به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات مدیر عامل سپاهان خاطر نشان کرد: سپاهان و پرسپولیس در گذشته یک ریشه داشتهاند و ما افتخار میکنیم از اینکه سپاهان این قدرت را دارد که بازیکنان پرافتخاری را به باشگاههای ایران تزریق کند و برای ما جای خوشحالی است اما باعث تاثر است که مدیر پرتوان و ارزشمندی مانند آقای رحیمی، در یک برنامه تلویزیونی چنین اظهاراتی کرده و به نقل و انتقالات پرسپولیس انتقاد میکند و عنوان مینماید که این پول را از کجا میآورید.

مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این اظهارنظر که زمانی که یک تیم ۱۱ بازیکن داخلی و خارجی جذب می‌کند، می‌تواند به راحتی قهرمان شود، گفت: مگر تیم بزرگ و وزین سپاهان در فصل گذشته از کجا بازیکن آورد و چند بازیکن این تیم بومی بودند. شما که تیم‌های پایه قهرمان دارید که بسیار هم قابل تقدیر است چرا ۱۱ بازیکن از بیرون به این تیم تزریق می‌شود.

رویانیان ادامه داد: من از موقعیت و قهرمانی سپاهان بسیار خوشحالم و در این خصوص نیز نیازی به دروغ گفتن و تمجید غیر واقعی ندارم اما از مدیر عامل سپاهان نیز انتظار دارم تا توقع نداشته باشد پرسپولیس با عظمت در سطح نقل و انتقالات همانند بچه یتیم ضعیف و ناتوان در لاک خود فرو برود.

رویانیان در ادامه افزود: ما باید واقعیت را بپذیریم. این فضای تلخ فوتبال است که مدیر شایسته‌ای چون شما را مجبور می‌کند تا در یک برنامه تلویزیونی بر علیه شخص دیگری اینگونه اظهارنظر کند ولی فوتبال نه یک بازی، بلکه یک بازیچه است و شخصیت افراد و ارزش‌های انسانی به مراتب بالا‌تر از آن است و لذا انتظار چنین گفتمانی از مدیر عامل فهیم و ارزشمند سپاهان نمی‌رفت.

انتقاد رویانیان از برنامه ورزش و مردم / این برنامه در مسیر مردم حرکت نمی‌کند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین با انتقاد از برنامه ورزش و مردم گفت: متاسفانه این برنامه کاملا خصوصی شده و براساس پیوند‌ها اجرا می‌شود و لذا به هیچ عنوان در مسیر مردم و ورزش حرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس رویانیان در خصوص برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: بجای اینکه باشگاه‌ها را خصوصی کنند، وضعیت برنامه‌ای که وقت میلیون‌ها بیننده تلویزیونی را می‌گیرد و کاملا به صورت خصوصی اجرا می‌شود را مشخص کنند. متاسفانه گاهی، مسائل شخصی بدون هیچ کنترلی در این برنامه لحاظ می‌شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: این برنامه در روند افکار مردم حرکت نمی‌کند و کاملا خصوصی و با نظرات شخصی تهیه و اجرا می‌شود.

رویانیان ادامه داد: از نظر من اگر فدراسیونها و باشگاهها را در اختیار برخی از مجریان ورزشی تلویزیون قرار دهند شاید این مکانها بهتر اداره شود و این امر قابل بررسی است و لذا پیشنهاد میکنم کمیتهای برای بررسی آن تشکیل شود.