به باشگاه پیشنهاد نکردم. من فقط توقع احترام بیشتری داشتم. بعد از دو سال که متأسفانه برخورد خوبی با من صورت نگرفت.

 
 

ستاره جنجالی به استقلال رسید/ اولین برخورد پس از انتقال پر از درگیری!

آخرین نفری که درباره جدایی ریگی از استقلال و حضور این بازیکن در سپاهان صحبت کرد، محرم نویدکیا بود که چند ماه قبل در مصاحبه‌ای، از مدیران استقلال بابت از دست دادن ریگی، انتقاد کرد و گفت: با تمام احترامی که برای استقلال قائلم، خیلی راحت مسعود را از دست دادند. مسعود خیلی فوتبالیست با کیفیتی است. من اجازه نمی‌دهم یک چنین بازیکنی به راحتی از تیمم جدا شود. برای همین فکر می‌کنم یک ذره معمولی درباره ریگی مدیریت کردند و باید در مورد بازیکنان طراز اولشان سخت‌گیرانه‌تر مدیریت می‌کردند.

حال باید دید ریگی در اولین بازگشتش به ورزشگاه آزادی و بازی مقابل تیم سابقش چه خواهد کرد و چه نمایشی خواهد داشت.