به گزارش افکارنیوز، محسن خليلي در گفتوگو با ايسنا، درباره پيوستنش به تيم فوتبال صباي قم، اظهار كرد: سال گذشته اشتباه بزرگي كردم و مدت زمان انتخاب تيمم زياد شد. از همين رو فصل بدنسازي را از دست دادم و مجبور شدم كه يك نيم فصل هم بيرون بنشينم. اين كار را كردم چون احساس ميكردم كه به مجموعه پرسپوليس بر ميگردم و تا روز آخر هم منتظر بودم، اما اتفاقاتي افتاد و كادر فني علاقهاي به بازگشت من نداشت. از همين رو تصميم گرفتم كه تيمم را زودتر انتخاب كنم و در فصل بدنسازي حضور داشته باشم.

خلیلی ادامه داد: علاوه بر صبا یکی، دو پیشنهاد دیگر هم داشتم که خیلی جدی نبودند، ولی پیشنهاد صبای قم جدی شد و با مذاکراتی که داشتیم خیلی زود به توافق رسیدیم. دلیلش هم این بود که بین کادر مدیریتی باشگاه صداقت وجود داشت و یحیی گل محمدی نیز به عنوان سرمربی این تیم حضور دارد، این دو عامل، جوانی تیم و شخصیت بالایی که صبا سال گذشته به دست آورده بود، باعثشد که این تصمیم را بگیرم.

خلیلی در ادامه بیان کرد: یکی از حسن‌های صبا این است که استخوان بندی سال گذشته را حفظ کرده و فقط رضا عنایتی از این تیم جدا شده است. کمتر اتفاق می‌افتد که تیمی شاکله اصلی تیمش را نگه دارد. در حال حاضر امیدوارم با توجه به کاری که ویسی سال گذشته انجام داد و حضور گل محمدی بتوانیم بهتر از سال قبل عمل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صبا این پتانسیل را دارد که عنوان فصل گذشته‌اش را تکرار کند، گفت: چرا که نه. صبای قم این پتانسیل را دارد. سال گذشته بازیکنان بی‌تجربه بودند، اما امسال با تجربه تر شده‌اند و می‌توانند بهتر کار کنند و تکرار آن عنوان دور از دسترس نیست.

وی همچنین درباره حضور صبا در آسیا نیز گفت: تیم ما در این مسابقات کار سختی دارد، چرا که لیگ قهرمانان یکی، دو مرتبه بالاتر از لیگ خودمان قرار دارد و باید در طول فصل با تمریناتی که انجام می‌دهیم بتوانیم در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشیم.

مهاجم جدید صبای قم اظهار کرد: امیدوارم در کنار بازیکنان صبا سال خوبی را داشته باشم و بتوانم جواب اعتماد کادر فنی یحیی گل محمدی را که لطف زیادی به من داشتند را بدهم.

خليلي كه شماره ۱۰ صباي قم را بر تن خواهد كرد، گفت: در مس شماره هفت ميپوشيدم و حالا شماره ۱۰ به من رسيد. همه معمولا مرا با شماره ۹ كه در پرسپوليس و تيم ملي ميپوشيدم ميشناسند، اما تصميم گرفتم پس از اين كه از پرسپوليس جدا شدم، ديگر شماره ۹ را بر تن نكنم تا هميشه خاطرات خوبي كه با اين پيراهن در پرسپوليس داشتم باقي بماند.