به گزارش افکارنیوز به نقل از ایرنا، سیاوش اكبرپور روز جمعه با بیان اینكه تنها ۲۸ سال سن دارد، افزود: هنوز فرصت دارم تا به تیم ملی دعوت شوم ازاین رو می خواهم فصل بعد انتخاب درستی داشته باشم و با ارائه بازی های خوب نامم در فهرست بازیكنان سرمربی تیم ملی قرار گیرد.

وی درباره تازه ترین وضعیت خود در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور گفت: قراردادم با تراکتورسازی به پایان رسیده و در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می آیم. از طرف دیگر فرصت کافی برای بهترین انتخاب را داشته و نمی خواهم عجله کنم.

مهاجم سابق تیم استقلال تهران درباره تازه ترین پیشنهادهای خود گفت: از چند تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارم که در حال بررسی شرایط آن ها هستم.

اکبرپور در واکنش به نقل قول هایی از سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال مبنی براینکه نیازی به این بازیکن ندارد، تصریح کرد: هنوز کسی به من این حرف را نزده است و به نظر می رسد شیطنت برخی دوستان رسانه ای باشد.

وی در عین حال با فرض صحت این موضوع گفت: \ ' قلعه نویی \ ' استاد من بوده و سال ها شاگرد وی در تیم های مختلف از جمله استقلال و تراکتورسازی بوده ام و اگر امروز هم او مرا نخواهد به طور حتم این موضوع به دیدگاه فنی این مربی باز می گردد و به وی حق می دهم.

مهاجم سابق تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با بیان این كه فوتبال در ایران مراحل حرفه ای شدن را طی می كند، ادامه داد: عضو كوچكی از این خانواده بزرگ بوده و كاملا به قواعد آن آشنا هستم از این رو به هیچ وجه از این موضوع ناراحت نشده و نمی شوم و انتظاری از قلعه نویی ندارم.