در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی می‌کنم

تونی کروس پیش از این اعلام کرده بود که دوست دارد در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کند. او در جدیدترین مصاحبه خود نه‌تنها همچنان روی این موضوع تاکید کرده بلکه برای تمدید قرارداد با لوس بلانکوس نیز چراغ سبز نشان داده است.

تونی کروس در مصاحبه ای با اسکای گفت: "یک رابطه بسیار باورنکردنی بین من و باشگاه وجود دارد که آن را با حدس و گمان به خطر نمی اندازم و فکر می‌کنم که این مسئله کاملاً دو طرفه است. من می‌خواهم کارم را اینجا به پایان برسانم و اینطور خواهد شد. دقیقاً چه زمانی خواهد بود، نمی‌توانم دقیقاً پاسخ دهم، شاید در سال 2023 باشد یا یک یا دو سال بعد. ما زیاد نگران آن نخواهیم بود.

من هنوز احساس کاملا خوبی دارم اما شما باید خودتان را با آنچه که بدن‌تان احساس می‌کند وفق دهید. همچنین باید انگیزه هم وجود داشته باشد. اگر همه این‌ها وجود داشته باشد ما به نقطه‌ای می‌رسیم که برای تمدید قرارداد صحبت کنیم. در غیر اینصورت هم من هنوز تا سال 2023 قرارداد دارم."

در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی می‌کنم

شایعات حضور کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در رئال مادرید: "با توجه به وضعیت قراردادها و کیفیت‌شان، آنها یکی از جالب ترین بازیکنان بازار هستند. رئال مادرید همیشه برای بهترین بازیکنان می جنگند و هر دوی آنها اینگونه هستند، اما نمی توانم بگویم در نهایت چه اتفاقی می افتد زیرا من رئیس نیستم. اما مطمئناً آنها دو بازیکن بزرگ هستند."

دیدار برابر پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا: "این می تواند به راحتی یک نیمه نهایی یا فینال باشد. دیدن ما در مرحله یک هشتم نهایی خیلی زود است، اما من فقط امیدوارم که در شرایط خوبی به بازی برسیم. تا حد ممکن مصدومیت کمتری داشته و آماده بازی باشیم."